[TK] [UPDATE 03/01/07] MD/SS/DC/PS2/360/GBA/NGC/MVS

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK] [UPDATE 03/01/07] MD/SS/DC/PS2/360/GBA/NGC/MVS

Postby Robert » 05 Dec 2006, 19:00:57

Gezien ik steeds minder en minder aan het gamen ben heb ik besloten om veel de deur uit te doen. In dit sales topic houd ik alles bij wat ik de deur uit wil doen.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, behalve waar anders is aangegeven. Contact opnemen met mij kan natuurlijk altijd, dus schroom je niet om een PM of e-mail te versturen.

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

CD-I: Philips CD-I Pakket

Het is danwel niet de beste spelcomputer die op de markt is geweest, Maar wel eentje met gelicienciërde Nintendo games! En dat op een machine die niet van Nintendo is. Dan heb ik het natuurlijk over de Phillips CD-I.

- CD-I (PAL)
In goed functionerende staat inclusief adapter, aansluitkabel en gamepad

- Link en de gezichten van het kwaad (nl, ex rental*)
- Zelda the wand of gamelon
- Hotel Mario
- Dimo's Quest
- The Apprentice

bonus:
- Lost Eden (video cartridge nodig)
- Monty Phyton's Attack from the planet Skyron (video cartridge nodig)

en als klapper op de vuurpijl:
- Super Mario's Wacky Worlds (cdr)
Nooit uitgebrachten en voltooide game voor de CD-I. Het gaat hierbij om de versie: 0.11. Absoluut geen uren speelbare game, maar wel leuk om mee te experimenteren.

Prijs: €100,- (inclusief verzekerde zending)

Image

Image

Image

*deze ex-rental heeft een transparante label over de cd-top heen (meteen een beschermlaag) met filmclub erop. Het cd hoesje is niet in de beste staat ooit, maar de CD daarintegen wel. Ongelovelijk maar waar, de cd ziet er als nieuw uit!

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Megadrive: Verschillende games
Alle games zijn in goede staat en compleet
(behalve daar waar anders aan gegeven)

- Aladdin
Meesterwerkje van Disney!
Prijs: €15,-

- Golden Axe II
Deel twee van de goudenbijl serie
Prijs: €15,-

- Mega Bomberman
Mega goed!
Prijs: €15,-

- Mortal Komtbat II
handleiding ontbreekt.
Prijs: €10,-

- Robbedoes
Zeer pittige platformer
Prijs: €15,-

- Sega Sports 1
3in1 cartridge met: Super Monaco, Wimbledon & Ultima Soccer
Prijs: €10,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Saturn: (4) Amerikaanse games bundel

- Daytona USA CCE
- Sega Rally
- Virtua Fighter 2
- Virtua Fighter Remix ('not for sale')

Prijs: €15,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Saturn: Japanse games bundel:

- F-1 Live Formation (jpn)
- Daytona USA (jpn/spine/reg/flyer)
- Victory Goal
- Virtua Fighter Remix (jpn/reg)
- Virtua Fighter 2 (jpn/spine)
- Sega Rally Championship 1995
- Sega Sports Dec-Athlete (jpn/reg/flyer)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Prijs: € 30,-

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Dreamcast: Shenmue (1) White Label Pre Production Copy
Unieke pers versie "Sample only. Not for re-sale.
Pre-production copy" een must voor elke Shenmue fan. Alle discs zijn in top conditie!

Prijs: €35,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Dreamcast: X-Arcade DC Adapter
Dankzij deze adapter is het mogelijk om een van de beste arcadesticsk op de markt de X-Arcade aan te sluiten op de Dreamcast. Als nieuw in de verpakking.

Prijs: €25,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Dreamcast: 'Le Pack Aventure' (pal) 100% NIEUW/VERZEGELD
100% nieuwe en nog nooit opgengemaakte Europese PAL Dreamcast. Het gaat hierbij om een alleen in Frankrijk uitgebrachte bundel. Overigens zit onder de kartonnensleeve gewoon de Dreamcast doos zoals wij deze kennen in Nederland. Deze bundel bevat:

- Console met modem
- Controller
- Telefoonlijn-kabel
- DreamOn Volume 1
- DreamKey
- Sonic Adventure
- Tomb Raider - La Révélation Finale

Prijs: €130,-

Image

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Dreamcast: Who Want's To Be A Millionaire (sealed)
Bekend van TV maar dan op je Dreamcast. Engelstalige party-quiz game.
100% nieuw en nog nooit gebruikt

Prijs: €5,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Dreamcast: Legacy of Kain - Soul Reaver (sealed)
100% nieuw en nog nooit gebruikt, duitse uitgave

Prijs: €3,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

Xbox 360: Project Gotham Racing - Faceplate
Zwaar gelimiteerde uitgave, was alleen beschikbaar tijdens de pre-launch event. Pin mij er niet op vast maar het schijnt dat er maar 800! van zijn gemaakt.
Prijs: €110,-

Xbox 360: Test Drive Unlimited - Faceplate
Voor zover ik weet nooit in de winkels beschikbaar geweest en alleen voor promotionele doeleinden op de markt gebracht.
Prijs: €80,-

Xbox 360: Quake 4 - Faceplate
nieuw verpakt in plastic zakje
Prijs: €20,-

Xbox 360: Call of Duty 3 - Faceplate
nieuw verpakt in plastic zakje
Prijs: €20,-

Image

Image

Image

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

PlayStation 2: Promotionele versies

- TT Superbikes
- Space invaders: Invasion Day
- Legend of Kay
- Future tactics - the uprising
Prijs: €7,- p/s

- the Spongebob Squarepants movie
Prijs: €10,-

- Destroy all humans
Prijs: €15,-

- Reservoir Dogs
Prijs: €25,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

PlayStation 2: LightGun Set

- Scorpion 3 light gun with laser sight (50/60/120hz! compatible)
Een van de meest verkochte lightguns voor de PS2. Zo goed als nieuw compleet in de verpakking

- Thrustmaster Beretta 92FS (50/60/100hz compatible)
Unieke light gun 1:1 replica van de Beretta. Alleen buiten Nederland uitgebracht. Zo goed als nieuw compleet in de verpakking

-Time Crisis 3 (promo)
Promotionele maar volledige versie van de game. Een must voor bij de light gun.

Prijs: €50,- (voor het hele pakket)

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

PlayStation 2: R Type Final (US)
Goede schmup. Amerikaanse uitvoering, zagn.

Prijs: €15,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

PlayStation 2: Gradius V (US)
Sublieme schmup voor de PS2. Amerikaanse uitvoering, zagn.

Prijs: €30,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

E3: Sony Computer Entertainment Europe - Presskit
De dagen van de E3 zijn geteld, dus dit is officieel de laatste perskit van Sony van de E3. Deze perskit zit bordevol met informatie, full color illustraties, een cd-rom met diverse inhoud en een dvd-video.

Prijs: €25,-

Image

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

GameBoy Advance: Gradius Advance
Super schmup in zakformaat, zagn

Prijs: €15,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

GameCube: AGB GameBoy Advance <-> Cube kabel (PAL)

Kabel om de GBA te koppelen met de GameCube
zgan

Prijs: -

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

GameCube: Phantasy Star Online Episode I&2 + BBA (PAL)
inclusief

- PSO (1e release)
- BroadBand Adapter

zagn

Prijs: -

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->

NeoGeo MVS: Losse spelcartridges

- Neo Bomberman
Must have voor iedere MVS bezitter. Deze game is zeer zeldzaam en alleen in Japan uitgebracht!
Prijs: €80,-

- King of Fighters 2001
Een van de betere uit de KoF reeks. Cartridge heeft flinke beschadigingen opgelopen tijdens transport (cosmetisch) maar is nog wel in 100% functionerende staat en speelt perfect.
Prijs: €30,-

Image

<----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
Last edited by Robert on 15 Jan 2007, 19:08:13, edited 11 times in total.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Flashback » 05 Dec 2006, 19:29:31

Succes met de verkopen :wink:
Last edited by Flashback on 06 Dec 2006, 18:27:51, edited 1 time in total.
Flashback
 
Posts: 610
Joined: 12 Aug 2004, 15:35:10

Postby Muzzle » 05 Dec 2006, 20:02:37

Verkoop je de promo van Time Crisis 3 ook los?
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby Robert » 05 Dec 2006, 22:17:12

Muzzle wrote:Verkoop je de promo van Time Crisis 3 ook los?

Liever niet gezien de twee guns toch echt een game nodig hebben, maar als je een bod doet op de game waarop ik geen nee kan zeggen... dan verkoop ik 'm mischien los.
Last edited by Robert on 06 Dec 2006, 18:21:35, edited 1 time in total.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Muzzle » 05 Dec 2006, 22:23:38

Robert wrote:
Muzzle wrote:Verkoop je de promo van Time Crisis 3 ook los?

Liever niet gezien de twee guns toch echt een game nodig hebben, maar als je een bod doet op de game waarop ik geen nee kan zeggen... dan verkoop ik 'm mischien los.


Hmm...

Sorry maar ik ben niet van plan om een superhoog bod te doen op een promo. Zo graag wil ik hem nou ook weer niet...

Ik wil je er 11 euro incl. voor geven, niet meer.

Mocht het meer waard zijn, of mocht jij er meer voor willen, dan sla ik over deze keer :).
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby Robert » 05 Dec 2006, 23:11:49

Op dit moment pas ik dan met Time Crisis 3 los te verkopen, dan houd ik op dit moment liever de bundel compleet. Mocht ik besluiten toch de boel op te breken zal ik als eerste een berichtje naar jou sturen.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Giel » 05 Dec 2006, 23:17:40

Die Soul Reaver is zeker ingame ook volledig Duitstalig he?
Segaforum's official Safari slut!
User avatar
Giel
 
Posts: 697
Joined: 19 Apr 2005, 14:32:43
Location: Amsterdam

Postby Razelim » 06 Dec 2006, 08:35:07

PM gestuurd betreffende CDI speler :)
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Ramses » 06 Dec 2006, 09:37:49

Interesse voor je Sega Mastersystem bundel, Dreamcast Gamepad en Dreamcast: Legacy of Kain - Soul Reaver.
Ramses
 
Posts: 5
Joined: 23 Nov 2006, 18:30:53
Location: Dordrecht

Postby Robert » 06 Dec 2006, 10:59:03

Giel wrote:Die Soul Reaver is zeker ingame ook volledig Duitstalig he?

Eerlijk gezegt heb ik hem nog nooit gespeeld, maar ga er maar vanuit dat hij duits is.

Ramses wrote:Interesse voor je Sega Mastersystem bundel, Dreamcast Gamepad en Dreamcast: Legacy of Kain - Soul Reaver.

Ik stuur je nu een pm
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Robert » 07 Dec 2006, 15:30:33

topic is geupdate:
CD-I pakket = [ON HOLD]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby wibraman » 07 Dec 2006, 15:55:53

Taiko Drum Master is zeker nooit in Europa uitgekomen? En is die te vergelijken met Donkey Konga en leuker of stommer?
User avatar
wibraman
 
Posts: 623
Joined: 12 Jun 2006, 21:10:37

Postby Robert » 07 Dec 2006, 16:30:26

wibraman wrote:Taiko Drum Master is zeker nooit in Europa uitgekomen? En is die te vergelijken met Donkey Konga en leuker of stommer?

Alleen in Amerika en Japan, persoonlijk vind ik deze game stukken beter dan Donkey Konga. Het is te vergelijken waar je in donkeykonga 2 trommeltjes hebt (aan elkaar vast) heb je hier 1 grote trommel. Maar je hebt 3 slag-oppervlakken. Dus evenveel mogelijkheden als DonkeyKonga. Als je mogelijkheid hebt tot afspelen USA PS2 games is dit zeker een aanrader
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Robert » 15 Dec 2006, 20:08:20

daaah
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Xizor » 15 Dec 2006, 21:18:34

Xbox 360: Project Gotham Racing - Faceplate
Zwaar gelimiteerde uitgave, was alleen beschikbaar tijdens de pre-launch event. Pin mij er niet op vast maar het schijnt dat er maar 800! van zijn gemaakt.
Prijs: €110,-


Nee hoor, volgens deze aanbieder zijn er 700 gemaakt, dus issie NOG exclusiever :lol: (heb die faceplate btw ook, gekregen van een vriend van me die hem op die launchday had gekregen...)

http://cgi.ebay.com/PGR3-XBOX-360-Limit ... 0060089190

(PS: Sorry, kon deze sarcastische post niet laten maar vind sommige van je prijzen echt behoorlijk buitensporig, zo niet schandalig...)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Next

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group