bobracing wrote:Heb net een all japan championship afgesloten... 10 races achter elkaar ... en gewonnen
10x15.000 + 100.000+dikke Nissan Z tourwagen van +300.000.. dit alles in 1.5 uur. dus wil je snel geld verdienen pak deze dan
de wagen waarmee ik reed was een subaru impreza touring.. die kan je willen als je bij subaru een event doet waar je met een impreza mee mag doen.. ff 3 races rijden dacht ik en bam je hebt een dikke tourwagen
ik had hem een beetje extra power gegeven maar niet noodzakelijk...
Wat ik wel gemerkt heb is dat je tijdens langer races nu je banden moet sparen.. een pit stop kan je niet wel net niet maken. Dus gewoon een halve seconde per ronde zachter rijden bespaard je een pit stop en je hebt de overwinning easy
btw weet iemand welke classic car je moet pakken voor het kampiosnhap waar je maar een auto mag hebben van VOOR 1970 ?
In 1,5 uur?
Ik heb die all Japan championship B-Spec gedaan, met een CLK GTR Race Car, in minder dan een half uur, plus alles wat jij ook won
en nog easier! Ik begin B-Spec cool te vinden!!!
Banden sparen, of hard banden erop gooien, dat bespaart ook banden en je gaat alleen de eerste of eerste en tweede ronde niet zo heel hard omdat de banden nog 'koud' zijn!
Voor 1970, weet ik nog niet... Kijk eens bij Nissan of toyota, bij "Legendary cars". Daar staan ook oudere modellen bij, van voor 1970. Je hebt daarbij ook rally auto's van voor 1970!
Ik vind het klote dat de endurance races nog niet speelbaar zijn voor 25% completion...
Gouki