Halo: Reach

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Halo: Reach

Postby blackdragon » 24 Sep 2010, 18:35:16

Halo: Reach speelt zich af voor de allereerste Halo. Nog voor de gebeurtenissen uit de eerste Halo was het verre van vreedzaam in het universum. De mensheid, verwikkeld in een hevige oorlog met de buitenaardse Covenant, vocht het conflict met de aliens op allerlei exotische locaties uit. De buitenaardse kolonie Reach is het strijdtoneel van deze Halo-game, waarin een eenheid van zes Spartan elitesoldaten het voor de mensheid opneemt tegen het buitenaardse gespuis.

Net als de eerste drie delen uit de serie is Halo: Reach een First-Person Shooter, wat betekent dat je de actie in dit schietspel vanuit de ogen van de hoofdpersoon ziet. Nieuw in de game zijn onder andere een aantal nieuwe futuristische wapens en de mogelijkheid om in voertuigen van burgers te stappen. De game bevat ook een multiplayermodus.

Halo: Reach is gedeeltelijk gebaseerd op het boek Halo: The Fall of Reach. Het gevecht om deze planeet is ook één van de belangrijkste gevechten in het Halo-universum. Zonder al te veel te verklappen loopt deze strijd voor de mensheid niet al te best af en blijft de held uit de eerste drie Halo games, John-117 (beter bekend als de Master Chief), als eenzame strijder over.

Iemand die de game heeft? Ik heb de game sinds de release en vind deze echt weer een stuk beter dan bijvoorbeeld een Halo 3 of ODST.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Halo: Reach

Postby music_maniac1965 » 27 Sep 2010, 18:16:26

ik heb hem ook, maar ik heb er een klacht over.

ik ben nogal behoorlijk slecht in shooters, dus bij deze game is dat niet anders. maar wat is het punt nu, als je op easy speelt, krijg je geen achievements, maar op normal word ik in het eerste debeste gevecht waar meer dan 3 mannetjes lopen constant neergehaald. echt triest dat er ook niet wat achievements appart zijn gemaakt voor de moeilijkere settings (want de pro gamer moet ook beloond worden), maar dat het verhaal doorspelen ook niet beloond word, ook al is het op easy.

voor de rest vind ik het wel de mooiste halo die ik gespeeld hebt, en alles gaat lekker vlot en soepel.
Vriendelijke groeten,

Ronald Kattevilder.

Mijn profiel op FaceBook: https://www.facebook.com/musicmaniac1965
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube.com/user/musicmaniac1965
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Re: Halo: Reach

Postby blackdragon » 27 Sep 2010, 18:49:24

Ik vind de game echt goed en dat er op easy geen archievements zijn vind ik niet zo erg. Ben ook niet zo goed in shooters maar op normal wil het nog wel lukken ookal ga ik nog wel is een aantal keer dood. Maar gelukkig zijn er genoeg checkpoints.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Halo: Reach

Postby blackdragon » 01 Oct 2010, 12:21:33

Hoppa Halo: Reach uitgespeeld op normal ga het nu op legendary proberen dat zal wel verdomt lastig voor me worden.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Halo: Reach

Postby BDT » 01 Oct 2010, 14:56:16

Speel gelijk op legendary, hoef ik em maar 1 keer te spelen hehe ;-) (genoeg andere games liggen te wachten...)

Maar ik wordt wel telkens gefragged, damn!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Re: Halo: Reach

Postby blackdragon » 01 Oct 2010, 15:44:30

Ik ben op normal begonnen nu speel ik op Heroic speel het toch nog vaak genoeg. Maar wordt wel stapel gek van die granaten zeg van mij had er wel een indicator mogen wezen of dat je ze kunt terug werpen, want hier wordt ik vaak niet vrolijk van aangezien je ook meteen dood bent.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Re: Halo: Reach

Postby Stepz » 10 Oct 2010, 01:44:09

Maar hij is dus wel de moeite waard om te halen?
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Re: Halo: Reach

Postby blackdragon » 10 Oct 2010, 09:12:23

Ja vind ik wel meer dan de moeite waard, teminste als je eerdere HALO games ook kon waarderen natuurlijk. Voor mij is dit gewoon de beste Halo game uit de serie en ook de laatste van Bungie.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group