Ultimate Mortal Kombat 3 (Live arcade)

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Muzzle » 18 Dec 2006, 12:25:49

Nu voel ik me wel geroepen om SF op de live arcade te kopen om te kijken of het echt zo moeilijk is :). Ik las alleen dat hij sneller is dan de arcade versie enzo. Jammer dat hij niet arcade perfect is.

Dit omdat ik Street Fighter 3: 3rd Strike en Alpha 3 bijna altijd zonder continues uitspeel op de moeilijkste graad. Ben dus wel benieuwd of deze veel moeilijker is (denk het wel dan :)).
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 18 Dec 2006, 18:49:01

Zoals ik het bevind het is het moeilijkste van Alpha ongeveer het makkelijkste van SF HF op de 360 hehe maar moet wel zeggen dat ik nooit zo'n grote SF speler ben geweest.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby F-zero » 19 Dec 2006, 11:09:14

Ik snap dat geklaag over SF2 HF niet. Ooit HF op de speelkast gespeeld begin jaren 90? Die was precies zo moeilijk als deze, op normal difficulty setting. Toendertijd kwam ik bij de oude SF2 en bij Champion nog wel bij stage 6 met 1 credit, maar bij HF nauwelijks bij de 3e. Als je deze al te moeilijk vind, dan zou ik de Arcade of DC versie van SSF2Turbo en Ps2 Hyper SF2 helemaal afraden want die gaat nog veel verder.

Het maakt je beter, nu speel ik SF2HF zonder al te veel problemen uit. Al blijft de CPU een cheater, met holds die 60% van de health afnemen en cannonballs zonder charge.

UMK3 is arcade perfecter dan SF2HF is. UMK3 is de heuse arcade rom, zonder training mode. SF2 HF is duidelijk de SF Collection versie, met de loading schermen (volledig onnodig) nog intact!.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 19 Dec 2006, 11:13:28

Ik moet zeggen dat ik de Street Fighter's op de collection voor de PS2 in het begin ook behoorlijk pittig vond terwijl ik ze vroeger ook probleemloos uitspeelde.

Heeft er denk ik meer mee te maken dat je die games vroeger helemaal kapot speelde omdat je niks anders had of wilde spelen.

Nu is het gewoon even wennen :wink: :lol:.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby blackdragon » 19 Dec 2006, 11:54:24

F-zero wrote:Ik snap dat geklaag over SF2 HF niet. Ooit HF op de speelkast gespeeld begin jaren 90? Die was precies zo moeilijk als deze, op normal difficulty setting. Toendertijd kwam ik bij de oude SF2 en bij Champion nog wel bij stage 6 met 1 credit, maar bij HF nauwelijks bij de 3e. Als je deze al te moeilijk vind, dan zou ik de Arcade of DC versie van SSF2Turbo en Ps2 Hyper SF2 helemaal afraden want die gaat nog veel verder.

Het maakt je beter, nu speel ik SF2HF zonder al te veel problemen uit. Al blijft de CPU een cheater, met holds die 60% van de health afnemen en cannonballs zonder charge.

UMK3 is arcade perfecter dan SF2HF is. UMK3 is de heuse arcade rom, zonder training mode. SF2 HF is duidelijk de SF Collection versie, met de loading schermen (volledig onnodig) nog intact!.


Klopt wel wat je zegt maar de input werkte ook beter, de vierpuntdruktoets van de 360 controller werkt niet altijd even goed mee, daardoor ligt het ook al wat hoger qua moeilijkheidsgraad. Maar goed niet iedereen is even goed in SF en voor iemand die al nooit zo goed was in SF is SF HF een te grote stap om even op te pikken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Muzzle » 19 Dec 2006, 12:42:25

F-zero wrote:Ik snap dat geklaag over SF2 HF niet. Ooit HF op de speelkast gespeeld begin jaren 90? Die was precies zo moeilijk als deze, op normal difficulty setting. Toendertijd kwam ik bij de oude SF2 en bij Champion nog wel bij stage 6 met 1 credit, maar bij HF nauwelijks bij de 3e. Als je deze al te moeilijk vind, dan zou ik de Arcade of DC versie van SSF2Turbo en Ps2 Hyper SF2 helemaal afraden want die gaat nog veel verder.

Het maakt je beter, nu speel ik SF2HF zonder al te veel problemen uit. Al blijft de CPU een cheater, met holds die 60% van de health afnemen en cannonballs zonder charge.

UMK3 is arcade perfecter dan SF2HF is. UMK3 is de heuse arcade rom, zonder training mode. SF2 HF is duidelijk de SF Collection versie, met de loading schermen (volledig onnodig) nog intact!.


Als SF2HF op de 360 makkelijker is dan SSF2Turbo in de arcade (wat jij zegt) dan is het wel te doen lijkt me. SSF2Turbo is wel lekker uitdagend (de arcade versie) :).

Wel stom van die loading schermen maarja. Ik zal het binnenkort wel zien. Ik download UMK en SF2HF wel als ik mijn 360 heb. :)

Ik vind het ook altijd wel matig dat de CPU idd meer schade lijkt te doen etc. bij die oudere Streetfighters.

Als ik Blackdragon zo hoor is die controller behoorlijk kut voor 2d fighting games... Ik hoop maar dat ik er een beetje aan kan wennen.
User avatar
Muzzle
 
Posts: 882
Joined: 29 May 2006, 16:08:50

Postby blackdragon » 19 Dec 2006, 13:08:33

Als ik Blackdragon zo hoor is die controller behoorlijk kut voor 2d fighting games... Ik hoop maar dat ik er een beetje aan kan wennen.


Laat ik het zo zeggen het werkt niet optimaal voor dit soort games ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Ophyr » 19 Dec 2006, 13:11:30

MS zou es een arcadestick o.i.d. moeten overwegen, zou zeker goed werken met Live arcade :)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby F-zero » 19 Dec 2006, 13:39:25

De DoA4 stick werkt echt uitstekend met SF2HF hoor, die ging op opeens met grote cijfers van ebay toen Hyper Fighting hot was. De Joypad speelt zeker parten, maar met de analog stick krijg ik de moves er toch nog zeer behoorlijk uit. Lekker is anders.

Anyway SSF2X is toch wel te cheap en moeilijk voor mij, maar SF2 HF niet.

FF Special komt trouwens ook naar Live Arcade, ik verwacht ook dan weer gezeik over de moeilijkheidsgraad want deze is nauwelijks makkelijker dan Hyper Fighting :P

Bij UMK3 word de AI per continue die je gebruikt zwakker, behalve de bosses maar daar zijn strategietjes voor.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 19 Dec 2006, 13:46:46

Ik vind de 360 controller eigenlijk wel lekker voor 2d fighters!
Gebruik 'em op Mame en heb nergens last van.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group