Welke spellen willen jullie nog voor de Cube?

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Loempiavreter » 06 Jul 2005, 12:22:53

kevin wrote:
Gameholic81 wrote:Windwaker vond ik juist weer tof.. niet zo moeilijk en lang (afgezien van het lange zeilen) .. Ocrina of Time was vet maar duurde voor mij gewoon te lang


TE LANG ? :roll: :roll: :roll:
mogt van mij nog wat langer duren horen
ik vind tegenwoordig alle spellen veeels te kort... is mn geld niet waard


Wil je wel een lang spel? Zou jij kiezen voor een dunne of een Dikke boek? Ik speel liever een spel die ik toch vaker ga spelen dan liever 1 lange keer (die je toch niet gaat uitspelen).
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 06 Jul 2005, 13:05:14

Dat moet ik toch wel toegeven een RPG speel je meestal maar 1 keer uit, of je moet een echte RPG liefhebber zijn.

Van de RPG's heb ik alleen Zelda a Link to the past, Secret of Mana en Zelda OoT meerdere malen uitgespeeld, de andere RPG's waren 1x en nooit meer.

Btw lees ik het liefst helemaal geen boek haha, heb soms al een hekel aan handleidingen lezen van een game, wat ik overigens meestal dus ook niet doe.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Evil_cloud » 06 Jul 2005, 13:19:08

blackdragon wrote:Dat moet ik toch wel toegeven een RPG speel je meestal maar 1 keer uit, of je moet een echte RPG liefhebber zijn.

Van de RPG's heb ik alleen Zelda a Link to the past, Secret of Mana en Zelda OoT meerdere malen uitgespeeld, de andere RPG's waren 1x en nooit meer.

Btw lees ik het liefst helemaal geen boek haha, heb soms al een hekel aan handleidingen lezen van een game, wat ik overigens meestal dus ook niet doe.


Manuals lees ik altijd, ditto boeken. Ik lees echt uren en uren iedere dag, hetzij kranten, hetzij internet, hetzij boeken,... :)
As H.G. Wells’ “Time Machine” described a dream without time restriction, “Dreamcast” can offer experiences beyond the limitations of both time and space.
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby blackdragon » 06 Jul 2005, 13:44:33

Internet daar lees ik genoeg op haha, een boek heb ik lang niet meer gelezen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Roi » 06 Jul 2005, 16:03:50

iig Twilight Princess&The Movies. De rest zie ik wel.
User avatar
Roi
 
Posts: 1065
Joined: 27 Jan 2004, 16:30:37
Location: Amsterdam

Postby kevin » 06 Jul 2005, 16:33:28

Loempiavreter wrote:
kevin wrote:
Gameholic81 wrote:Windwaker vond ik juist weer tof.. niet zo moeilijk en lang (afgezien van het lange zeilen) .. Ocrina of Time was vet maar duurde voor mij gewoon te lang


TE LANG ? :roll: :roll: :roll:
mogt van mij nog wat langer duren horen
ik vind tegenwoordig alle spellen veeels te kort... is mn geld niet waard


Wil je wel een lang spel? Zou jij kiezen voor een dunne of een Dikke boek? Ik speel liever een spel die ik toch vaker ga spelen dan liever 1 lange keer (die je toch niet gaat uitspelen).


hmmm, tsja maar altijd hetzelfde gaat bij mij snel vervelen,
ik speel liever een game met een gigantische verhaallijn waarbij je nieuwe dingen blijf ontdekken 8)
ik speel overigens wel al mn games uit :wink:
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 07 Jul 2005, 09:28:54

kevin wrote:
Loempiavreter wrote:
kevin wrote:
Gameholic81 wrote:Windwaker vond ik juist weer tof.. niet zo moeilijk en lang (afgezien van het lange zeilen) .. Ocrina of Time was vet maar duurde voor mij gewoon te lang


TE LANG ? :roll: :roll: :roll:
mogt van mij nog wat langer duren horen
ik vind tegenwoordig alle spellen veeels te kort... is mn geld niet waard


Wil je wel een lang spel? Zou jij kiezen voor een dunne of een Dikke boek? Ik speel liever een spel die ik toch vaker ga spelen dan liever 1 lange keer (die je toch niet gaat uitspelen).


hmmm, tsja maar altijd hetzelfde gaat bij mij snel vervelen,
ik speel liever een game met een gigantische verhaallijn waarbij je nieuwe dingen blijf ontdekken 8)
ik speel overigens wel al mn games uit :wink:


hmmm smaak he. Ik speel liever elke dag een potje Gunstar Heroes met mn broertje. Dan dat ik hele dagen lang met zon RPG bezig ben.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby kevin » 07 Jul 2005, 09:42:53

Loempiavreter wrote:
kevin wrote:
Loempiavreter wrote:
kevin wrote:
Gameholic81 wrote:Windwaker vond ik juist weer tof.. niet zo moeilijk en lang (afgezien van het lange zeilen) .. Ocrina of Time was vet maar duurde voor mij gewoon te lang


TE LANG ? :roll: :roll: :roll:
mogt van mij nog wat langer duren horen
ik vind tegenwoordig alle spellen veeels te kort... is mn geld niet waard


Wil je wel een lang spel? Zou jij kiezen voor een dunne of een Dikke boek? Ik speel liever een spel die ik toch vaker ga spelen dan liever 1 lange keer (die je toch niet gaat uitspelen).


hmmm, tsja maar altijd hetzelfde gaat bij mij snel vervelen,
ik speel liever een game met een gigantische verhaallijn waarbij je nieuwe dingen blijf ontdekken 8)
ik speel overigens wel al mn games uit :wink:


hmmm smaak he. Ik speel liever elke dag een potje Gunstar Heroes met mn broertje. Dan dat ik hele dagen lang met zon RPG bezig ben.

hm dan verschillen wij idd van smaak :lol:
ik moet echt een spel waarbij ik in het verhaal wordt gesleurt, dag en nacht gamen :lol:

aan de andere kant heb ik ook games die ik altijd blijf spelen, vooral door de multiplayer bv Mario Kart 64 kan ik blijven spelen!
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby blackdragon » 07 Jul 2005, 10:28:59

Het is maar goed dat er zoveel verschillende smaken zijn anders zou het een dooie boel worden.

Ik zelf hou wel van een mix, van alle genre's wat behalve van Flight simulators hehe.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 07 Jul 2005, 11:16:13

Ik heb geen problemen met andere genre's sterker nog een jaar of 2 geleden was ik nog Hardcore RPG fan :P

Ik speel alles wel, ik hou van een sterk verhaal (killer 7, Panzer Dragoon Saga) maar soms kan een verhaal ook te langdradig zijn.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 07 Jul 2005, 12:02:58

Heb net de review van N-gamer gelezen over Killer 7 hoewel de inhoud die ze schreven beetje vaag was, ga ik het spel toch halen, alhoewel de winkel hier in de buurt Killer 7 niet gaat verkopen, dus moet ik ff reizen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 07 Jul 2005, 12:12:33

Yups ne took gelezen. Sommige mensen kunnen de game waarderen of niet. Dit is een game die je koopt om het verhaal (voor somiggen de stijl die het meedraagt). Het einde van killer7 is een beangstigende toekomstvisie... (laatste chapter)
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 07 Jul 2005, 12:54:30

Raar eigenlijk dat sommige winkels het spel niet binnen krijgen, zijn ze zo bang dat het spel blijft liggen haha.

Maar goed ga wel even naar L'warden toe om het spel te halen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 07 Jul 2005, 17:07:45

blackdragon wrote:Raar eigenlijk dat sommige winkels het spel niet binnen krijgen, zijn ze zo bang dat het spel blijft liggen haha.

Maar goed ga wel even naar L'warden toe om het spel te halen.


Aangezien het een 18+ game is denk ik niet dat Bart Smit en al die andere speelgoed winkels hem willen verkopen.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 07 Jul 2005, 17:43:18

Daar kwam ik dus ook achter, en hierzo is geen gewone gameszaak dus ben genoodzaakt naar L'warden te gaan.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group