GRAN TURISMO 4 PRIZE CARS ENZ...

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Speedy » 21 Mar 2005, 19:47:26

Het scheelt ook veel of je op racing tires of op normale/sports rijd met B-spec, de AI vliegt regelmatig van de baan met een snelle auto met normale/sports banden maar met racing blijft hij gelukkig een stuk beter op de baan. Helaas gaat het niet met alle races op aangezien je daar normale/sports banden moet gebruiken.
Game collectie ->http://users.ign.com/collection/Speedy1337
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Postby Gouki » 22 Mar 2005, 18:00:32

Ja klopt, maar dat is dan weer betere grip <tegen> hoe langer het duurt om een pitstop te maken! (hardere banden erop!)

EDIT> ik heb een paar dingen ge-edit in de PRIZE CARS, die klopten niet helemaal met de Japanse versie, nu is die goed volgens mij.

TEVENS: staat er in hoe je de zwarte GT1 auto's 2de hands kunt krijgen!!!

Gouki
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 19 Apr 2005, 12:16:20

Hey iedereen,

Speelt er nog iemand, zo ja? Hoe ver zijn jullie in het spel, en wat is er nog aan coole dingen gebeurd?

Ik heb met een Force feedback stuur gespeeld, van Logitech, dat was zooooo cool, dat maakte het spel veel cooler, dan met een normale controller.

Ik zit nu op 70% ongeveer. Ik moet nog 2 endurances (4 hours roadster en 9 hours tsukuba) verder moet ik nog een hoop manufacturer races en 1000 miles in Europe races.
Ik heb bijna alles compleet en vind erweinig meer aan om met stomme auto's te racen... :)

Ik heb de Nurburgring time attack gedaan in arcade: 5:25:xxx in de Sauber C9!

Gouki
Image
Sega Rally 2 arcade master! 3:58:88 - PAU
Le Mans24 & Daytona USA arcade master!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group