N-Gage QD ervaringen ?

Lekker in de hand liggend en altijd fijn als reispartner. De Handhelds zijn handige apparaatjes om onderweg mee te spelen. Discussieer hier over de GBA, N-Gage, Nintendo DS, PSP, iPhone en de rest.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

N-Gage QD ervaringen ?

Postby SilverBolt » 19 Sep 2004, 11:27:08

Ik ben van plan een N-gage Qd aan te schaffen met mijn aankomende gsm abbo verlenging en ik vroeg me af of er hier al mensen waren die ervaring met dit toestel hebben.

De meeste reviews die ik heb gelezen zijn redelijk positief over het toestel maar ik zou graag wat persoonlijke ervaring van mensen willen horen als dat kan.
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby Donny K. » 19 Sep 2004, 12:06:27

Zelf heb ik de originele N-Gage, maar enkele vrienden van mij hebben de QD gekocht. Ik hoor van hun niets dan lof. Ik heb \'m zelf ook al een paar keer vast mogen houden. Ik heb d\'r inderdaad het een en ander op gespeeld. Hij ligt beter in de hand dan ik had gedacht. Ik dacht namelijk dat het kleiner maken van de knoppen vervelend zou zijn, maar niets is minder waar. Bovendien is het game swappen supermakkelijk in tegenstelling tot de oude N-Gage.

Ik zou d\'r gewoon voor gaan als ik jou was.

Reden waarom ik m\'n oude N-Gage houd ipv inwisselen voor de QD. 3 woorden: Hardwarematige Mp3 speler [:)]
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby SilverBolt » 19 Sep 2004, 12:50:15

Kijk die mp3 speler en fm radio van de oude wegen bij mij niet zo zwaar omdat ik al een goede mp3 speler met fm radio heb.
Denk dat ik hem over een paar week maar ga halen.
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

-

Postby RMW » 19 Sep 2004, 15:20:35

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 22:32:47, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby SilverBolt » 19 Sep 2004, 16:15:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door RMW</i>
<br />Kan hem je afraden.

- geen mp3 en radio
- geen usb kabel voor files overzetten
- geen tri maar dual band
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

- Ik heb een degelijke mp3 speler met fm radio
- Ik heb bluetooth op de pc dus heb geen usb kabel nodig
- Ik reis toch nooit/zelden buiten europa en als ik dat toch doe ga ik echt niet voor 3 euro per minuut naar nederland zitten bellen [;)]

Dus die minpunten zijn niet op mij van toepassing.
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby Donny K. » 19 Sep 2004, 16:42:37

Dan moet je \'m zeker halen. Voor de rest is het een superding. Mocht je toch aan de mp3 speler willen, kan je altijd nog een softwarematige mp3 speler installeren. Je zal geen andere telefoon vinden die zo goedkoop en stevig is als deze. En dan heb ik het nog niet eens over het aantal functies en de (officiele) games. Halen!
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby SilverBolt » 19 Sep 2004, 18:30:29

Ik moet helaas nog ff wachten tot 4 oktober voordat ik kan verlengen [xx(]
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

-

Postby RMW » 19 Sep 2004, 18:57:05

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 22:32:13, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby SilverBolt » 19 Sep 2004, 19:00:12

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door RMW</i>
<br />Dan kun je beter de QD halen inderdaad.

Kanttekening bij Bluetooth - met de originele N-Gage is het *niet* mogelijk bestanden te transferen van PC naar N-Gage. Dus informeer goed wat de opties bij de QD zijn. Want van enkel synchronisatie word je niet blij.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Van wat ik heb gelezen in revieuws kon er moeiteloos via bluetooth met alles wat ze maar probeerden te synchen/connecten een verbinding gemaakt worden en probleemloos met de nokia software of via de windows verkenner films,foto\'s wallpapers etc overgzet worden.

En voor games en films ben ik toch van plan om mijn card reader te gebruiken om spul over te zetten.
User avatar
SilverBolt
 
Posts: 1332
Joined: 09 Jun 2003, 19:58:26
Location: enschede

Postby Michaelm » 19 Sep 2004, 20:38:25

Een card reader werkt altijd en is ook ten zeerste aan te raden bij grotere files ja.
Blijven voor jou dus geen minpunten over lijkt me [:)]
User avatar
Michaelm
 
Posts: 797
Joined: 20 Apr 2003, 21:37:08
Location: Heerlen

Postby Donny K. » 20 Sep 2004, 03:59:17

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door RMW</i>
<br />Dan kun je beter de QD halen inderdaad.

Kanttekening bij Bluetooth - met de originele N-Gage is het *niet* mogelijk bestanden te transferen van PC naar N-Gage. Dus informeer goed wat de opties bij de QD zijn. Want van enkel synchronisatie word je niet blij.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Gelukkig is dat niet waar en ik spreek uit ervaring. Zowel met de N-Gage als met de N-Gage QD is het mogelijk om bestanden te transferen van PC naar N-Gage en vice versa. (met Pc Suite, H2O en Psylocke)
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby neogeobinh » 24 Sep 2004, 12:06:36

Welk spel MOET ik hebben voor de N-gage?
neogeobinh
 
Posts: 135
Joined: 01 Mar 2004, 19:35:36

Postby Cyberbeast » 24 Sep 2004, 12:57:55

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door neogeobinh</i>
<br />Welk spel MOET ik hebben voor de N-gage?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Imo geen enkele. Ik dacht even van Splinter Cell te kopen maar ik wacht nog even.
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby neogeobinh » 24 Sep 2004, 13:35:54

Welke zal ik nemen een GAGE of n ADVANCE SP

ik heb nu een 8210 nokia [:I],dus n ander foon zou wel relax zijn. Graag zou ik ook een mp3 speler willen. En een game handheld..

Gage heeft die dingen, maar ik wil wel dus n spel zoals final fantasy, gewoon n goeie verslavende rpg. maar volgens mij heeft de gage dat niet..

ik weet wel dat advance sp goeie rpg\'s heeft, maar geen mp3. Telefoon is niet echt nodig.

wat zou ik nemen??[8)]

oja goeie graphics vind ik ook wel belangrijk
neogeobinh
 
Posts: 135
Joined: 01 Mar 2004, 19:35:36

Postby Donny K. » 24 Sep 2004, 13:39:01

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door neogeobinh</i>
<br />Welk spel MOET ik hebben voor de N-gage?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nogmaals, Dat is moeilijk te zeggen. Dat hangt er echt vanaf welk genre jou het best ligt.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Welke zal ik nemen een GAGE of n ADVANCE SP

ik heb nu een 8210 nokia ,dus n ander foon zou wel relax zijn. Graag zou ik ook een mp3 speler willen. En een game handheld..

Gage heeft die dingen, maar ik wil wel dus n spel zoals final fantasy, gewoon n goeie verslavende rpg. maar volgens mij heeft de gage dat niet..

ik weet wel dat advance sp goeie rpg\'s heeft, maar geen mp3. Telefoon is niet echt nodig.

wat zou ik nemen??
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
De N-gage heeft deze games NOG niet nee, maar ze komen eraan. Dus als je echt graag alles in 1 wilt hebben kan je het best gaan voor een N-gage en de rpg\'s later halen. Maar je zou ook een GP 32 kunnen nemen. Dat is een mp3 speler waarmee je ook nog eens kan gamen EN die ook nog eens rpg\'s heeft. De N-Gage is in elk geval de goedkoopste oplossing.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Next

Return to 4. Mobile Gaming

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group