Winning Eleven 8

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby BDT » 15 Aug 2004, 17:49:30

Ik heb hem besteld:

http://www.play-asia.com/SOap-23-83-nl2 ... 0-9tz.html

Met Cap. Deze komt DOnderdag pas uit, maar ik heb hem dan over een week of twee denk ik. Anyway, ik wil deze game. Ik mis 3 van de Winning Eleven games nu. [:P] Naja, dit is mijn eerste Winning Eleven, maar de voorgaande delen heb ik allemaal PAL. Ik mis er nog 2 op de PSOne en 1 op de PS2. Maar die haall ik niet meer [:P]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Zeo » 18 Aug 2004, 20:22:58

Nou, ik heb inmiddels ook WE8 binnen. Aangezien ik WE6FE en WE7Int ziek veel heb gespeeld mocht dit deel uit de serie natuurlijk niet ontbreken. Het eerste wat me opviel aan deeltje acht zijn natuurlijk de veel betere graphics en animaties, maar veel belangrijker: het speelt een stuk trager dan WE7 en PES3. In het begin is dat wel even wennen, maar na een tijdje raak je er wel aan gewend en komt het het spel alleen maar ten goede. Ik vond WE7 af en toe ook iets te snel gaan om realistisch te zijn.

Een ander aspect, waar ik minder over te spreken ben, is de slowdown bij o.a. corners en gebieden waar veel spelers tegelijk in beeld zijn. Het lijkt dan wel alsof je in slow-motion speelt, zeer vervelend.

Al met al ben ik tot nog toe vrij positief over de game, alleen die slowdown!

Wat betreft de Japanse menus\'s en namen, ik heb vandaag even rond gekeken voor patches en vertalingen e.d. en heb inmiddels een option savefile(waarop de namen naar engels ge-edit waren) gedownload en op een cd-r gebrand en die naar mijn MC gekopieerd. Nu heb ik in ieder geval alle spelersnamen en een heel aantal clubnamen alvast in het Engels.
Morgen ga ik me even bezighouden met het patchen van de game, om ook de menu\'s in het Engels te krijgen. Je hebt uiteraard wel een gemodificeerde PS2 nodig om te kunnen patchen.
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby NiGHTS » 18 Aug 2004, 21:06:43

die slowdown schijnt nogal vervelend te zijn ja, hopelijk krijgt de xbox versie dat dan niet

iemand toevallig ervaring met ps2 controllers aansluiten op de xbox??
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Zeo » 18 Aug 2004, 21:26:13

Nee, maar wel met PS2 controllers op de NGC, en dat is niet je van het [;)]
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby [::: LaNic :::] » 05 Sep 2004, 20:13:55

BDT hier.

Ik heb de koreaanse versie nu ook! [:D] Vet and all that! [:D]

Maare, hoe kom ik aan een winning eleven 7 international edition savegame? Dan kan ik tenminste engelse spelernamen zien [:)]

BTW: echt een hele goede (realistische) footy. Toch blijf ik de Virtua Striker games leuker vinden(I (L)ove arcade) [:)]


Edit:

@Zeo, ik kan die savegame niet van CD op memcard krijgen met een normale ongemodificeerde JAP PS2?
[::: LaNic :::]
 
Posts: 417
Joined: 05 Jul 2002, 18:34:27
Location: Netherlands

Postby BDT » 06 Sep 2004, 18:37:26

Heb ik nou zo\'n USB ding nodig van Datel? Of kan ik het ook makkelijker oplossen?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Mhajonides » 06 Sep 2004, 18:47:15

komt de ps2 versie niet online? Dat zou mijn keuze wat versimpelen. Footies en THPS\'s horen gewoon op de sony thuis.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby Zeo » 06 Sep 2004, 19:32:01

Ok, ik was met het patchen ook nieuw tot voor kort, maar nu is het me allemaal gelukt en ik zal het proberen uit te leggen.

Je hebt ten eerste een originele, clean DVD ISO nodig van je WE8 JAP (doh)...
Deze kan je gewoon rippen met bv. DVD Decryptor.

Dan download je de patch die je wilt toepassen. Zorg er wel voor dat deze patch in .ppf formaat is! De meest gangbare patch is de nieuwste Fernando patch, volgens mij fernando 0.6.
Deze Fernando heeft een zeer groot gedeelte van alle Japanse menu\'s vertaald, echt enorm veel werk, dus alle credits gaan naar hem uit. Dan zijn er natuurlijk nog veel meer patches te vinden als die van johnboyo e.d., maar waar het op neerkomt, is dat al die patches de nieuwste Fernando patch bevatten + nog een aantal extra\'s muziekjes, schoentjes, nieuwe openingsschermen etc.
Allemaal gebaseerd op die van Fernando dus!
Wat echter niet in Fernando\'s patch is inbegrepen, zijn alle spelersnamen in het Engels. Dit is zeer gemakkelijk op te lossen door een option file te downloaden(waarin alle namen dus al zijn vertaald, hetzij een savegame van WE7Int) en die dan naar je memorycard te transferren. Hiervoor zijn een heel aantal mogelijkheden zoals de Datel, X-Port....
Wat echter veel makkelijker is, en wat ik ook gedaan heb, is even iets beter zoeken naar een .bin en .cue file van de savefile, en die dan op een cd-r branden.
Die cd-r kan je vervolgens afspelen op je PS2 en zodoende de savegame naar je MC kopiëren. Gewoon even goed zoeken.

Teug naar het patchen. Vervolgens download je ppf-o-matic, een programma om de zojuist geripte ISO file te patchen.

Als de ISO eenmaal gepatch\'t is, dan moet je hem branden op een zo laag mogelijk snelheid. Ikzelf gebruik een DVD-RW omdat je dan natuurlijk steeds de nieuwste patch kan installeren.

Zo, ik denk dat het allemaal wel duidelijk is. Al deze informatie staat en heb ik van http://www.evo-web.co.uk, alleen is het zeer moeilijk een duidelijke tutorial te vinden daar, vandaar dat ik dat hier even voor jullie heb gepost. Misschien is de volgorde niet helemaal logisch waarin ik alles geplaatst heb, maar ik denk dat het wel begrijpelijk is. Mocht dat niet zo zijn, dan wil ik het best nog eens uitleggen.

Alle benodigde programma\'s moet je ff zoeken via google of evo-web.
Zonder DVD brander gaat het hele verhaal dus niet op.
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby BDT » 06 Sep 2004, 19:34:15

waarschijnlijk niet online idd... de Jap versie namelijk ook niet. PES4 haal ik op de Xbox, maar nu wil ik de game patchen [:D]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby BDT » 06 Sep 2004, 19:40:53

uhm, een DVD ISO???? Ik heb de origineel... Die kan ik niet ff patchen ofzo.

Kan ik wel zo\'n savegame op CD zetten en die dan afspelen? Of moet ik daar ook een omgebouwde PS2 voor hebben?
Heb jij die bin file niet meer?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Zeo » 06 Sep 2004, 21:02:54

Haha, uiteraard heb je het origineel. Zoals ik ook beschreef moet je die orignele game rippen tot ISO op je pc, met bv. DVD Decryptor... [;)]

Die savefile kan je vinden in het editing forum op evo-web.co.uk
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby NiGHTS » 06 Sep 2004, 21:32:58

in het weekend ga ik ook wel even sleutelen aan mijn ps2, want Gradius V voor 25 euro in de VS kan ik natuurlijk niet laten liggen [;)]

wat betreft WE: ik denk dat ik even wacht op Winning Eleven 8 J-League Asia Championship (hopelijk verbeteren ze dan gelijk even die kleine foutjes)
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby BDT » 06 Sep 2004, 21:35:28

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Zeo</i>
<br />Haha, uiteraard heb je het origineel. Zoals ik ook beschreef moet je die orignele game rippen tot ISO op je pc, met bv. DVD Decryptor... [;)]

Die savefile kan je vinden in het editing forum op evo-web.co.uk
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Maar dat gaat alleen met een modded PS2 right?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Zeo » 06 Sep 2004, 21:47:00

Jeps, vanzelfsprekend....(of SWAP DISCS, alhoewel ik je dat niet kan aanraden)...
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby BDT » 06 Sep 2004, 22:08:31

dus ik heb er niets aan [:(]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

PreviousNext

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group