Gran Turismo 4 niet online

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Gouki » 15 Oct 2004, 06:40:00

Man zeur allemaal niet zo!
Natuurlijk wil iedereen online GT4.

Maar wedden dat jullie hem allemaal kopen als hij alleen ofline kan!
Ik koop hem iig WEL!
En betere race spellen dan GT4? HAHAHAHAAHAHA LMAO NOT!
Hoe kun je Burnout 3 nou vergelijken met GranTurismo series? Burnout gaat vooral om beuken, Gran Turismo gaat vooral om het \'echte\' racen met realisme? Dan kun je idd maar beter Burnout 3 gaan kopen, want dan heb je er in mijn ogen gewoon geen verstand van!

Er wordt dus gezegd dat Polyphony hat online gedeelte nog niet goed voor elkaar heeft. Ik denk dat ze hier en daar nog slowdown hebben, en Polyphony wil alles perfect hebben, anders doen ze hun naam slecht aan... Zo denk ik erover. Alleen als ze nou eens toe zouden geven dat ze ook MELKIE MELKIE aan het doen waren [;)]
Want dat is het dus WEL!

Een wat mindere game wordt??? Hoe weet iemand dat nou, hebben ze de complete versie al gespeeld met 500 autos? Dont think so!
Een ding is zeker, ik heb nog nooit echt een slecht raceproduct gezien since de originele GT van Poly, dus dit keer verwacht ik weer super spel. Ik sta dan ook zeker snel voor de winkel om GT4 te kopen en alle autos te unlocken hehehe

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby smithers » 15 Oct 2004, 08:55:53

Hmmm Gouki je post slaat een plankje mis...

Niemand hier vergelijkt Burnout3 met GT-series... Xizor maakte een keer een opmerking tav de fun die je kan hebben op online gebied, maar that\'s all! <s>Op de manier zoals je het nu presenteert lijk je Sen aan te vallen, maar dat lijkt me niet de bedoeling...die was nog niet eens richting het doel! [:)]</s> EDIT: las de 1e zin niet goed..excuus..

En iemand uitlachen omdat hij vindt dat er andere race spellen in zijn ogen beter en leuker zijn dan GT is een beetje childish vind je niet? Misschien kun je het wat genuanceerder brengen [:)]
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby Gouki » 20 Oct 2004, 12:23:32

LMAO, GT4 wordt geweldig, ik weet het zeker. Ik zag nieuwe auto\'s (plusminus 600 in totaal) waaronder: Mercedes CLK-GTR, Sauber C9, DELL BMW V12 GT-R, nieuwe BMW M5, muscle cars, hele oude rallycars, Fiat 500 [:D] en nog veel meer coole cars!
Nieuwe tracks, waaronder, Tokio, New York, HonKong, Las Vegas, Parijs, NurburgRing, Suzuka, Motegi enz. Wel ong 50 in totaal!
Nieuwe modes, waaronder race-manager, rijdt zelf niet, maar manage een auto die voor jou rijdt!
Foto screen mode. Maak je eigen foto\'s van races.

En online komt ook nog wel hoor! [:P]

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby LemmiWinks » 20 Oct 2004, 12:46:18

Ik denk dat ik dan toch ook voor forza motorsport gaat,want ik denk dat er nie genoeg vernieuwing in GT4 zit.
(bv er is nog altijd geen damage aan de autos,je kan nie overkop ...)

anno 2005 bijna kan je toch geen racegame afleveren zonder damage gewoonweg belachelijk imo,en dat noemen de meesten dan realistisch lol
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Gouki » 20 Oct 2004, 15:06:57

Realistisch heeft MEER te maken hoe de autos sturen, reageren op het gaspedaal, remmen.
Daarbij zit realisme in slippen, driften: onderstuur en overstuur.
Nieuwe optie in GT4 is dat je niet mag afsnijden, niet mag botsen, want dan \'zou je schade rijden\' en dus gaat de auto langszamer voor een korte bepaalde tijd!

Realisme is in Gran Turismo echt het allerbeste gedaan, beter dan welke racegame ooit! (hmmm F355 zou kunnen)

Schade is leuk, heeft ook wel met realisme te maken, MAAR: ik ken GEEN realistisch enkel racespel dat schade echt goed heeft geimplementeerd EN (LEES DOOR AUB) dat de schade uiteindelijk ook mega gevolg heeft voor de realistische handling van de auto\'s. (behalve Formule 1 racers dan, maar dat zijn geen gewone autos!)

Ik weet echter wel dat Polyphony schade erin zou willen doen, maar gewoonweg te VEEL automakers het niet willen op hun auto\'s. (tja zielig he?!)
PLUS daarbij zit er in geen enkel spel zo veel auto\'s van zo veel merken! Wat wil je nog meer?

Als je schade wilt rijden en over de kop wilt gaan, speel dan gewoon Daytona USA of zo!
Forza motorsport lijkt me sowieso weer een zoveelste Gran Turismo kloon LMAO

Gouki
PS: ik vraag me af hoe lang je al auto rijdt om te weten wat realisme in het autorijden uberhaupt is... No offence trouwens!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby LemmiWinks » 21 Oct 2004, 13:03:45

dit suckt : Dezemorgen heeft Sony UK officieel bevestigd dat Gran Turismo 4 uitgesteld zal worden tot het eerste kwartaal van 2005. Iedereen die dus hoopte de Europese versie van dit spel onder de kerstboom te vinden zal nog eventjes moeten wachten.

Explaining the reason behind the slip, Sony said earlier that: \"The localisation of GT4 across the PAL territories is a huge undertaking because the product is localised into 13 different languages across the PAL territories, therefore the process takes considerably longer than it does in Japan.
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Speedy » 21 Oct 2004, 20:08:07

Ontzettend lelijk, dan kan die online mode er toch wel gelijk in wat een flauwekul weer.
Ik hoop dat ze snel een bootdisc voor de PSTwo uitbrengen die werkt alla Freeloader, importeer ik die game wel uit de states want dit gaat onderhand wel zwaar irritant worden, het is nog net geen Duke Nukem 4 Ever/Team Fortress 2, maar keer op keer uitstellen [:(!]

Wordt ook is tijd dat die flauwekul met vertalen enzo hier is wordt afgeschaft, die duitsers en fransosen moeten ook maar is fatsoenlijk een buitenlandse taal (=engels) leren zoals wij dat doen.
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby Evil_cloud » 21 Oct 2004, 21:16:11

Ze hadden IMO toch gemakkelijk vroeger kunnen beginnen met de localisatie van de game...
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby LemmiWinks » 22 Oct 2004, 14:22:21

tis weer verplichten tot importeren maar ik trap er nie in lol
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby LemmiWinks » 22 Oct 2004, 14:27:18

@ Gouki hoe kan je forza motorsport een GT kloon noemen ? tis de eerste realistische racegame die de finishing touches aanbrengt die GT nie had.

bv er zitten veel meer vernieuwende dingen in (bij het opzetten van je auto zie je echt de andere stukken,+schade bij iedere auto+live+betere gfx dan GT4,zeker evenveel of meer autos als GT4,meer bekende merken die je nie had in GT:ferrari,lamborgini...)
genoeg gezegd,voor je deze game een kloon noemt w8 gewoon nog even tot de release
mss blijft de gameplay beter bij GT, maar we zullen moeten afwachten om het te weten ...


quote :Ik weet echter wel dat Polyphony schade erin zou willen doen, maar gewoonweg te VEEL automakers het niet willen op hun auto\'s. (tja zielig he?!)

dit is zeker nie waar,ze gooien er gewoon nie genoeg geld tegenaan
microsoft heeft het wel kunnen doen resultaat :PGR2 heeft schade bij meer dan 100 autos dacht ik incl feraris... en forza ook dus
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby WithAttitude » 23 Oct 2004, 14:40:53

Slecht nieuws voor de mensen die op GT4 zaten te wachten
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=4579
http://www.gamespot.com/news/2004/09/24 ... 08402.html
Uitgesteld !!! En er zit geen online optie in, ze willen voordat ze dat gaan doen weer extra geld uit je zak kloppen om weer een 3.5 versie of zo te maken.

Damn die lui zijn gek dat ze de fans dit aandoen. Maar ja, ze kunnen doen wat ze willen, verkopen zal het toch wel doen, alleen wel kut voor ons, gamers.
Het zou een goede les voor ze zijn als veel mensen nu overstappen naar de xbox en Forza/ PGR2 gaan kopen.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Speedy » 23 Oct 2004, 15:32:32

Jammer alleen dat PGR2 het niet haalt bij GT (PGR2 is tof, maar te arcade achtig) en Forza Motorsport ongeveer gelijk met GT4 uit komt (aangezien die ook is uitgesteld naar Q1 2005)
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby WithAttitude » 23 Oct 2004, 20:04:14

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Speedy</i>
<br />Jammer alleen dat PGR2 het niet haalt bij GT (PGR2 is tof, maar te arcade achtig)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Dat is natuurlijk objectief, ik denk daar dan weer tegenovergesteld over. Dat arcade achtige eroverheen zorgt dat je de gehele tijd lekker kunt driften en maakt het tot een meesterlijk spel.

edit:typo
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Speedy » 23 Oct 2004, 20:21:18

Ik zeg ook zeker niet dat PGR2 een mindere game is (mss komt het zo over), integendeel het is een hele vette game! Maar wel met een andere insteek dan GT4 (neem alleen het kudo\'s systeem al), je kan ze imho niet naast elkaar zetten (ook al lijkt het wel wat op elkaar door de tracks en auto\'s), dat wou ik er mee zeggen [:)]
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group