frustratie over het suffe aanbod/releases op de DS

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Silent Shadow » 20 Apr 2005, 16:13:08

Ik heb de ds al sinds de realese maar ik het eigenlijk een beetje spijt ervan.

Want zie nu meer dan een maand is verstreken en er is nog steeds niks nieuws! :x

Ik wacht nu op de psp heb al een game ervoor dus laat de psp maar komen.....
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby Psoman » 21 Apr 2005, 19:01:14

Ik vindt de DS release games(PAL) ook beetje tegenvalle enige game die mij heeft weten te boeie is Project Rub Wario Ware is ook cool maar die had ik al in japans zelfde geld voor Mario (die ik aardig vondt tegenvalle het ziet der wel mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd) Band Brothers is wel erg cool ook heel jammer dat die game (nog?) niet uit is in Europa is soort van donkey konga maar dan op DS daarmee heb ik me echt mega vermaakt met die game :) die is echt cool helemaal als je van muziek houdt als je muziek leuk vindt zou ik hem zekers importen :) . Op een staat nu bij mij Touch Made in Wario en op twee Band Brothers. Voor de rest is het allemaal van being there done that wat erg jammer is maar ik denk wel dat daar verandering in komt met o.a. Elektroplanton,Metriod DS,MarioKart DS (draadloos tegen iedereen in europa opnemen:)) en Nanostray een vertical shooter op de DS ben echt benieuwd hoe die game speelt :)
http://users.ign.com/collection/SpidyT
Ngage rocks (+[ ]#)
You're not the only hero
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Fonzi » 22 Apr 2005, 21:07:34

Goemon DS ziet er zeer interessant uit:

Filmpje:

http://www.konami.jp/gs/game/goegoe/ds/image/movie.html
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby blackdragon » 22 Apr 2005, 21:41:44

Binnenkort komen er wel leuke DS games uit. Geeft toe dat er tot nu toe niet veel bijzonders is maar als je de releases ziet komt dat wel goed.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Evil_cloud » 22 Apr 2005, 21:44:13

We zijn nog maar een maand ver mensen, geduld. Yoshi's Touch & Go krijgen we al in mei, en vervolgens ook een aantal leuke titels in juni en juli. De crème de la crème komt uiteraard wel eind dit jaar, de gehele online infrastructuur en fijne games zoals Mario Kart DS, Animal Crossing DS, Advance Wars DS, Final Fantasy III, Sonic DS, Zelda DS,... ^^
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby blackdragon » 22 Apr 2005, 22:22:00

Precies en Metroid Hunters lijkt me een goede game te worden en hoop op een Golden Sun versie voor de DS.

Wat ik overigens ook een hele leuke game was op de N64 was Blastcorps mogen ze van mij ook wel een DS versie van maken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group