Spore

Ook de PC laat Sega tegenwoordig niet met rust. Met games als Warhammer Online in het vooruitzicht en games als Worms 3D, Sonic Adventure DX en meer is er voldoende te beleven voor Sega fans op de PC. Maar ook andere games kunnen natuurlijk aan bod komen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Spore

Postby Stepz » 09 Sep 2008, 13:00:45

Iemand deze game al geprobeerd?
Superinteressant, maar ik hoorde ook dat je de game maar max 3x kan installeren :s
D'r zal maar net iets mis zijn met je pc ofzo.

Image

Image

Image

Image
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Spore

Postby Donny K. » 25 Sep 2008, 07:32:35

Ik vind 't een fantastische game. Ik heb 'm mogen testen op m'n werk en het is echt leuk gedaan. Het "3 keer installeren" gedoe is een beetje uit z'n verband gerukt door verschillende sites. Je mag 'm op 3 verschillende pc's tegelijk installeren. Je mag 'm zo vaak installeren op je eigen pc als je maar wil. Bovendien is er een update die de teller terugzet als je de game deinstalleert (zodat je 'm weer op een andere pc kan neerzetten) Zodra de server down gaat (waardoor niet meer gechecked kan worden hoe vaak de game geinstalleerd is) zorgt de patch ervoor dat je de game alsnog kan spelen. Het is dus niet zo'n big deal als veel mensen lopen te schreeuwen op internet. Het enige waar ik het wel mee eens ben is de agressie van de securom beveiliging, maar dat is een heel ander verhaal.

Maar om nog ff terug te komen op de game. Hij speelt echt lekker. De gameplay is lekker veelzijdig (per fase) en het maken van creatures is niet al te moeilijk. Het is een soort 7th cross evolution, maar dan simpeler en uitgebreider.

Aanradertje.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Re: Spore

Postby Stepz » 25 Sep 2008, 10:51:14

Kijk, dan is dat hele installatiegebeuren toch niet zo erg! Leuke info. Ben niet zo van de pc-games, maar vond dit wel interessant. Deze game zal ook wel aardig verkocht worden denk ik.
Gaan jullie er nog een itempie over maken bij Gamekings?

ps: m'n cv ligt als het goed is bij Blammo :mrgreen:
Ik hoop dat ze me kunnen gebruiken!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam


Return to 5. PC CD-ROM en DVD

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group