Gezocht ! full-time gamer in NIEUWE gamestore in Rotterdam

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Gezocht ! full-time gamer in NIEUWE gamestore in Rotterdam

Postby nakkie187 » 12 Dec 2005, 13:59:13

Ten eerste, probeer geen reclame te maken dus admins als dit niet kan lock het gelijk no hard feelings ^^

Ok, in een week of 2 ga ik een gamestore openen in Rotterdam, hartje centrum. De winkel wordt een core gamestore met alle nieuwe titels, import, in/verkoop van tweedehands spellen en last but not least Retro. De winkel is 100 M2 en ligt in een ander winkel.

nu ben ik opzoek naar iemand die daar 40 uur per week in wil doorbrengen.

beetje wat ik zoek ..

- kennis van retro
- kennis van nieuwe games ( up to date zijn, maar hoeft geen spec nerd te zijn )
- klant gericht zijn
- zelfstandig
- verstand van i-net/websites en computers
- 18 jaar en ouder
- uiterlijke verzorging moet ok zijn
- ervaring is geen pre maar wel handig
- korte termijn beschikbaar
- in omgeving van rotterdam wonen

beetje in het snel moet dit het wel zijn.

mail je cv ( hoeft allemaal niet te formeel ) met foto naar marco@playagain.nl

ook als je wat wil vragen kan je me mailen op dat adres...

Voor de rest kan ik je verzekeren dat het geen bart-smit/media-markt wordt ...

ik zie jullie mails graag te gemoet ..

toedels ^^
nakkie187
 
Posts: 377
Joined: 27 Jan 2002, 21:03:48

Postby General Wong » 12 Dec 2005, 14:09:04

Leuk flash filmpje op playagain.nl :). Misschien nog even Insert Coin veranderen in Insert Coin(s).

Ben erg benieuwd of het wat wordt met die zaak, kom zeker een keertje langs om te checken wat het geworden is. Komen er nog leuke openingsacties of iets dergelijks?
Last edited by General Wong on 12 Dec 2005, 15:23:59, edited 1 time in total.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Panzer » 12 Dec 2005, 14:37:10

Sjeez, net nu ik een beetje naar een nieuwe baan aan het zoeken ben, ik woon vlakbij Leiden 45 min. van Rotterdam schat ik, tsa geen ervaring, maar wel helemaal gek van games en ook niet zoveel verstand van retro, wel van Xbox, naja, misschien meel ik je nog wel....
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both"
Benjamin Franklin
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby gamefan » 12 Dec 2005, 15:27:24

Cool, een nieuwe gamezaak in Rotterdam. Ik kom zeker een keer langs als ie open is :P

Lijkt me echt leuk om te doen, in een gamezaak te staan. Als je straks nog mensen voor in het weekend of vakantie zoekt :D fulltime gaat bij mij niet omdat ik momenteel studeer :wink:
User avatar
gamefan
 
Posts: 378
Joined: 04 Nov 2004, 19:26:37
Location: Netherlands

Postby nakkie187 » 12 Dec 2005, 16:22:30

reageer maar gewoon, je weet het nooit toch ? misschien heb ik nog wel part-timers nodig .. stuur gewoon je c.v. op, en wie weet ^^
nakkie187
 
Posts: 377
Joined: 27 Jan 2002, 21:03:48

Postby gamefan » 12 Dec 2005, 17:02:06

Je hebt mail :wink:
User avatar
gamefan
 
Posts: 378
Joined: 04 Nov 2004, 19:26:37
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 12 Dec 2005, 19:15:08

Vet.
Jammer dat ik niet meer in Dordrecht woon, anders had ik ook een sollicitatie verstuurd. Nijmegen is wat te ver :(.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mier » 12 Dec 2005, 23:02:27

Damn,vette baan.
Ik zou er bijna voor naar Rotterdam verhuizen! :P
Maar ik sta nu in de skateshop en dat bevalt ook erg goed.

Veel succes met de shop,en ik kom op ZEKER een keertje checken in je winkel.
Image 1958 - 2009
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Stepz » 13 Dec 2005, 01:12:55

Open ff een winkel in Hoorn wil je... Pretty please?
idd een job!
Kun je ongeveer uitleggen waar je komt te zitten?
Kom niet vaak in R'dam, maar wil het zeker een keer checken.
Maar misschien een leuke vraag voor degenen die het aandurven: wat schuift 't? :D
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby nakkie187 » 13 Dec 2005, 07:32:33

Mier wrote:Damn,vette baan.
Ik zou er bijna voor naar Rotterdam verhuizen! :P
Maar ik sta nu in de skateshop en dat bevalt ook erg goed.

Veel succes met de shop,en ik kom op ZEKER een keertje checken in je winkel.



Lol vet .. ik heb jaren in een sk8boardwinkel gewerkt en blijf daar ook nog steeds werken en deze gamestore zit ook in een skatestore. Misschien toch naar rotterdam verhuizen en het beide hebben ? :roll:
nakkie187
 
Posts: 377
Joined: 27 Jan 2002, 21:03:48

Postby ricepuppet » 13 Dec 2005, 10:36:28

Ik woon nabij R'dam (10 min. - Capelle) maar waarom ga je nu een gameszaak openen? Je hebt Future Zone (2x) alle e-plaza's en Bart Smit's en shit. Je zal dus van goede huize moeten komen om mee te draaien. Ik denk dat je veel retro moet doen enzo om op te vallen, desnoods wat game shit verkopen die niet met games te maken hebben, en vooral; goed personeel dat weet waar ze het over hebben en nog vriendelijk zijn ook.

Iedere keer als ik bij de Future Zone naar binnen loop (Koopgoot) wordt ik kostmisselijk van het personeel dat me de winkel 'uitstaart' omdat ik aan het rondkijken ben. Daarbij zijn de prijzen van de Zone nogal ernstig hoog, en de winkelindeling is rommelig en kut.

Ik zal zeker wel een keertje voorbij droppen als hij open is. Wat is het adres, waar ga je staan, en nog belangrijker; wanneer opent die shit!?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby General Wong » 13 Dec 2005, 11:14:43

ricepuppet wrote:maar waarom ga je nu een gameszaak openen?


Omdat de rest pauper is misschien?
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby nakkie187 » 13 Dec 2005, 12:12:56

ricepuppet wrote:Ik woon nabij R'dam (10 min. - Capelle) maar waarom ga je nu een gameszaak openen? Je hebt Future Zone (2x) alle e-plaza's en Bart Smit's en shit. Je zal dus van goede huize moeten komen om mee te draaien. Ik denk dat je veel retro moet doen enzo om op te vallen, desnoods wat game shit verkopen die niet met games te maken hebben, en vooral; goed personeel dat weet waar ze het over hebben en nog vriendelijk zijn ook.

Iedere keer als ik bij de Future Zone naar binnen loop (Koopgoot) wordt ik kostmisselijk van het personeel dat me de winkel 'uitstaart' omdat ik aan het rondkijken ben. Daarbij zijn de prijzen van de Zone nogal ernstig hoog, en de winkelindeling is rommelig en kut.

Ik zal zeker wel een keertje voorbij droppen als hij open is. Wat is het adres, waar ga je staan, en nog belangrijker; wanneer opent die shit!?
\

beetje rare vraag waarom ik hem wil openen, maar ik denk dat je zelf al het antwoord op de vraag hebt gegeven. Rotterdam heeft ruimte voor een gamezaak waar denk ik wat meer persoonlijke aandacht gegeven wordt i.p.v. een eikeltje van 15 die je droog verwijst naar een releaselijst van een nieuwe game ..
Adres zal ik posten als het open gaat ( als het tenminste mag van de admins ) duurt ongeveer nog 2 weken gok ik .

Er komt bijna mijn gehele verzameling in te liggen btw.
nakkie187
 
Posts: 377
Joined: 27 Jan 2002, 21:03:48

Postby maartenoud » 13 Dec 2005, 13:02:59

Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders zou ik zeker wel komen kijken, er zijn echt weinig goede gameshops. Meestal een mager assortiment en kut personeel. Dan bestel ik liever bij bol.com ofzo....
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby BDT » 13 Dec 2005, 13:32:48

Tis dat ik al een baan heb...

Zeker vet en ik zal er zeker langskomen. Succes man!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group