Sega Master System / Power base aansluitvraag

Hier kan je terecht met al je technische vragen. Van kapotte lenzen tot ventilators tot internetverbindingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Sega Master System / Power base aansluitvraag

Postby peyote » 29 Dec 2004, 13:47:58

Ik heb vanmorgen mijn sms weer eens opgezocht om te kijken of hij verkocht kan worden.
Nu probeerde ik hem dus aan te sluiten om zeker te weten of hij het nog doet. Nou hij deed vrij weinig moet ik zeggen.
Image
Zo ziet de achterkant van de sms eruit afgezien van het ingang bij nr.2 want die zit er bij mij iig niet op.
Ik heb alleen maar stekkers voor ingang 3 en 4 kunnen vinden.

Mijn vraag is dus kan het komen doordat de a/v out kabel er niet inzit dat ie het niet meer doet of kan het ook nog ergens anders aan liggen?
peyote
 
Posts: 1
Joined: 29 Dec 2004, 13:33:11

Postby Frankhulscher » 29 Dec 2004, 15:38:54

Je moet 2 dingen aansluiten:

- De adapter
- Een R/F kabel OF een A/V kabel.

Je hebt dus niet nog een extra a/v kabel nodig als je al een R/F kabel aangesloten hebt (Dat is zo\'n ding dat je op de antennekabel aansluiting van je tv moet aansluiten)

Probeer het volgende eens:
- Controleer of de cartridge er goed in zit. Maak het cartridge slot van de master system en de contactpunten op het spel waarmee je test goed schoon (Blaas er eens hard in of gebruik eventueel met een wattenstaafje gedoopt in wat wasbenzine) Als dit geen goed contact maakt gebeurt er niks. Als je een ingebouwd spel in de master system hebt is dit niet van toepassing.
- Check of de adapter nog wel werkt (even meten met een multimeter)
- Als je zo\'n R/F switch hebt moet je wel de goede zender opzoeken op je tv (vaak kanaal 36)

Succes
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Frankhulscher » 29 Dec 2004, 23:18:34

Gelukt?
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf


Return to 4. Techtalk

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group