F-Zero GX Story Mode

Nintendo blijft nog steeds trouw aan zichzelf. Met nu ook Sega games op alle Nintendo platformen is Nintendo altijd nog een grote speler in de gamesindustrie

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

F-Zero GX Story Mode

Postby NiGHTS » 09 Dec 2004, 13:03:39

@Gouki,

Bedankt voor de info in \'t andere topic, maar zal nu even hier verder gaan.

heb net de eerste story mode op very hard gehaald in 0\'58\'075, niet slecht toch? [:)] kreeg gelijk een driver erbij, dus dat is een stimulerend effect voor de volgende, en ja Fonzi: soms zijn unlockables toch wel leuk [;)]

op naar de tweede!
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Gouki » 09 Dec 2004, 14:09:40

Sorry idd, lijkt me beter, ik heb de tekst uit de andere topic gehaald en hier neergezet!

@NIGHTS> COOL!!! Very hard lijkt moeilijker dan je denkt. Bepaalde missies vergen veel tijd, maar daar leer je dus ook echt beter van vliegen. Ik kan je zeggen dat je voor 100% ook chapter 7 very hard moet doen, en dit is echt geen doen... Dit is meer geluk dan wijsheid, de computer is echt zo goed en speelt zo smerig dat je bij dit chapter je echt kunt gaan irrirteren aan het spel.

Over de story mode chapters VERY HARD: [als je over een chapter vragen hebt, doe dat dan!]
1. Al die capsules pakken, dit is best wel lastig. Maar idd een kaartje met welke je moet pakken doet heel veel goed en dan oefenen en veel boost gebruiken.
Een kaart is idd gemakkelijk om je route uit te stippelen.
2. Deze is vrij gemakkelijk, kan een paar keer duren, maar je moet vooral veel boost (ongeveer 3/4 boost) bewaren tot het laatste kwart van de baan. Je haalt hem gemakkelijk bij, op de helft. Goed sturen en een route voor jezelf uitstippelen aan het begin, voor de helft van de baan doet het!
3. Deze course is gemakkelijker als je de setting op (onder de helft zet) en dan kun je ng vrij ez winnen. Weet waar de jumps zitten en ook waar de oplaadpunten zitten. Je moet vanaf ronde 1 constant blijven boosten. Dez kun je gemakkelijk naar een paar keer oefenen.
4. Dit is moeilijk, hier had ik vrij veel last mee. Je moet veelal de spin attack gebruiken en op vhard valt de computer ook nog heel veel jou aan! Je moet niet meteen als je bijna vooraan vliegt, voor Michael Chain gaan, maar eerst ff een paar handlangers uitschakelen. En laat je energie, nooit onder 1/4 gaan. Micheal Chain, moet je niet met de spin attack doen, maar met een hele goede z-knop attack, dan kan hij in een of twee keer kapot zijn. Als hij kapot is, dan win je...
5. Ok, dit is gemakkelijk, maar moeilijker dan je denkt. Settings to max speed, JE MOET voor VERY HARD ALLE pakjes voor de boost pakken. Anders heb je echt te weinig boost. Weet hoe je moet vliegen. En blijven boosten. Op het einde als de boosts op de grond liggen, moet al je boost op zijn, want je mag daar niet meer met de hand boosten, anders ga je te hard en vlieg je tegen de deur aan.
6. Redelijk makkelijk, vhard laat je speed nog wel eens onder 800 komen maar dit moet je oefenen, nooit onnodig boosten, je hebt alles nodig wat je hebt! Er zijn maar 2 or 3 moeilijke bochten. Als je die goed neemt, dan haal je het. Let op het verrotte zand op de baan, voor dat je daar op komt, moet je boosten. Op het rechte stuk met het zand, NIET VOOR de bocht boosten, op het rechte stuk. Maar op het een na laatste stuk zand, dan vlieg je er over heen en haal je dit stuk ook.
7. Tja wat kan ik zeggen, onhaalbaar??? hehe Dit is echt het moeilijkste in het hele spel! Ik wil hier tips over geven als je er bent. Probeer eerst de andere challenges, dan deze, dit gaat niet in een keer, je moet erg goed zijn EN veel geluk hebben. Dit hangt niet af van alleen vele geluk. Aan de start moet je eignelijk met een z-knop attack Black Shadow in een keer dood maken. En blood falcon moet ook dood, dan wordt het aanzienlijk maakkelijker, maar dan is het nog niet gemakkelijk. Dit hoeft trouwens niet perse... Ik weet waar je moet boosten, settings onder de helft en in de laatste ronde op het laatste rechte stuk, booooooooost en hopen hopen hopen... Het vervolg vraag maar ls je er bent... dan leg ik het helemaal uit.
8. Ok dit lijkt heel erg moeilijk, maar is het uiteindelijk niet zo. Het meest moeilijke is, dat je de baan moet kennen, goed moet sturen EN de meeste bommen (vooral die in de weg liggen en in de hele scherpe bocht naar links net voor det stuk naar de finish moet opruimen in de EERSTE RONDE! Weet waar je moet boosten en hoe je de bochten neemt. LAat hem maar ene voorsprong nemen. In de laatste ronde moet je hem inhalen, niet eerder (kan wel LOL) Oefenen! Maar goed te doen
9. En de laatste, moeilijke chapter. Dit is moeilijk, maar wel te doen. Het wordt gemakkelijker als je een paar keer oefent, gewoon op normal, settings op 1/3de en oefen een paar rondjes, zonder eraf te vliegen. Leer de punten waar je boost moet gebruiken, want je hebt op vhard alle boost nodig per ronde om te winnen. De jump is de key hier, als je daarvoor boost, dan ga je vliegen en maak je veel tijd goed op het laatste gedeelte. Alleen in het begin ff de ronden oefenen, want je mag er nergens af vallen! Dat moet je eerst beheersen.

Als je dit allemaal haalt dan hoor ik het wel. LET WEL: niet makkelijk opgeven, gewoon blijven proberen, denk aan de arcade racers. haha RAINBOOOOOWWW

Ik heb bijna alle video\'s (op 4 na niet) , dus ook van de arcade players. Je weet dat als je hard storymode uitspeelt, dat je dan een arcade player erbij krijgt!
Als je per story op very hard uitspeelt, dan krijg je er ook een arcade vliegtuig bij. Dat is natuurlijk interessant! Je kunt dus in totaal nog 10 extra vliegtuigen winnen.
Ik vind het overigens cooler om met de gewone vliegtuigen te spelen, dan met een custom plane. Daar speel ik bijna nooit mee.

Over de snelheidsrecord. Het is eigenlijk heel flauw, maar ook weer cool... Zal ik zo uitleggen!
Je kunt verschillende typen custom planes maken: (ik beschrijf er 2!)
een is gewoon goed, die gaat sneller dan alle gewone vliegtuigen en is ook nog goed te besturen. (win je gemakkelijk mee op master) En de tweede is ronduit dom, veel te licht, maar hier kun je iets mee, waardoor je 9400 kmh gaat (flauw maar cool) en de rondetijden zijn klote, maar de max speed op die course blijft wel wat jij gehaald hebt. Snappie: de max speed record, heeft niets te maken met de snelste rondtijd.

Succes,

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 09 Dec 2004, 14:11:32

Next up: de 9400 kmh challenge en custom ships. Maar probeer maar eerst de challenges te halen, sowieso op hard, dan speel je de benodigde parts vrij en kun je zo een custom ship maken!

NOG IETS: kijk hier om filmpjes te zien hoe je de chapters op vhard haalt! Fijn om te gebruiken en om te kijken waar en wanneer je moet boosten. http://www.nismojoe.com/fzerogx.htm

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Gouki » 09 Dec 2004, 14:21:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>
<br />@Gouki,

Bedankt voor de info in \'t andere topic, maar zal nu even hier verder gaan.

heb net de eerste story mode op very hard gehaald in 0\'58\'075, niet slecht toch? [:)] kreeg gelijk een driver erbij, dus dat is een stimulerend effect voor de volgende, en ja Fonzi: soms zijn unlockables toch wel leuk [;)]

op naar de tweede!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou ik hoop dat je ze allemaal haalt!
Zo zie je, het spel is echt supercool. Alleen de meeste mensen steken er nog te weinig tijd in, voor wat het spel verdient. Vind je niet?

Ik hoop dat ik je een beetje op de hoogte heb gebracht van de chapters.
Moeilijkheid van de chapters op VERY HARD SETTING):
[* = makkelijk] [***** = niet te doen]
1. ***
2. *
3. *
4. ****
5. ***
6. **
7. *****
8. ***
9. ***

Kijk naar de filmpjes, hoe het moet... En als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel

Laters

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 09 Dec 2004, 14:43:09

zie nu al op tegen Chapter 4: Bloody Chains.

Heb een hekel aan die missie, gebruik die Z-knop verder ook nooit... nou ja, voorlopig ben ik daar gelukkig toch niet. Chapter 7 heb je me nu al bang genoeg voor gemaakt [:p]

Die 2e missie is op HARD niet zo moeilijk, bij VERY HARD moet ik nog goed door dat laatste stukje zien te komen, maar dat gaat wel lukken.

\'t is idd jammer dat mensen te weinig tijd in sommige games stoppen, maar daar maak ik me ook bijna altijd schuldig aan. Moet volgend jaar gewoon veel minder games kopen, dat is bij mij het grote probleem.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Gouki » 09 Dec 2004, 16:07:47

Minder games kopen is idd een groot probleem van velen. Omdat er genoeg geld is, kopen mensen maar games en nog meer games. Dit terwijl ze bepaalde games, die heel erg cool zijn maar een paar keer aanraken, omdat er toch altijd coolere games zijn of aan komen. Ik ga de discussie maar niet verder, want daar heb ik nu geen zin in, maar dit was wel een van mn punten waarom ik vroeg naar F-Zero GX: veel mensen prezen dit spel, maar er zijn maar enkelen, die dit spel echt \'kunnen\' prijzen, omdat ze het \'to the bone\' hebben gespeeld...
Ik vertel altijd het \'stomme\' voorbeeld als ik twee games tegelijk koop, dan speel ik er een helemaal kapot, en de andere ligt dan in de hoek = zonde! Ik heb ooit eens Soul Calibur 2(jap) en Super Monkey Ball 2(jap) voor GC tegelijk gekocht, Soul Calibur heb ik misschien 3x aangeraakt... Eeuwig zonde. Nou is dat ook niet mijn favo genre, maar toch zonde!

Nu verder over F-zero GX: chapter 4 valt tegen, je moet trouwens ze z-knop (=draaien) gebruiken tijdens het naar voren vliegen, naar de leider. Bij de leider, moet je de X-knop (?) die beuk! gebruiken, om hem (als je geluk hebt) een goed beuk te geven en dan kapot te rossen, meestal duurt dit 2 x en is erg gevaarlijk, want je ben gevoelig voor attacks.
Chapter 7 is een verhaal apart, dat heb ik al gezegd, dit chapter is zelfs op hard al moeilijk. Ik kan alleen maar zeggen, kijk naar de videos voor vhard, op nismojoe.com, deze jongen heb ik het ook van geleerd.

Oh ja: en makkelijk wil niet zeggen dat je het in een keer kunt halen, doe je meestal nog wel ff over. Maar de ene ster, geeft de moeilijkheidsgraad aan t.o.v. de andere chapters. Chapter 8 en 9 zijn ook niet zo moeilijk, als je eenmaal weet waar je moet boosten, dan gaat het in een keer een stuk makkelijker! Dat zul je wel zien!

De 9400 kmh komt later wel!

Nog iets heel anders: Zou F-Zero niet SUPER cool zijn als: je met 6 of 8 man zonder slowdown online tegen elkaar kon spelen??? OHHHHHHHHHH GIMME GIMME!
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby smithers » 09 Dec 2004, 16:16:15

@Gouki...Vind je dat je F-Zero niet kunt waarderen zonder het tot op het bot te hebben gespeeld? Sommige mensen zijn weelicht niet super goed in de game maar kunnen de charme wel waarderen...
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby NiGHTS » 09 Dec 2004, 17:32:05

die Rainbow Phoenix die ik net heb unlocked is wel een heel goed voertuigje, heb het idee dat \'t echt een van de beste is, 1e cup op MASTER stelde niks voor met hem (= filmpje +1 [:D])
Alleen wel irritant die vleugels op dat ding, daardoor lijkt die wat lastiger te besturen, maar wel grappig dat die z\'n vleugels spreidt als je een boost maakt.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby NiGHTS » 09 Dec 2004, 18:13:44

verdere update:

net Chapter 2 op very hard gehaald en gelijk maar een nieuw filmpje unlocked met dat voertuig. Vond \'t een beetje een irritant wagentje, slipt nogal [:(!]

volgende keer verder met missie 3!
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Fonzi » 09 Dec 2004, 18:57:38

F-Zero GX ziet er goed uit maar als ik heel eerlijk ben heb ik het nauwelijks gespeeld. Ik heb erg veel respect voor mensen zoals Gouki die echt het onderste uit de kan halen van één spel. Ik probeer echt om F-Zero goed te vinden maar ik heb constant het gevoel dat ik \'vecht met de weg\' dan dat ik daadwerkelijk aan het racen ben.

Ik wil het wel terug proberen, daarom enkele vraagjes:
Maakt het echt uit of je een goede \'racing line\' gebruikt ?
Wat is de beste strategie om in de bochten je snelheid te behouden (vb in Sand Ocean heb ik soms het gevoel dat ik stilsta) ?
Is de keuze tussen versnelling/max speed echt zo belangrijk gezien de AI gewoon cheat dat het niet mooi meer is ?
Gebruiken jullie die Z-knop veel ?
Wat is het beste schip om mee te beginnen voor een noob zoals ik ?

@Nights: als je vindt dat dit niet in dit topic thuishoort, laat het maar weten, dan start ik wel een nieuwe tread.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby NiGHTS » 09 Dec 2004, 20:35:54

Wat ik pas irritant vind, doe ik net missie 3, rijdt ik 1\'29\'-, die gast van dat filmpje rijdt 1\'32\'- en wordt eerste, ik tweede.

die keer daarna rij ik ook 1\'32\'- en wordt ik eerste... iedergeval gehaald [:)]

dat voertuig met dat robotje is echt cool! dat filmpje is ook een van de leukere..

Op naar missie 4 dan maar (alhoewel ik die liever even skip, wil liever goed racen dan dat gebeuk) ga morgen wel even een poging wagen.



@Fonzi
<i>Maakt het echt uit of je een goede \'racing line\' gebruikt ?</i>
Ligt een beetje aan de baan. Bijvoorbeeld bij Story Mode Level 1 is je racing line echt ontzettend belangrijk, is best wel een lastige opdracht. Je moet echt perfect komen aan rijden om alles te kunnen pakken. Bij de normale banen is je racing line niet overal even belangrijk, bij een baan als Phantom Road wel (zitten een paar lastige bochen in, waar je goed moet komen aanrijden), maar bij Fire Field 2 bijvoorbeeld is het juist heel belangrijk dat je weet waar de gliders & oplaadpunten zitten om zo je race optimaal in te delen. Ik zoek altijd eerst naar een optimale strategie om de baan zo snel mogelijk te kunnen rijden, dus goede boostplekken uitzoeken en weten waar je een glider gaat nemen etc.. Belangrijk is dan dat je op de baan blijft en dat je je race goed in deelt.

<i>Wat is de beste strategie om in de bochten je snelheid te behouden (vb in Sand Ocean heb ik soms het gevoel dat ik stilsta) ?</i>
Sand Ocean 1 neem ik aan? Bedoel je die lange bochten bij Sand Ocean of die moeilijke bochten gelijk na dat boost oplaad stukje? Voor die bocht gebruik ik altijd de L/R-knop die andere neem ik gewoon aan de binnenkant en dan dat laatste stukje naar de finish heel hard boosten

<i>Is de keuze tussen versnelling/max speed echt zo belangrijk gezien de AI gewoon cheat dat het niet mooi meer is ?</i>
Ik vind de keuze wel heel belangrijk ja, normaal maak ik me er niet zo druk om en zet ik \'m op 3/4, maar zeker met die minder goede voertuigen verander ik de settings per baan, ligt echt aan het bochtenwerk. Een verkeerde setting kan dan heel vervelend zijn. Bij Story Mode is het ook belangrijk.

<i>Gebruiken jullie die Z-knop veel ?</i>
nooit, tenzij je op de laatste baan best veel punten achter staat op je rival, dan is het wellicht te overwegen...

<i>Wat is het beste schip om mee te beginnen voor een noob zoals ik ?</i>
ik speel standaard altijd met Captain Falcon (om bijvoorbeeld alle cups op master te halen) al is dat meer uit gewoonte, vind \'t een goede allrounder.
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby NiGHTS » 09 Dec 2004, 20:49:53

o ja, ik heb ook een vraag. wanneer geven jullie gas bij de start?
Die gast van dat filmpje geeft namelijk bij 1 filmpje al gas 3 seconde voor tijd [bv bij story mode 7] en bij een ander filmpje geeft die pas gas tegelijk met het start schot [bv bij storty mode 3]... wat is nou sneller?
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby Gouki » 10 Dec 2004, 10:28:50

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Fonzi</i>
<br />F-Zero GX ziet er goed uit maar als ik heel eerlijk ben heb ik het nauwelijks gespeeld. Ik heb erg veel respect voor mensen zoals Gouki die echt het onderste uit de kan halen van één spel. Ik probeer echt om F-Zero goed te vinden maar ik heb constant het gevoel dat ik \'vecht met de weg\' dan dat ik daadwerkelijk aan het racen ben.

Ik wil het wel terug proberen, daarom enkele vraagjes:
Maakt het echt uit of je een goede \'racing line\' gebruikt ?

Wat is de beste strategie om in de bochten je snelheid te behouden (vb in Sand Ocean heb ik soms het gevoel dat ik stilsta) ?

Is de keuze tussen versnelling/max speed echt zo belangrijk gezien de AI gewoon cheat dat het niet mooi meer is ?
Gebruiken jullie die Z-knop veel ?
Wat is het beste schip om mee te beginnen voor een noob zoals ik ?

@Nights: als je vindt dat dit niet in dit topic thuishoort, laat het maar weten, dan start ik wel een nieuwe tread.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

@Fonzi> Tuurlijk hoort dit in dit topic. Dit is het algemene \'re-\' F-ZERO GX topic [:D]

- Goede racingline is zeker belangrijk. Al niet zo belangrijk als in echte racespellen, zoals Gran Turismo (= ook niet vergelijkbaar)

- Sand Ocean 1 is ook een klotebaan. Daar kom ik zeldzaam eerste door de finish in Master... Een hele goede racer voor sand ocean 1 = Micheal Chain, in dat geel-bruine vliegtuig. Hij neemt bochten heel gemakkelijk, door niet eens Triggers te gebruiken EN hij heeft een hele hoge top speed (zonder boost)
Beste strategie is goed aansnijden van bochten, zodat je juist geen trigger hoeft te gebruiken. Voor scherpe bochten, zoals Aeropolis in chapter 1, dan komt er een heel scherpe bocht naar links, die neem ik met beide triggers ingedrukt en vol gas!
En tenslotte ook belangrijk, weet waar je het beste de settings kunt aanpassen. Bij sommige banen is acceleratie heel belangrijk.

- Beste schip om mee te beginnen is eentje met redelijke boost en makkelijk te besturen: Golden Fox of Captain Falconschip. Twin Noritta is ook fijn, maar wel erg licht en open voor attacks. Wel supersnel.


<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door smithers</i>
<br />@Gouki...Vind je dat je F-Zero niet kunt waarderen zonder het tot op het bot te hebben gespeeld? Sommige mensen zijn weelicht niet super goed in de game maar kunnen de charme wel waarderen...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik ga hier niet verder op in, ik heb mn verhaal gedaan: ik zeg NIET dat je een spel kunt waarderen als je dit \'to the bone\' speelt.
Ik zeg alleen maar \"Hoe kun je een spel meer waarderen, als je veel te veel spellen tegelijk speelt en een spel (te) weinig aandacht aan geeft.\"
Dit is voor een ander topic!!!
Al veel te vaak over gehad... geen zin meer in. [xx(]

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door NiGHTS</i>
<br />die Rainbow Phoenix die ik net heb unlocked is wel een heel goed voertuigje, heb het idee dat \'t echt een van de beste is, 1e cup op MASTER stelde niks voor met hem (= filmpje +1 [:D])
Alleen wel irritant die vleugels op dat ding, daardoor lijkt die wat lastiger te besturen, maar wel grappig dat die z\'n vleugels spreidt als je een boost maakt.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nice work man, al 3 EXTRA SHIPS of zo. Keep it up. Als je geen 4 wilt doen, ga je eerst met 5 of 6 beginnen. of 8 en 9, die zijn ook cool.
ZOALS IK AL IN EEN EERDER TOPIC ZEI: RAINBOOOOWWW.... hehe

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby NiGHTS » 10 Dec 2004, 15:39:07

net nog wat gehaald:

* Chapter 4: Hard
* Chapter 5: Hard & Very Hard (vond Very Hard eigenlijk nogal moeilijk bij deze, sprong iets van 3x tegen die laatste gate aan toen die net dicht was [xx(]) Het wel of niet halen gaat hier echt om een fractie van een seconde, goede missie vond ik dit.
* filmpje van die driver die ik met Chapter 5 heb unlocked

edit:
toevoeging:
* Chapter 6: Hard & Very Hard... ik vond dit verreweg de makkelijkste Chapter tot nu toe: verdiend nog niet eens 1 ster als moeilijkheid. Die driver die je dan krijgt is vrij lastig om mee op Master te winnen, had net 2 punten minder dat #1 aan het eind, dus filmpje heb ik nog niet, straks nog een keertje proberen.
* fimpje nu wel binnen [:p]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Postby NiGHTS » 11 Dec 2004, 14:23:01

[:D] HARD mode helemaal uitgespeeld [:D] = nieuwe driver + filmpje driver

Chapter 8: Very Hard + filmpje driver
Chapter 9: Very Hard + filmpje driver

---

toen bleven er nog 2 gevreesde Very Hard-missie\'s over... maar ik wil eerst nog eventjes die AX Cup op Master halen, is dat moeilijk?

edit:
AX Cup Master nu ook gehaald [:)]

* <b>Chapter 4: Very Hard!!!!</b>[:D]
NiGHTS
 
Posts: 1192
Joined: 14 Jan 2003, 19:28:22

Next

Return to 2. Nintendo GameCube/Wii/Wii U

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group