GRAN TURISMO 4 PRIZE CARS ENZ...

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby BDT » 10 Mar 2005, 14:51:41

Ik vond het ook zo raar dat ik gelijk een skyline kon kopen. Daar won ik alle beginnersraces mee...

Dat is niet grappig. Maar aan de andere kant: ik hoef ook geen demio races. En dan nog...

In Prologue heb ik me eigenlijk alleen vermaakt met de 10 ronden race met de GT car(was het nou een Audi of Mercedes? Die met de FINA reclame erop)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Speedy » 10 Mar 2005, 15:08:12

De McLaren F1 Longbody :)

Paul wrote:Speedy: die autosave kan je uitzetten in de opties. ;]


Was het maar waar, als je een andere auto koopt saved hij toch automatisch, optie uit of aan maakt niet uit :(
Game collectie ->http://users.ign.com/collection/Speedy1337
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby Paul » 10 Mar 2005, 15:40:16

Speedy wrote:
Paul wrote:Speedy: die autosave kan je uitzetten in de opties. ;]


Was het maar waar, als je een andere auto koopt saved hij toch automatisch, optie uit of aan maakt niet uit :(


Serieus?! Argh, en ik maar denken dat dit wel eens de eerste GT zonder irritante fouten in het menu zou kunnen zijn..
User avatar
Paul
 
Posts: 138
Joined: 27 Feb 2005, 22:45:25
Location: Rotterdam

Postby BDT » 10 Mar 2005, 16:09:44

Tuurlijk niet.

In elke game zitten irritante dingen :P
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby bobracing » 10 Mar 2005, 16:22:54

jammer dat je wagens krijgt die geen verkoop waarde hebt.... rij je bv een race met een bepaalde wagen win je krijg je bijna de zelfde wagen als beloning... maarja voor de rest top :D
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby arjen » 10 Mar 2005, 16:38:04

BDT wrote:Tuurlijk niet.

In elke game zitten irritante dingen :P


mwa er zijn enkele uitzondering. maar dat zijn vaak ook hele simpele games. een vib ribbon bijvoorbeeld ^_^ hoe complexer het spel hoe meer eritatie, niet? en gt4 is complex. maar echt stom ik had het idee dat hij uit kon.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby arjen » 10 Mar 2005, 16:42:34

Paul wrote:Gisteren kreeg ik m'n pakketje van Bol.com binnen. GT4 was het wachten echt meer dan waard! Ze hebben iets met de PoV zitten doen waardoor je nog wat meer het idee hebt dat je er zelf rijdt, maar geen idee wat. Ik zal overigens wel weer de enige zijn die vind dat de wagens compleet anders reageren dan bij deel 3. Je merkt het nu in ieder geval als je wielen blokkeren. ;]


wat is pov precies? wat ik trauwens indrukwekkend ind aan de physics is de slipstream. maar nu ik heel dom zijn als dit al in gt3 aanwezig was? was dit er al of is dit met gt4 geintroduceerd? vind het namelijk erg indrukwekkend en werkt echt als een tactiek die je echt als speler veel toe gaat passen.
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby BOP » 10 Mar 2005, 17:16:42

arjen wrote:
Paul wrote:Gisteren kreeg ik m'n pakketje van Bol.com binnen. GT4 was het wachten echt meer dan waard! Ze hebben iets met de PoV zitten doen waardoor je nog wat meer het idee hebt dat je er zelf rijdt, maar geen idee wat. Ik zal overigens wel weer de enige zijn die vind dat de wagens compleet anders reageren dan bij deel 3. Je merkt het nu in ieder geval als je wielen blokkeren. ;]


wat is pov precies? wat ik trauwens indrukwekkend ind aan de physics is de slipstream. maar nu ik heel dom zijn als dit al in gt3 aanwezig was? was dit er al of is dit met gt4 geintroduceerd? vind het namelijk erg indrukwekkend en werkt echt als een tactiek die je echt als speler veel toe gaat passen.


PoV=Point of View
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby Gouki » 10 Mar 2005, 19:32:03

arjen wrote:
BDT wrote:Tuurlijk niet.

In elke game zitten irritante dingen :P


mwa er zijn enkele uitzondering. maar dat zijn vaak ook hele simpele games. een vib ribbon bijvoorbeeld ^_^ hoe complexer het spel hoe meer eritatie, niet? en gt4 is complex. maar echt stom ik had het idee dat hij uit kon.


volgens mij s dit het GT topic...
Hou het daar aub daar ook bij! please...
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby arjen » 10 Mar 2005, 22:16:38

sjeee ??? ik noem alleen een voorbeeld van een spel (dit had elk spel kunnen zijn) die (vind ik) geen eritante dingen heeft. ik wil hier helemala geeneens discussie over vib ribbon mee starten. dan zou ik wel een topic maken met 0 reacties...

indit zelfde topic worden notabene games als forza genoemd en in het tekken 5 topic lees ik dingen over virtua fighter...

ik heb geen zin meer om iets te posten >_<
User avatar
arjen
 
Posts: 706
Joined: 27 Feb 2005, 22:44:14
Location: Netherlands

Postby bobracing » 11 Mar 2005, 00:26:10

Heb net een all japan championship afgesloten... 10 races achter elkaar ... en gewonnen :D 10x15.000 + 100.000+dikke Nissan Z tourwagen van +300.000.. dit alles in 1.5 uur. dus wil je snel geld verdienen pak deze dan :) de wagen waarmee ik reed was een subaru impreza touring.. die kan je willen als je bij subaru een event doet waar je met een impreza mee mag doen.. ff 3 races rijden dacht ik en bam je hebt een dikke tourwagen :) ik had hem een beetje extra power gegeven maar niet noodzakelijk...
Wat ik wel gemerkt heb is dat je tijdens langer races nu je banden moet sparen.. een pit stop kan je niet wel net niet maken. Dus gewoon een halve seconde per ronde zachter rijden bespaard je een pit stop en je hebt de overwinning easy :)
btw weet iemand welke classic car je moet pakken voor het kampiosnhap waar je maar een auto mag hebben van VOOR 1970 ?
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby Paul » 11 Mar 2005, 07:53:01

Wat ik me bij GT altijd heb afgevraagd, en bij deze weer, is hoe je die auto's kan kopen die niet te koop zijn.

Voor die eerste beginner races krijg je zo'n Italiaans autootje bijvoorbeeld, maar in een random kleur. Nog een keer winnen gaat niet, want als je eenmaal vijf keer goud hebt, heb je vijf keer goud. Dat kan niet opnieuw.

Dat kreng van een autootje is niet te koop ("-- Credits" en "Not for sale" als je "Buy" kiest). Als je nu die prijswagen verkoopt, dan kan je dus nooit van z'n leven meer in dat ding rijden? Je kan hem immers niet kopen en maar 1 keer winnen.

Hoe kan je nou aan die "-- Credits" wagens komen als je de prijs verkoopt?
User avatar
Paul
 
Posts: 138
Joined: 27 Feb 2005, 22:45:25
Location: Rotterdam

Postby BDT » 11 Mar 2005, 08:32:52

Paul wrote:Wat ik me bij GT altijd heb afgevraagd, en bij deze weer, is hoe je die auto's kan kopen die niet te koop zijn.

Voor die eerste beginner races krijg je zo'n Italiaans autootje bijvoorbeeld, maar in een random kleur. Nog een keer winnen gaat niet, want als je eenmaal vijf keer goud hebt, heb je vijf keer goud. Dat kan niet opnieuw.

Dat kreng van een autootje is niet te koop ("-- Credits" en "Not for sale" als je "Buy" kiest). Als je nu die prijswagen verkoopt, dan kan je dus nooit van z'n leven meer in dat ding rijden? Je kan hem immers niet kopen en maar 1 keer winnen.

Hoe kan je nou aan die "-- Credits" wagens komen als je de prijs verkoopt?


Ik weet wel dat als een championship hebt gewonnen, je de prijzen kunt 'weggooien' en dan de races opnieuw kunt doen. Je kunt dan ook opnieuw de auto winnen.

Maar alle auto's die niet 'te koop' zijn... Ja, ik weet dus ook niet hoe je die moet krijgen ;)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Gouki » 11 Mar 2005, 09:31:43

bobracing wrote:Heb net een all japan championship afgesloten... 10 races achter elkaar ... en gewonnen :D 10x15.000 + 100.000+dikke Nissan Z tourwagen van +300.000.. dit alles in 1.5 uur. dus wil je snel geld verdienen pak deze dan :) de wagen waarmee ik reed was een subaru impreza touring.. die kan je willen als je bij subaru een event doet waar je met een impreza mee mag doen.. ff 3 races rijden dacht ik en bam je hebt een dikke tourwagen :) ik had hem een beetje extra power gegeven maar niet noodzakelijk...
Wat ik wel gemerkt heb is dat je tijdens langer races nu je banden moet sparen.. een pit stop kan je niet wel net niet maken. Dus gewoon een halve seconde per ronde zachter rijden bespaard je een pit stop en je hebt de overwinning easy :)
btw weet iemand welke classic car je moet pakken voor het kampiosnhap waar je maar een auto mag hebben van VOOR 1970 ?


In 1,5 uur?
Ik heb die all Japan championship B-Spec gedaan, met een CLK GTR Race Car, in minder dan een half uur, plus alles wat jij ook won :) en nog easier! Ik begin B-Spec cool te vinden!!!

Banden sparen, of hard banden erop gooien, dat bespaart ook banden en je gaat alleen de eerste of eerste en tweede ronde niet zo heel hard omdat de banden nog 'koud' zijn!

Voor 1970, weet ik nog niet... Kijk eens bij Nissan of toyota, bij "Legendary cars". Daar staan ook oudere modellen bij, van voor 1970. Je hebt daarbij ook rally auto's van voor 1970!

Ik vind het klote dat de endurance races nog niet speelbaar zijn voor 25% completion... :(

Gouki
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 11 Mar 2005, 09:34:09

BDT wrote:
Paul wrote:Wat ik me bij GT altijd heb afgevraagd, en bij deze weer, is hoe je die auto's kan kopen die niet te koop zijn.

Voor die eerste beginner races krijg je zo'n Italiaans autootje bijvoorbeeld, maar in een random kleur. Nog een keer winnen gaat niet, want als je eenmaal vijf keer goud hebt, heb je vijf keer goud. Dat kan niet opnieuw.

Dat kreng van een autootje is niet te koop ("-- Credits" en "Not for sale" als je "Buy" kiest). Als je nu die prijswagen verkoopt, dan kan je dus nooit van z'n leven meer in dat ding rijden? Je kan hem immers niet kopen en maar 1 keer winnen.

Hoe kan je nou aan die "-- Credits" wagens komen als je de prijs verkoopt?


Maar alle auto's die niet 'te koop' zijn... Ja, ik weet dus ook niet hoe je die moet krijgen ;)


Er staat duidelijk als je een auto wint, die je maar een keer kunt winnen "Careful: You can win this car only ONCE!!!"

daarbij: alle auto's die je niet kunt kopen, kun je winnen!!! sommige maar een keer, sommige meerdere keren.
(misschien heb je nog een vriend met GT4, waarvan je die auto kunt overkopen!)

Gouki
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group