Segaton

Discusieer hier over de gebeurtenissen op de E3, TGS, GamesCom en meer, maar vooraf natuurlijk over de verwachtingen van de aankomende shows.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Fonzi » 13 May 2004, 20:27:42

Iedereen noemt Fishie nu een vriend ?[:D]

Maar goed, ik ben intussen ook al over de teleurstelling heen. Toch had ik veel meer verwacht. Als je zoals ik zo\'n beetje het Sega nieuws opvolgt dan mis ik toch wel een aantal titels.

Sega Rally 3, Knight\'n Knights, een spel van Digital Rex. Wel had Sega op voorhand gezegd dat de E3 show in functie van Sega USA en Sega Europe was. Maar toch vraag ik me af waar de andere development teams mee bezig zijn. Overworks, Sega Wow, Smilebit, Hitmaker? Eigenlijk waren de nieuwe titels van E3 voornamelijk van Sonic Team, Amusement Vision (Nagoshi zei laatst nog aan 6 nieuwe spellen bezig te zijn) en AM2. De andere E3 titels kenden eigenlijk al een Japanse release.

So where the hell are they?
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Evil_cloud » 13 May 2004, 20:36:09

Tokyo Game Show?

Games zoals Virtua Fighter 5 zullen altijd eerst in Japan worden voorgesteld, gezien daar ook de voornaamste markt is voor dat soort type games.

En wat Fishie betreft, heb hem al een paar keer ontmoet en voer er geregeld gesprekken mee, dus ik denk wel dat ik hem een kennis mag noemen. ;)
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Vixion » 13 May 2004, 20:36:51

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Kijk.

Als Shenmue III word gereleased, op bijvb. de Xbox, hoeven ze alleen deel 3 uit te brengen, deel 2 is er al, en deel 1 is geDVDt.

Porten naar de PS2 zullen ze echt niet doen. Is alleen maar negatief, en bied geen vooruitgang (PS2 heeft te weinig kracht). ALS, ik zeg nogmaals ALS Shenmue III uitkomt, zal dat naar MIJN logica gebeuren op de Xbox, of de Xbox 2, omdat de Xbox2 ongetwijfeld back-wards compatible word, en ze dus zowel deel I, II en II op de Xbox hebben, wat een aantal fans aantrekt. Daarnaast een DVDtje van de Xbox is lekker groot, die van de NGC is net te klein, denk ik... en zoals al gezet de PS2 heeft te weinig kracht.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

*kuch*bullshit*kuch*
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik zeg toch in MIJN oogpunt... Shenmue II heeft al een slowdown op de DC, de PS2 zal zeker niet beter zijn als ze hem gaan porten, voor het continuen van het verhaal als Multi-platform game.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Evil_cloud » 13 May 2004, 21:10:55

GameCube kan Shenmue III best aan hoor, desnoods met 3 à 4 disks... (GameCube disks zijn iets groter dan Sega\'s GD-ROM\'s).
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Sen » 13 May 2004, 21:13:05

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Kijk.

Als Shenmue III word gereleased, op bijvb. de Xbox, hoeven ze alleen deel 3 uit te brengen, deel 2 is er al, en deel 1 is geDVDt.

Porten naar de PS2 zullen ze echt niet doen. Is alleen maar negatief, en bied geen vooruitgang (PS2 heeft te weinig kracht). ALS, ik zeg nogmaals ALS Shenmue III uitkomt, zal dat naar MIJN logica gebeuren op de Xbox, of de Xbox 2, omdat de Xbox2 ongetwijfeld back-wards compatible word, en ze dus zowel deel I, II en II op de Xbox hebben, wat een aantal fans aantrekt. Daarnaast een DVDtje van de Xbox is lekker groot, die van de NGC is net te klein, denk ik... en zoals al gezet de PS2 heeft te weinig kracht.

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja dat vind ik ook het meest logisch. Ik ben het met je eens.


Wat betreft die andere Sega teams... super weird, ze doen echt wel wat, maar waarom moet het per se zo geheim?
Ik ben vooral een aanhanger van WOW...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby BDT » 13 May 2004, 21:27:05

Hmmm, en Outrun2 dan. Is dat geen JAP game? [;)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Fonzi » 13 May 2004, 21:35:42

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door BDT</i>
<br />Hmmm, en Outrun2 dan. Is dat geen JAP game? [;)]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

De arcadeversie toch, maar de E3 versie niet:

Van Servicegames: [8D]

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Ook verrassend is het feit dat de conversie naar de Xbox van Outrun2 niet door AM2 zelf gebeurt, maar door het Britse ontwikkelingsteam Sumo Digital Ltd<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Suma Dig. bestaat trouwens uit ex Gremlin leden. Lijkt me dus in goede handen.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Mier » 13 May 2004, 21:48:57

sega is DOOMED! that\'s all I can say.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby BDT » 13 May 2004, 21:49:15

Ja, ok. Maar van origine is het Japans [;)]

Gremlin... Dat was vroeger idd! In goede handen [:)]

En de speeltests op de E3 tonen dat aan [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby de bult » 13 May 2004, 22:15:55

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Kijk.

Als Shenmue III word gereleased, op bijvb. de Xbox, hoeven ze alleen deel 3 uit te brengen, deel 2 is er al, en deel 1 is geDVDt.

Porten naar de PS2 zullen ze echt niet doen. Is alleen maar negatief, en bied geen vooruitgang (PS2 heeft te weinig kracht). ALS, ik zeg nogmaals ALS Shenmue III uitkomt, zal dat naar MIJN logica gebeuren op de Xbox, of de Xbox 2, omdat de Xbox2 ongetwijfeld back-wards compatible word, en ze dus zowel deel I, II en II op de Xbox hebben, wat een aantal fans aantrekt. Daarnaast een DVDtje van de Xbox is lekker groot, die van de NGC is net te klein, denk ik... en zoals al gezet de PS2 heeft te weinig kracht.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

wat een kul, shenmue 2 is hevig geflopt op de xbox, als er shenmue 3 uitkomt zal dta nog jaren duren tot er een nieuwe sega console komt
de bult
 
Posts: 64
Joined: 12 May 2004, 11:08:34

Postby samba de amigo » 13 May 2004, 22:50:41

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Kijk.

Als Shenmue III word gereleased, op bijvb. de Xbox, hoeven ze alleen deel 3 uit te brengen, deel 2 is er al, en deel 1 is geDVDt.

Porten naar de PS2 zullen ze echt niet doen. Is alleen maar negatief, en bied geen vooruitgang (PS2 heeft te weinig kracht). ALS, ik zeg nogmaals ALS Shenmue III uitkomt, zal dat naar MIJN logica gebeuren op de Xbox, of de Xbox 2, omdat de Xbox2 ongetwijfeld back-wards compatible word, en ze dus zowel deel I, II en II op de Xbox hebben, wat een aantal fans aantrekt. Daarnaast een DVDtje van de Xbox is lekker groot, die van de NGC is net te klein, denk ik... en zoals al gezet de PS2 heeft te weinig kracht.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

*kuch*bullshit*kuch*
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik zeg toch in MIJN oogpunt... Shenmue II heeft al een slowdown op de DC, de PS2 zal zeker niet beter zijn als ze hem gaan porten, voor het continuen van het verhaal als Multi-platform game.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

agree met xiz, wat een bs
In jou oogpunt kan de ps2 shenmue niet aan en in mijn oogpunt KAN hij dat wel? lol
Feiten zijn feiten, en hebben nix met jou oogpunt te maken.
Ps2 zou zo shenmue kunnen draaien, je doet net of de dc de ps2 overpowered :/
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby Appie » 13 May 2004, 23:18:36

Ik denk dat die niet zo zeer bedoelt dat hij vind dat DC sterker is dan de PS2, ik denk dat die meer bedoelt dat de PS2 een te complexe structuur heeft, wat wellicht tot gevolg heeft dat de hele game van scartch zou moeten worden opgebouwd alleen voor de PS2. Sega at the moment is makkelijk en cheap(IMHO) en zoekt dus consoles waarna men makkelijk kan poorten van hun DC principe en daarvoor komt de PS2 niet zo snel in aanmerking? Ik zeg dus niet het onmogelijk is om Shenmue op de PS2 te draaien, maar brengt meer werk met zich mee dan dat het waard is wellicht?
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Vixion » 14 May 2004, 06:55:23

Ik doelde meer op...

De Xbox port van Shenmue II, is naar wat ik gemerkt heb, en gehoord heb, slow-down free. Als je Shenmue gaat porten naar de PS2, die evenveel kracht heeft (mss wel meer) dan de DC, zal de slowdown of hetzelfde blijven, maar kan zowel verslechteren als verbeteren. Het is een te grote gok.

Sega heeft nu iig al het porten van Shenmue II naar de Xbox goed gedaan, het speelt fijn, no prob\'s als je het mij vraagt, dus het is het meest logisch dat Shenmue III dan op de Xbox zal worden uitgebracht, omdat die techniek bekent is.

Natuurlijk kan Sega ook gewoon wachten met Shenmue III tot hun nieuwe console, en ons 2x zo blij maken, met een nieuwe console, en Shenmue III als launch-title
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Lan Di » 14 May 2004, 09:44:15

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Ik doelde meer op...

De Xbox port van Shenmue II, is naar wat ik gemerkt heb, en gehoord heb, slow-down free. Als je Shenmue gaat porten naar de PS2, die evenveel kracht heeft (mss wel meer) dan de DC, zal de slowdown of hetzelfde blijven, maar kan zowel verslechteren als verbeteren. Het is een te grote gok.

Sega heeft nu iig al het porten van Shenmue II naar de Xbox goed gedaan, het speelt fijn, no prob\'s als je het mij vraagt, dus het is het meest logisch dat Shenmue III dan op de Xbox zal worden uitgebracht, omdat die techniek bekent is.

Natuurlijk kan Sega ook gewoon wachten met Shenmue III tot hun nieuwe console, en ons 2x zo blij maken, met een nieuwe console, en Shenmue III als launch-title
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dat heeft toch geen zin, die nieuwe console, die zal hard gaan floppen, en zeker als ze de huidige marketing strategy behouden (matrix my ass). En ik denk dat wanneer shenmue 3 uitkomt op de xbox, dat dan de verkoop van de xbox ineens zal stijgen[;)]
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby Mier » 14 May 2004, 16:48:01

dat denk ik niet,shenmue is daarvoor te onbekend bij het main-stream publiek,die paar echte shenmue fans die nog geen x-box hebben zullen de verkoopcijfers echt niet super laten stijgen denk ik.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

PreviousNext

Return to 7. Game beurzen

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group