Revolutie onthuld !

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Revolutie onthuld !

Postby sai » 16 Sep 2005, 03:49:14

Tadaa ~

Nou daar is ie dan eindelijk. Inclusief motion detection sensoren en laser pointer :)

Image

Image

K
sai
 
Posts: 151
Joined: 10 Sep 2001, 22:13:35
Location: Sweden

Postby Markam » 16 Sep 2005, 05:06:06

ziet er eerder uit als iets nieuws van apple. dit zou toch voor geen meter spelen...

[edit]owkee dit wordt dus serieus de nieuwe controller?


daaaag nintendo![/edit]
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby rrcplus » 16 Sep 2005, 05:22:36

lijkt inderdaad op iets nieuws van Apple, maar da's denk ik alleen omdat ie wit is..(een iPod shuffle! daar lijkt ie op! :P )
dat ding zelf is toch zwart? waarom zit er dan een witte controller bij?
slaat toch nergens op..

het is eigenlijk gewoon een analoge stick met een afstandsbediening,
ik betwijvel of men daar lekker 4 uur achter elkaar mee kan gamen, lijkt me zo pijnlijk :P

hey maar het is toch wel een revolutie, heb nog nooit zoiets raars gezien.. :roll:
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby mrs » 16 Sep 2005, 05:46:37

Bannen dat ding!
banned
mrs
 
Posts: 480
Joined: 08 Aug 2005, 21:35:51

Postby maartenoud » 16 Sep 2005, 06:56:58

Wat een schijtding! Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar geef mij maar een playstation controller. jezus. Ik had echt iets vets verwacht, maar dit valt weer tegen. Ik zie mezelf hier nog niet mee gamen.
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby blackdragon » 16 Sep 2005, 07:15:32

Nou lekker dan, ten eerste vind ik het totaal niet mooi, ten tweede lijkt het me zeer moeilijk gamen. Nee ik had wel wat anders verwacht.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 16 Sep 2005, 07:20:29

LOL, en daarmee moet je de nieuwe Zelda of Metroid Prime spelen? Dat gaat leuk worden, al die onderste knoppen zitten te ver uit elkaar (tenzij je met je palm gaat rammen) het enige wat nog te doen is, is de analoge stick. Persoonlijk vertrouw ik deze info niet, denk toch niet Nintendo met zulke meuk komt. Als dit waar is, dan wens ik ze nog veel succes met Microsoft samen, hahahaaha...
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby sherudo » 16 Sep 2005, 07:25:21

Dit filmpje maakt een hoop duidelijk !

http://cube.ign.com/articles/651/651334p1.html
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby blackdragon » 16 Sep 2005, 07:36:40

ricepuppet wrote:LOL, en daarmee moet je de nieuwe Zelda of Metroid Prime spelen? Dat gaat leuk worden, al die onderste knoppen zitten te ver uit elkaar (tenzij je met je palm gaat rammen) het enige wat nog te doen is, is de analoge stick. Persoonlijk vertrouw ik deze info niet, denk toch niet Nintendo met zulke meuk komt. Als dit waar is, dan wens ik ze nog veel succes met Microsoft samen, hahahaaha...


Jammer genoeg is het waar!

Nou de Gamecube had al niet veel beat 'm ups dat zal op de Revolution nu wel helemaal niet meer komen. Netzo als ben ik bang nog een paar genre's. Maar goed moet er eerst maar is op gespeeld hebben, voordat ik echt kan oordelen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 16 Sep 2005, 07:49:40

Ten eerste, waarom zijn Aziatische mannen (in het filmpje) altijd zo lelijk? Krijgen ze niet genoeg voeding ofzo?

Daarbij moet ik concluderen dat dit best strak gaat worden. Het is weer eens wat anders. Ik ben wel bang dat het WiFi gedoe echt veel batterijkracht gaat slurpen. Ook denk ik dat sommige mensen zich niet zo willen uitsloven voor hun bankstel. Dit is typische Aziatische gadget, hun houden ervan om voor lul te staan (Karaoke, Eye Toy etc.) ik betwijfel het of de Westerse consument hier totaal voor gaat.

Persoonlijk vind ik het een goed initiatief, maar het is geen Revolutie. Ik zie mezelf nou - als wat Blackdragon zegt - geen beat 'em ups ermee spelen. Nintendo slaat tegenover Sony en Microsoft inderdaad een andere weg in, maar of de consument dit oppikt valt te betwijfelen. De toekomst zal het leren..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby flea » 16 Sep 2005, 08:18:52

ricepuppet wrote:Dat gaat leuk worden, al die onderste knoppen zitten te ver uit elkaar (tenzij je met je palm gaat rammen) het enige wat nog te doen is, is de analoge stick.


de onderste knoppen ver uit elkaar? draai de controller eens 90 graden naar links en aanschouw... retro!
And I'm so glad that you're mine...
It twists up the fabric of time...
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby mrs » 16 Sep 2005, 08:20:09

Boooooeeh Nintendo Boooooooeh de fik er in.
banned
mrs
 
Posts: 480
Joined: 08 Aug 2005, 21:35:51

Postby Sen » 16 Sep 2005, 08:21:13

Tja wat moet ik heir nou van zeggen. Ofwel het wordt hip ofwel het flopt gigantisch...
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby blackdragon » 16 Sep 2005, 08:25:04

Tsja het gaat lopen of niet de Revolution. Ik weet eigenlijk niet precies wat ik erover moet denken, dat kan ik eigenlijk pas zeggen als ik het gespeeld heb.

Op de Tokyo Game Show heeft Nintendo dan eindelijk de controller van de Revolution onthuld. De controller zal functioneren als een muis in een echte driedimensionale spelwereld volgens Iwata. Om dit zover te krijgen zullen er twee sensoren naast het beeldscherm geplaatst worden.

In de controller van de Revolution zit een chip, die de software de positie van de controller blijft volgen. Hierdoor is het mogelijk een personage te laten bewegen door de juiste richting te bewegen.

De hoofd controller beschrikt over heeft aan de voorkant een grote A knop en op de achterkant zal het een B knop hebben. Onder de A Knop zitten 3 kleine knopjes; select, home en start. Daaronder zitten weer 2 kleinere A en B knopjes. Aan de onderkant van de controller bevindt zich een uitbreidingspoort die het mogelijk maakt de controller uit te breiden. Een voorbeeld daarvan in een extra controller met een analoge stick en 2 extra knoppen, dit kan je ook op de foto zien.


En nog een paar features:

- De controller heeft een tilt-sensor. Deze sensor zal roteren en kantelen onderscheiden.

- De controller heeft een geavanceerd rumble systeem aan boord

- De controller is draadloos en heeft een bereik van 3 tot 5 meter.

- De controller word verkrijgbaar in de kleurenin de kleuren rood, wit, zwart, groen, grijs, zilver en blauw.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby maartenoud » 16 Sep 2005, 08:56:24

Al was het wel een "echte revolutie" geweest, de spellen blijven toch altijd hetzelfde van nintendo. Nee mijn ding is het niet.
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group