Wat gebeurt als PS2 Lithium Cell [batterij] op is?

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Wat gebeurt als PS2 Lithium Cell [batterij] op is?

Postby Patvs » 17 May 2005, 23:58:33

Wat gebeurt er met je PS2 als de Lithium Cell (interne batterij) op is?

Krijg je daar een melding van? Merk je het doordat je de KLOK steeds opnieuw moet instellen?


--

Mijn NTSC PS2 ging opeens niet meer aan. Dat moet een VOEDINGS probleem zijn... of er zit intern ergens een kabel los... maar ik vroeg me ondertussen dus even af wat de gevolgen zijn van een lege Lithium Cell.
*updated*:
[url=\"http://members.ams.chello.nl/pvanscha/winter.htm\"]My Winter Sale 2004 (full list)[/url]
Patvs
 
Posts: 354
Joined: 22 Mar 2003, 16:43:23
Location: Netherlands

Postby Hellboy » 27 May 2005, 20:29:37

geheuge van de ps2 word constant gewist.... zet je hem aan... moetje alles op nieuw instellen... zet je hem weer uit.. .dan weer aan, en dan moetje weer alles instellen...


Die batterij heeft voor de rest niet veel gevolgen voor doorbranding of iets dergelijks...

Beetje vergelijkbaar met een platte batterij die op je moederbord van je computer zit. haal je die eruit= dan moetje alles opnieuw gaan instellen in je bios...
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby Evil_cloud » 27 May 2005, 21:47:35

PS2 heeft een batterij die je niet moet vervangen, ik geloof dat net hetzelfde geldt voor Dreamcast, GameCube en Xbox.
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group