Welke anime's volg jij momenteel?

Voor alle Anime freaks onder ons.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, Markam, Fashion

Postby Stepz » 13 Sep 2006, 11:30:22

Tja... in Bleach worden de chara's ook aardig uitgediept, maar ben er nu achter gekomen dat echt niemand daarin doodgaat!
Renji die gewoon een dikke Bankai voor z'n flikker krijgt en voor de duizendste keer weer alles overleeft...

*SPOILER ALERT!!!*













Anywayz, 't is nog wel een toffe serie! Oh wacht... alleen die chick van de Bounto is dood, maar het zou me niks verbazen als ze weer tot leven wordt gebracht ofzo, haha.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Lan Di » 13 Sep 2006, 11:32:04

Ja inderdaad, dat is weer het andere extreme, neppe shit
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby twisted » 13 Sep 2006, 12:16:50

ik vind het juist wel een keer cool dat de characters niet zo diepgaand worden beschreven. Bij Naruto krijg je bij elke nieuwe char het achtergrond verhaaltje en altijd is het "Hij lijkt zoveel op mij". Dan heb ik liever dat ze met een rotte char komen die ze de volgende ep honder keer in z'n keel steken 8)
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby trebbor666 » 08 Oct 2006, 10:24:10

klinkt als?

naruto en bleach ;)
http://users.ign.com/collection/trebborselur

*Yellow~Drag00n~Trebbor~Tre~Selur~Indonesia*

Image
trebbor666
 
Posts: 606
Joined: 30 Sep 2004, 04:46:07
Location: Groningen

Postby Stepz » 08 Oct 2006, 17:17:45

trebbor666 wrote:klinkt als?

naruto en bleach ;)


Word ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 08 Oct 2006, 18:25:06

Souten no Ken/Fist of the Blue Sky de anime is uit! Nu nog wachten op de Fansub.

Voor de liefhebbers de opening:
http://youtube.com/watch?v=an3ww6MyVPM
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Lan Di » 08 Oct 2006, 21:59:34

Loempiavreter wrote:Souten no Ken/Fist of the Blue Sky de anime is uit! Nu nog wachten op de Fansub.

Voor de liefhebbers de opening:
http://youtube.com/watch?v=an3ww6MyVPM


Damn! die shit is gruwelijk! kan je er meer over vertellen? Hopelijk is het niet zo'n "imploderende-ingewanden-na-een-punch-anime" zoals Hokuto no ken/ fist of the north star.
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Loempiavreter » 08 Oct 2006, 22:42:10

Lan Di wrote:
Loempiavreter wrote:Souten no Ken/Fist of the Blue Sky de anime is uit! Nu nog wachten op de Fansub.

Voor de liefhebbers de opening:
http://youtube.com/watch?v=an3ww6MyVPM


Damn! die shit is gruwelijk! kan je er meer over vertellen? Hopelijk is het niet zo'n "imploderende-ingewanden-na-een-punch-anime" zoals Hokuto no ken/ fist of the north star.


Heb je soms alleen de film gezien van Fist of the North Star (heb de film zelf nog niet gezien)? Want de serie en manga is echt geniaal en niet omdat ie vol met gore zit (ok beetje dan in de manga).

Het is dus de Prequel op FotNS,
The main protagonist of this story is Kasumi Kenshiro, better known as "Yan Wang" or "The King of Death" (derived from the myth Yan Luo Wang), Kasumi is a laid back and chain-smoking Tokyo professor who possesses the deadly Chinese assassin martial art Hokuto Shinken (Kasumi's personality is different from Kenshiro) who travels to Shanghai after hearing the news of his Triad friend Pan Guang-Lin and his sister Yu-Ling (Kasumi's love interest) are in trouble.

In Shanghai, Kasumi has to fight the three Hokuto families like Hokuto Sonkaken, Hokuto Sōkaken, and Hokuto Ryūkaken (based on the royal families of Romance of the Three Kingdoms). At the same time Kasumi has to help Pan's "Qing Bang" Triad gang against the immoral "Hong-Hua" Triads in gaining territory and influence of Shanghai.

Many of the plot points mentioned in the comic contain some real historical facts, like how Shanghai was controlled with International Settlements (the story focus mainly on the French settlement) during the 1930s. Also seen are Jewish refugees who escaped from Nazi persecution in Europe, and the invasion of China by the Japanese Army. Chiang Kai Shek and some real historical Kuomingtang figures appear in the story as well.

Tetsuo Hara wanted the fights in the manga to look more traditional Chinese martial arts, so the action is somewhat faster and more detailed than those in Fist of the North Star. Hara went to Shanghai in person to get his inspiration.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Lan Di » 09 Oct 2006, 01:07:37

Loempiavreter wrote:Heb je soms alleen de film gezien van Fist of the North Star (heb de film zelf nog niet gezien)? Want de serie en manga is echt geniaal en niet omdat ie vol met gore zit (ok beetje dan in de manga).


Die ja :D :D , al die explosies van ingewanden is totaal niet bevorderend voor de actie/verhaal/characters wat dan ook, de eerste paar keer is t wel cool maar na een tijdje ging ik me er eerder aan ergeren. Serie heb ik niet gezien, tenzij dat zo'n 3dvd box is die oa te koop is bij de FRS, heb ik dr eentje van gezien, maar heel anders was die niet.
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Loempiavreter » 09 Oct 2006, 14:11:03

Lan Di wrote:
Loempiavreter wrote:Heb je soms alleen de film gezien van Fist of the North Star (heb de film zelf nog niet gezien)? Want de serie en manga is echt geniaal en niet omdat ie vol met gore zit (ok beetje dan in de manga).


Die ja :D :D , al die explosies van ingewanden is totaal niet bevorderend voor de actie/verhaal/characters wat dan ook, de eerste paar keer is t wel cool maar na een tijdje ging ik me er eerder aan ergeren. Serie heb ik niet gezien, tenzij dat zo'n 3dvd box is die oa te koop is bij de FRS, heb ik dr eentje van gezien, maar heel anders was die niet.


Ja, das Shin Hokuto no Ken/New Fist of the North Star dies best erg slecht (gebaseerd op een novel). Maar zowiezo die film Hokuto no Ken moet je alleen zien als je de serie helemaal hebt gezien.

De film probeert dus de eerste 4 seizoenen van HnK in een filmlengte te stoppen, je kan wel raden dat dat niet goed gaat. Eigelijk alleen een aanvulling op de gevechten uit de serie die niet zo goed in de serie zaten tegenover de manga.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Stepz » 09 Oct 2006, 16:08:23

Maar die oude serie begon ook te vervelen... Op gegeven moment blijft ie maar van die leiders killen en sommige van die leiders zijn ook een beetje corny. Hun asses zou ik ook hebben gekickt zonder moeite. 8)

Daarom vind ik de film übercool! En natuurlijk omdat het nostalgisch is. Één van de eerste anime die in NL verscheen. Topper.
New Fist of the Northstar vond ik wel ok. Als ie die oude knakker een beuk geeft dat ie zeg maar half uit mekaar valt terwijl ie daarna in het water donderd, bwahahaha! Te vet! En het eindgevecht vond ik ook wel dope.

Ben benieuwd naar deze serie.
Maar deze hoofdrolspeler is dus niet Kenshiro van de bekende series?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 09 Oct 2006, 17:16:30

Stepz wrote:Maar die oude serie begon ook te vervelen... Op gegeven moment blijft ie maar van die leiders killen en sommige van die leiders zijn ook een beetje corny. Hun asses zou ik ook hebben gekickt zonder moeite. 8)

Daarom vind ik de film übercool! En natuurlijk omdat het nostalgisch is. Één van de eerste anime die in NL verscheen. Topper.
New Fist of the Northstar vond ik wel ok. Als ie die oude knakker een beuk geeft dat ie zeg maar half uit mekaar valt terwijl ie daarna in het water donderd, bwahahaha! Te vet! En het eindgevecht vond ik ook wel dope.

Ben benieuwd naar deze serie.
Maar deze hoofdrolspeler is dus niet Kenshiro van de bekende series?


Nee das de oom waarna Kenshiro uit FotNS is vernoemd.

De serie is juist vet :P Oke niet zo sterk als de manga, maar ik vind het duidelijk wel de beste van de animes die zijn gemaakt rondom FotNS. Wel jammer is dat de serie niet zo bloederig was als de rest, maar wel beter qua character development vooral. Maar Fist of the north star zie/lees je vooral om de sfeer, dat is het sterke van de serie.

En tjah in het begin van de serie had Kenshiro nog niet zoveel moeite met die Punks van 3 meter groot, maar later krijgt ie het toch echt wel moeilijiker vooral na Souther (en van Souther zelf natuurlijk, daar verliest hij zelfs van).

En de film mist Toki!

Maar wat ik heb gelezen van Fist of the Blue Sky is wel wat anders dan Fist of the North Star, veel meer Mafia stuff en die bezetting van China door de japanners enzo.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby twisted » 09 Oct 2006, 17:59:32

gister de eerste episode van death note gekeken. Het verhaal volgt de manga goed en het ziet er strak uit. er is trouwens ook een live action movie van.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby Stepz » 09 Oct 2006, 19:52:12

Loempiavreter wrote:
Stepz wrote:Maar die oude serie begon ook te vervelen... Op gegeven moment blijft ie maar van die leiders killen en sommige van die leiders zijn ook een beetje corny. Hun asses zou ik ook hebben gekickt zonder moeite. 8)

Daarom vind ik de film übercool! En natuurlijk omdat het nostalgisch is. Één van de eerste anime die in NL verscheen. Topper.
New Fist of the Northstar vond ik wel ok. Als ie die oude knakker een beuk geeft dat ie zeg maar half uit mekaar valt terwijl ie daarna in het water donderd, bwahahaha! Te vet! En het eindgevecht vond ik ook wel dope.

Ben benieuwd naar deze serie.
Maar deze hoofdrolspeler is dus niet Kenshiro van de bekende series?


Nee das de oom waarna Kenshiro uit FotNS is vernoemd.

De serie is juist vet :P Oke niet zo sterk als de manga, maar ik vind het duidelijk wel de beste van de animes die zijn gemaakt rondom FotNS. Wel jammer is dat de serie niet zo bloederig was als de rest, maar wel beter qua character development vooral. Maar Fist of the north star zie/lees je vooral om de sfeer, dat is het sterke van de serie.

En tjah in het begin van de serie had Kenshiro nog niet zoveel moeite met die Punks van 3 meter groot, maar later krijgt ie het toch echt wel moeilijiker vooral na Souther (en van Souther zelf natuurlijk, daar verliest hij zelfs van).

En de film mist Toki!

Maar wat ik heb gelezen van Fist of the Blue Sky is wel wat anders dan Fist of the North Star, veel meer Mafia stuff en die bezetting van China door de japanners enzo.


Oh! Ben nu wel benieuwd naar de nieuwe Fist!
En idd, geen Toki in de film. Die was toch sterker dan Rao?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 10 Oct 2006, 06:24:45

Stepz wrote:
Loempiavreter wrote:
Stepz wrote:Maar die oude serie begon ook te vervelen... Op gegeven moment blijft ie maar van die leiders killen en sommige van die leiders zijn ook een beetje corny. Hun asses zou ik ook hebben gekickt zonder moeite. 8)

Daarom vind ik de film übercool! En natuurlijk omdat het nostalgisch is. Één van de eerste anime die in NL verscheen. Topper.
New Fist of the Northstar vond ik wel ok. Als ie die oude knakker een beuk geeft dat ie zeg maar half uit mekaar valt terwijl ie daarna in het water donderd, bwahahaha! Te vet! En het eindgevecht vond ik ook wel dope.

Ben benieuwd naar deze serie.
Maar deze hoofdrolspeler is dus niet Kenshiro van de bekende series?


Nee das de oom waarna Kenshiro uit FotNS is vernoemd.

De serie is juist vet :P Oke niet zo sterk als de manga, maar ik vind het duidelijk wel de beste van de animes die zijn gemaakt rondom FotNS. Wel jammer is dat de serie niet zo bloederig was als de rest, maar wel beter qua character development vooral. Maar Fist of the north star zie/lees je vooral om de sfeer, dat is het sterke van de serie.

En tjah in het begin van de serie had Kenshiro nog niet zoveel moeite met die Punks van 3 meter groot, maar later krijgt ie het toch echt wel moeilijiker vooral na Souther (en van Souther zelf natuurlijk, daar verliest hij zelfs van).

En de film mist Toki!

Maar wat ik heb gelezen van Fist of the Blue Sky is wel wat anders dan Fist of the North Star, veel meer Mafia stuff en die bezetting van China door de japanners enzo.


Oh! Ben nu wel benieuwd naar de nieuwe Fist!
En idd, geen Toki in de film. Die was toch sterker dan Rao?


Voor die werd genuked wel ja. Ze hebben nog wel een keer tegen elkaar gevochten maar omdat Toki ziek was had ie veloren. Maar Raoh heeft wel vaker gezegd dat Toki altijd veel sterker dan hem was.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

PreviousNext

Return to Anime show

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group