is dit een goede deal volgens jullie ?

Zoals iedereen weet en kan zien, is Sega de grootste uitgever van Arcade games. In dit forum gaat het alleen maar over de mooie kasten die in de arcade's te vinden zijn.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

is dit een goede deal volgens jullie ?

Postby wrestlemaniac » 18 Feb 2006, 23:14:39

Hoi,

Ik zit momenteel te twijfelen om een neo-geo kast te kopen, ik heb de kans om er een te hebben voor 175 euro inc 2 spellen naar keuze ( keuze uit 6).

De kast zelf ziet er nog heel goed uit,tis volgens mij een 2 slots....

Ik weet ook nog geen titels van de games ,die gast zei gewoon " ja er zit vanalles bij, een vechtspelletje, een puzzle spel, een schietspel ,voetba len nog wat".....volgens mij ist van een café geweest ofzo en heeft die verkoper er zelf nieveel verstand van,kheb nu eens terug gemailt om achter de titels te vragen,ben eens benieuwd......als er bv samurai showdown en een metal slug bijzit, lijkt het me wel een mooi koopje,niet ?

Ohja,kan je zo'n kast makkelijk uit elkaar halen en terug in elkaar zetten ?? als ik het koop zou het op men kamer moeten komen en dan moet het wel eerst naar de bovenverdieping....en onze trap is heel smal dus in 1x lukt dat nooit.... ( kben trouwens ook geen bodybuilder :lol: )

Of is dat nogal delicaat ? ik ken zelf vrijwel niks van techniek dus als je allerlei kabeltjes moet afkoppelen enz worrd het al een ramp :oops:
wrestlemaniac
 
Posts: 52
Joined: 23 Jan 2006, 18:47:12
Location: belgie

Postby Fashion » 18 Feb 2006, 23:33:29

denk dat uit elkaar halen een ramp is (mits het het zelfde was als mijn ex segamegaplay)
je zult het in zij n geheel moeten vervoeren/de trap krijgen
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby ricepuppet » 18 Feb 2006, 23:37:19

Uit mekaar halen is een no - no. Vnl. vast hout. Die kast van Fashion staat nu bij mijn ma thuis omdat het niet in mijn eigen huis past. Vervoeren van Arcade kasten blijft helaas een bitch. Die dingen zijn net oude Mercedes'es uit Iran.

Begin maar vast een paar sterke maten op te trommelen, en waarschijnlijk een takelbedrijf om hem door het raam te kieperen. Smalle trappen willen nogal eens niet meewerken.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38


Return to 6. Arcade

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group