-

Discussieer hier over de PlayStation van Sony. De consoles beschikken over een gigantische lijst games. Zowel SEGA games voor de console als andere games kunnen besproken worden.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Mhajonides » 05 Sep 2004, 11:13:54

26,99 overal dus dat valt wel mee. En ze verkopen hem vooral in sets met b-games. Voor 26,99 online gaan is in mijn ogen een koopje aangezien je geen verdere kosten hebt.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby JTfragger » 22 Sep 2004, 19:58:55

heb gelezen dat die zilvere ps2 slecht ingebouwde lasers hebben dus kwaliteit is klote heeft iemand dit al gemerkt??
JTfragger
 
Posts: 60
Joined: 17 Sep 2004, 02:16:46
Location: Netherlands

Postby THE DON » 22 Sep 2004, 20:52:32

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door JTfragger</i>
<br />heb gelezen dat die zilvere ps2 slecht ingebouwde lasers hebben dus kwaliteit is klote heeft iemand dit al gemerkt??
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


En waar heb jij dat dan gelezen \'beste\' vrind. In de story of de panorama [:D]

Ik heb er niks van gemerkt bij de mijne. Sterker nog mn silver ps2 is mn enige console die nog nooit is vastgelopen. Al mijn andere consoles minimaal 1 keer. Met op afstand de Cube met een keer of 5.
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby Mier » 23 Sep 2004, 06:10:16

en die nieuwe ps2 dan? die komt toch ook binnenkort uit? die is kleiner,nog sneller EN heeft een ingebouwde breedbandadapter,ook blijft die 150,-.

http://www.psxshop.nl/newsdesk_info.php ... bc094d49d5
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Fonzi » 23 Sep 2004, 07:50:46

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door THE DON</i>
En waar heb jij dat dan gelezen \'beste\' vrind. In de story of de panorama [:D]

Ik heb er niks van gemerkt bij de mijne. Sterker nog mn silver ps2 is mn enige console die nog nooit is vastgelopen. Al mijn andere consoles minimaal 1 keer. Met op afstand de Cube met een keer of 5.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik denk dat het puur een persoonlijke ervaring is. M\'n PS2 loopt geregeld vast, net zoals m\'n Xbox regelmatig een \'can\'t read disc\' error geeft. M\'n cube daarentegen heeft nooit moeilijk gedaan.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby Yoda » 23 Sep 2004, 07:54:29

ik heb nog maar 1 maal een xbox crash gehad. onder pop en maakte zelfs mijn save corupt. was al op het einde en kon toen opnieuw starten.

ik geef de schult aan het pal zijn van deze console. de rest van mijn consoles en dus ook games zijn gewoon ntsc.
Yoda
 
Posts: 9512
Joined: 03 May 2001, 18:56:18
Location: Netherlands

Postby BDT » 26 Sep 2004, 16:30:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Fonzi</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door THE DON</i>
En waar heb jij dat dan gelezen \'beste\' vrind. In de story of de panorama [:D]

Ik heb er niks van gemerkt bij de mijne. Sterker nog mn silver ps2 is mn enige console die nog nooit is vastgelopen. Al mijn andere consoles minimaal 1 keer. Met op afstand de Cube met een keer of 5.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik denk dat het puur een persoonlijke ervaring is. M\'n PS2 loopt geregeld vast, net zoals m\'n Xbox regelmatig een \'can\'t read disc\' error geeft. M\'n cube daarentegen heeft nooit moeilijk gedaan.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Mijn Xbox doet het ook vaak idd. Misschien toch eens een nieuwere kopen. Mijn JAP PS2 is wel al vastgelopen btw. De zilvere PAL weer niet...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Previous

Return to 3. Sony PlayStation 2/3/4

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group