doei!

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

doei!

Postby Xizor » 19 May 2007, 07:17:44

Dit keer definitief, heb ik besloten mijn taken als Admin neer te leggen..

reden? Forum is niet meer wat het is en wordt voornamelijk alleen maar gezeurd. het gezeik in mijn eigen verkooptopic was hiervoor mede de aanleiding.

Verder veranderen mijn interesses ook; console-gaming in het algemeen wordt minder en een band met Sega heb ik al helemaal niet meer en het forum check ik ook nog amper...

Ik heb mijzelf gedegradeerd tot user; dus voor alle mod/admin vragen kun je niet meer bij mij terecht...

succes allen!
Last edited by Xizor on 04 Jun 2007, 10:59:37, edited 2 times in total.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Sen » 19 May 2007, 07:39:37

Doeg, als het nu wel definitief is...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Xizor » 19 May 2007, 08:14:16

Sen wrote:Doeg, als het nu wel definitief is...


i rest my case..

BDT, kun je mijn status omlaag zetten cq user deleten? kan het zelf niet doen blijkbaar...
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby ManoRevolver » 19 May 2007, 08:26:07

Grappig dat je commentaar in je eigen verkooptopic gezeur vindt. Maar als je zelf commentaar geeft op een verkooptopic van bijvoorbeeld een Robert het de normaalste zaak van de wereld is.

Tevens vind ik dat mijn commentaar terecht was. De games in je topic zijn nieuw niet meer dan tussen de 10 en 25 euro, dus mijn 2 offers waren alles behalve onzin en gebaseerd op de huidige nieuwprijs van de games. Je was gewoon net te laat. Een week of wat geleden had je er qua verkoop wel een betere prijs voor kunnen krijgen maar met de PSP pricedrop en de summersale zijn alle prijzen gewoon drastisch naar beneden gegaan.

Tevens geef je mij teveel credit door te zeggen dat mensen door mij wegblijven, zoveel loop ik de laatste tijd niet meer te kutten en het is het internet maar.
Last edited by ManoRevolver on 19 May 2007, 08:55:59, edited 2 times in total.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Xizor » 19 May 2007, 08:32:58

whatever, en als je verder leest dan je neus lang is zie ik dat ik ook wel eens excuses aanbied.

verder vond ik het gezeur in mijn topic dermate storend , voornamelijk van jou, dat ik het niet eens te koop meer aanbied.

en zelfs hier kun je niet eens fatsoenlijk een woordje doen..

forum is gewoon naar de klote aan het gaan, en jij bent daar mede een van de oorzaken van; had er toendertijd al mijn twijfels over en dat is nog steeds zo. Er blijven gewoon mensen weg dankzij jou, en dat zal niet minder worden..

misschien komen ze wel weer terug omdat ik nu opzout :lol:
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby BDT » 19 May 2007, 19:11:01

Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als mijn laptop kapot is en ik dus amper internet op kom en als ik an het klussen ben in huis. Een paar dagen niet online en er is weer veel aan de hand.

We zijn toch allemaal volwassen mensen :)

Xi blijft ook wel. Je weet: we zijn PALs :)

Zo, ga ik nu de rest opruimen hier binnen.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Xizor » 20 May 2007, 17:21:01

BDT wrote:Waarom gebeuren dit soort dingen altijd als mijn laptop kapot is en ik dus amper internet op kom en als ik an het klussen ben in huis. Een paar dagen niet online en er is weer veel aan de hand.

We zijn toch allemaal volwassen mensen :)

Xi blijft ook wel. Je weet: we zijn PALs :)

Zo, ga ik nu de rest opruimen hier binnen.


Sorry PAL, dit keer is het definitief..

Shifting interesses, meeting new friends en de sfeer hier is niet meer wat het geweest is.

Als je een forum bezoekt en 9 van de 10 keer erger je je, dan is het tijd om verder te gaan...
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Madman » 21 May 2007, 17:48:42

Nou Xi,
In elk geval bedankt voor de gezellige tijd hier op het forum en bij de meetings.
When the Boogeyman goes to sleep every night he checks his closet for Madman.
User avatar
Madman
Rampetamptoerist
 
Posts: 2126
Joined: 27 Jan 2002, 21:19:58
Location: Eindhoven


Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 52 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group