Release GTA SA

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

-

Postby RMW » 08 Sep 2004, 00:12:03

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 22:29:05, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby BDT » 08 Sep 2004, 07:01:21

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">ik geloof dat hij letterlijk 3x groter is dan vc, dan lijkt het me wel duidelijk dat het wederom een uitdaging zal zijn...<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
GTA:SA is eigenlijk de enige ps2 game waar ik naar uitkijk, 3x zo groot als VC met zo\'n 150+ uur gameplay daar kom ik het komende jaar wel mee door.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Djeez; dat vind ik dus een echte turnoff... spellen van 150+ uur vind ik dus een worsteling; een spel hoeft <b>van mij</b> niet langer dan 15-20 uur te duren (en dat noemt men tegenwoordig kort) maar dat is meeeeeeeer dan genoeg; op die manier zie je het hele spel en het einde alvorens je aan een nieuwe game begint...

Ik zou wel eens willen weten wie GTA:SA uit zal spelen [;)]

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Mee eens, maar er zijn veel verbeteringen.

Plus : de sfeer spreekt me aan [:)]

Burnout3 bijv duurt ook wel ff voor je alles goed hebt uitgespeeld.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Sasquatch » 08 Sep 2004, 09:17:03

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
Djeez; dat vind ik dus een echte turnoff... spellen van 150+ uur vind ik dus een worsteling; een spel hoeft <b>van mij</b> niet langer dan 15-20 uur te duren (en dat noemt men tegenwoordig kort) maar dat is meeeeeeeer dan genoeg; op die manier zie je het hele spel en het einde alvorens je aan een nieuwe game begint...

Ik zou wel eens willen weten wie GTA:SA uit zal spelen [;)]

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

IK [8D]

Het mooie van GTA games is dat ik vrijwillig tijd erin steek, tussendoor, af en toe enzo. Ik hou ook niet van lange games 15-20 u idd genoeg vind ik. SA wordt waarschijnlijk weer zo boeiend dat je zomaar terugkomt voor alles, maar ja 100% is niet verplicht en al die tijd kan je ook in onzinnige dingen steken, niet per se naar de eindscore toe natuurlijk. Ah, Ik hou van GTA...[:p]
User avatar
Sasquatch
 
Posts: 1363
Joined: 29 Aug 2001, 17:30:41
Location: XMSTXRDXM

Postby Mirg » 10 Sep 2004, 09:31:51

Je kan fietsen, tattoos laten zetten en dik worden, da\'s genoeg voor mij. ;]

Ik ga hem kopen, in-game hamburgers eten tot ik 150 kilo weeg, dan laat ik twee flinke sleeves zetten, koop een BMX en ga met een uzi in m\'n broekriem rustig door de straten cruisen. Gaaf man, ik heb er al helemaal zin in. ;]

Ik vond GTA3 veel leuker dan Vice City. Lekker grim, donker en duister. SA wordt volgens mij weer zo lekker grim als GTA3. Ik had het niet zo op dat gillen en schreeuwen bij Vice City. Alleen Tommy Vercetti was gaaf. ;]

EDIT: Gillen en schreeuwen van de kleuren trouwens, niet de mannetjes ofzo. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby BDT » 10 Sep 2004, 13:51:56

I second that [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Yoda » 10 Sep 2004, 14:51:46

ik weet het juist niet. ik vind de setting niks. ik hou niet van rap muziek en ook niet van films als manace 2 sociaty, boys in the hood of clockers enz...

ik vond juist de setting van vice city geweldig. ik heb er veel meer van genoten dan van gta3 alleen door de setting.
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands

Postby Mier » 10 Sep 2004, 16:23:57

vergis je niet yoda,dat rap gedoe is maar een gedeelte van het spel,een groot deel speelt zich ook op het platteland af of in las vegas (d8 ik).
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Yoda » 10 Sep 2004, 21:54:31

ja daar hadden we het op sixflags ook al over mier. ik weet het nogsteeds niet :P ik hoop het dan maar ^_^ ik ga het zoiezo proberen. ik zal iniedergeval niet in een lowrider stappen :P ik ga wel op de fiets dan.
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands

Postby Sasquatch » 10 Sep 2004, 22:49:30

Net zoals een goeie film als Clockers ofzo, kan je een goeie game ook gewoon waarderen, los van het thema of vormgeving.

Het is dat games zo duur zijn, dus dat kan maken dat je een game niet wil kopen, maar ik denk dat iedereen een spel met een goede dynamiek oftewel gameplay kan waarderen, je moet natuurlijk wel verder kunnen kijken dan de vormgeving. Bovendien als games niet meer de plek zijn waar je kan experimenteren met dingen die je in het echte leven niet zou doen, waar dan wel? De muziek kan wel een afknapper zijn voor mensen, maar het aanbod wordt volgens mij nog verrassend gevarieerd.

Uiteindelijk is het de gameplay die je zal moeten bezighouden en ik heb zo\'n idee dat Rockstar gaat zorgen dat die erg goed is. En zoals eerder gezegd zal de wereld van San Andreas hopelijk zo gevarieerd zijn dat er voor velen ergens wel een plaats, omgeving of personage zal zijn die ze aanspreekt.
User avatar
Sasquatch
 
Posts: 1363
Joined: 29 Aug 2001, 17:30:41
Location: XMSTXRDXM

Postby Mier » 13 Sep 2004, 13:55:57

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Yoda</i>
ik zal iniedergeval niet in een lowrider stappen :P ik ga wel op de fiets dan.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

dat vind ik dan wel weer gaaf,gta spelen met principes[:D]:
\"nee,die streetrace moet en zal ik op de fiets winnen\"[8D]
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Yoda » 13 Sep 2004, 14:47:03

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sasquatch</i>
<br />Net zoals een goeie film als Clockers ofzo, kan je een goeie game ook gewoon waarderen, los van het thema of vormgeving.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

daar heb je inderdaat helemaal gelijk in.
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands

Postby Yoda » 15 Sep 2004, 22:45:14

maar toch weet ik het nogsteeds niet met die nieuwe setting...

http://www.cluckinbellhappychicken.com/

spreekt mij ook niet echt aan :P
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group