Page 12 of 13

PostPosted: 09 Jan 2006, 18:32:19
by Guest
ps2 versie is jap of ntsc

ik heb jap ps2 en pal op x box

PostPosted: 09 Jan 2006, 20:53:38
by Sw2
oke dus ik moet de pal voor em xbox halen

PostPosted: 09 Jan 2006, 21:30:01
by Loempiavreter
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:Ik moet het parry systeem nog goed onder de knie krijgen het lukt me vaker niet dan wel haha.


dude parry is nie belangrijk, ik geef je een advies die ik ook kreeg.

''Parry alleen hetgene wat je ZIE aankomen'' :wink:


Keep it in mind :wink:
Btw gaat het parry wel beter op de ps2 bij een maat dan op de Dreamcast bij mezelf waarom geen idee.


Dc versie is gewoon te slecht voor woorden

alles moet arcadeperfect en de ps2 versie komt daar het meest in de buurt

:wink:


Beetje Rody quoten heh :P

Mwah koop gewoon een CPS3 als je het toch arcade perfect wil, fuck ps2...

PostPosted: 09 Jan 2006, 21:41:35
by shin_remy
:lol:

PostPosted: 31 Jan 2006, 14:21:04
by Nick_D
- 2d
- Die super combo's
- Dhalsim!
- En een soort van Mode net zoals Street Fighter 1 was, lopen door een wereld vs allemaal characters.


Image

zo'n soort cover zou er wel geil uitzien zelf in elkaar geflanst -_-

PostPosted: 01 Feb 2006, 22:53:41
by shin_remy
hahahahaa :lol:

gewoon hetzelfde als 3s alleen mooier, betere animaties, tussenfilmpjes, veel goodies, en nieuwe shit toegevoegd aan het systeem, net zoals parry eraan is toegevoegd ^_^

shell shaded zou ik ook nie erg vinden, maar wel zo dat je echt het gevoel krijgt dat je in de sf universe zit

net zoals wat ze hebben gedaan bij Naruto en bij Dragon Ball Z Tenkaichi

PostPosted: 23 Feb 2006, 15:13:57
by Stepz
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:Ik moet het parry systeem nog goed onder de knie krijgen het lukt me vaker niet dan wel haha.


dude parry is nie belangrijk, ik geef je een advies die ik ook kreeg.

''Parry alleen hetgene wat je ZIE aankomen'' :wink:


Keep it in mind :wink:
Btw gaat het parry wel beter op de ps2 bij een maat dan op de Dreamcast bij mezelf waarom geen idee.


Dc versie is gewoon te slecht voor woorden

alles moet arcadeperfect en de ps2 versie komt daar het meest in de buurt :wink:


Fock off! DC owned eg wel. Deze versie bestaat al jaren. Bijna alles op de DC is arcade perfect.

PostPosted: 23 Feb 2006, 21:24:04
by shin_remy
Stepz wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:Ik moet het parry systeem nog goed onder de knie krijgen het lukt me vaker niet dan wel haha.


dude parry is nie belangrijk, ik geef je een advies die ik ook kreeg.

''Parry alleen hetgene wat je ZIE aankomen'' :wink:


Keep it in mind :wink:
Btw gaat het parry wel beter op de ps2 bij een maat dan op de Dreamcast bij mezelf waarom geen idee.


Dc versie is gewoon te slecht voor woorden

alles moet arcadeperfect en de ps2 versie komt daar het meest in de buurt :wink:


Fock off! DC owned eg wel. Deze versie bestaat al jaren. Bijna alles op de DC is arcade perfect.


WHAHAHAHAHAH OMG

hou op joh, de DC versie klop nie, timing zuigt, parry, zuigt, controller zuigt voor die game, Geluid blijft vasthaken, die hele versie klop nie. als ze spelen op een console dan is het wel op de ps2!!! die kom het meest in de buurt van de arcade!!! Bovendien is de ps2 versie ook als LAATST uitgekomen.

Sf 3 Second inpact is beter dan 3s op de DC. graphics, timing, daarklopt het wel!! als je me nie geloof open maar een topic op drakenslag.

PostPosted: 23 Feb 2006, 22:29:13
by blackdragon
Controller zuigt voor die game????

Kan me in veel dingen wel vinden, maar de controller heb ik nog nooit probs mee gehad.

PostPosted: 23 Feb 2006, 22:32:50
by ManoRevolver
Dunno 'bout the DC controller... Vind voor beat 'em ups zelf toch ook wel de PSX controller beter.

PostPosted: 23 Feb 2006, 23:10:04
by Loempiavreter
shin_remy wrote:
Stepz wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:
shin_remy wrote:
blackdragon wrote:Ik moet het parry systeem nog goed onder de knie krijgen het lukt me vaker niet dan wel haha.


dude parry is nie belangrijk, ik geef je een advies die ik ook kreeg.

''Parry alleen hetgene wat je ZIE aankomen'' :wink:


Keep it in mind :wink:
Btw gaat het parry wel beter op de ps2 bij een maat dan op de Dreamcast bij mezelf waarom geen idee.


Dc versie is gewoon te slecht voor woorden

alles moet arcadeperfect en de ps2 versie komt daar het meest in de buurt :wink:


Fock off! DC owned eg wel. Deze versie bestaat al jaren. Bijna alles op de DC is arcade perfect.


WHAHAHAHAHAH OMG

hou op joh, de DC versie klop nie, timing zuigt, parry, zuigt, controller zuigt voor die game, Geluid blijft vasthaken, die hele versie klop nie. als ze spelen op een console dan is het wel op de ps2!!! die kom het meest in de buurt van de arcade!!! Bovendien is de ps2 versie ook als LAATST uitgekomen.

Sf 3 Second inpact is beter dan 3s op de DC. graphics, timing, daarklopt het wel!! als je me nie geloof open maar een topic op drakenslag.


Mwah Je merkt er pas wat van als je op Rody's niveau zit ;) (Ik heb het vooral met de Tech Timing, daar is het wel irritant)

Maar de controller van DC vind ik nog steeds het fijnst voor SF3, omdat ik het al heel lang gebruik.

(ach ja laten we het maar niet hebben over de fouten die in de PS2 versie zitten...)

PostPosted: 24 Feb 2006, 02:26:50
by kevin
ik speel zelf vooral de Dreamcast versie, moet zeggen dat je het verschil wel kunt merken, bij de dreamcast versie slaat idd het muziekje over en het parryen is een stuk moeilijker, verder is de controller persoonlijke smaak, ik speel dus bijvoorbeeld veel liever met een dreamcast controller dan met een ps2 controller.

PostPosted: 24 Feb 2006, 15:59:36
by Loempiavreter
kevin wrote:ik speel zelf vooral de Dreamcast versie, moet zeggen dat je het verschil wel kunt merken, bij de dreamcast versie slaat idd het muziekje over en het parryen is een stuk moeilijker, verder is de controller persoonlijke smaak, ik speel dus bijvoorbeeld veel liever met een dreamcast controller dan met een ps2 controller.


Dreamcast heeft 1 groot probleem dat is Input Delay, dat zorgt ervoor dat timing voor Parry, Techen allemaal 0,05 seconde later word opgevangen als opdracht. Wat je hiervoor kunt doen is in de system Direction de Parry Sensetivity hoger zetten (voor techen heb ik niks kunnen vinden).

Muziek en de vervormde sprites boeien me niet echt (vooral die vervormde sprites vind ik wel meevallen, als je er op let zie je het, maar normale mensen gaan niet uren staren of de sprites wel goed zijn..)

PS2 heeft anders ook wel fouten (vooral URien op de PS2 is bugged). Vind de DC versie trouwens wel fijner dan de xbox versie omdat daar de Hitboxes verkeerd zitten dat vind ik persoonlijk erger dan input delay.

Street Fighter 3: Third Strike is maar op 1 manier goed te spelen en dat heet CPS3.

PostPosted: 24 Feb 2006, 17:17:20
by shin_remy
lol en tog komt de ps2 versie het meest in de buurt van de arcadeversie!!

en mano ik vin psx controller ook beter.

de dc versie is het slechts van allemaal heeft het meeste fouten. Alle 3 consoleversies zijn nie perfect en loempiavreter laat je gezicht zien op de volgende street fighter tournooi. ik beat je ass!!

je praat egt alsof je veel verstand heb van die game en dat de ps2 versie zuigt!! lol ga maar verder spelen op je dc!! ''die is de beste'' :)



whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

PostPosted: 24 Feb 2006, 17:41:10
by kevin
hji zegt tog niet dat de dc versie het beste is?
Ik speel zelf ook de dc versie, maar wil wel overstappen op ps2 versie, niet omdat ik die zoveel beter vind, maar eerder omdat daar de tournooien op worden gespeeld hier in nl. Eigenlijk vind ik trouwens zowel de xbox, als de dreamcast, als de ps2 controller geen van allen echt perfect werken, vandaar ook arcadestick nu 8)