Gears of War scoort goed!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 17 Nov 2006, 19:34:40

Stelletje vervelende Sega fans :P kidding

Nou ja maakt het uit, snap alleen niet echt waarom de meeste hierzo zo'n moeite met de gameplay heeft. Maar goed voor mij wordt dit denk ik wel de beste 360 game die ik heb gespeeld (althans) dat is nog afwachten eerst maar is uitspelen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 17 Nov 2006, 21:49:50

Het heeft voor mij ook met vernieuwing te maken. Misschien verwachtte ik teveel van de game. Ik heb gister de gameplaytrailer van Army of Two gezien waarbij ik wel even steil achterover sloeg, misschien heeft dat de verwachtingen hoger gemaakt.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 17 Nov 2006, 22:27:36

Ja die zag er idd ook goed uit, nou ja ik hoop zondag even een hele dag Gears te kunnen spelen, vandaag en morgen niet echt de tijd ervoor (vriendin) :s
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby maartenoud » 17 Nov 2006, 22:58:00

blackdragon wrote:Ben ik zeker de enigste die Gears of War wel heel goed vind?


Nope, ik vind het ook super 8)

En ja ik heb hem wel, ook al staat het niet op me gamercard, heb me 360 al een tijdje niet op internet aangesloten :o
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby arjen1981 » 17 Nov 2006, 23:14:42

ik ben nu in act4. ik vind het ook geen tegenvaller. maar het is voor mij geen hl2. ik houd meer van de pacing en interactie zoals alleen hl2 die kan geven inplaats van de nonstop trail and error actie die gow brengt. maar ik vind gow zeker niet tegenvallen. wat ik wel ronduit slecht vind is het multiplayer. waar is de ballans lol. en wtf maar 8 spelers?
Last edited by arjen1981 on 18 Nov 2006, 09:52:17, edited 1 time in total.
User avatar
arjen1981
 
Posts: 447
Joined: 03 Nov 2006, 10:19:57

Postby Fashion » 17 Nov 2006, 23:53:59

gewoon vette shit!
Image[/url]
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby Xizor » 18 Nov 2006, 07:35:14

Ik vind het ook gewoon vette shit; sommigen van jullie hebben echt een wazige smaak hoor, ik snap het niet.

Een topper als GoW geven jullie kritiek,maar een kutspel zoals Sonic vinden jullie geweldig..???

Moet helaas tot vanavond wachten met weer knallen want momenteel zijn de kids op en dan mag ik 'm niet spelen..

trouwens,melee attack met de chainsaw is ZEER bevredigend :D

Ben overigens wel zeer pissed op microsoft en ga ze ook een mail/brief sturen waarschijnlijk:

Ik had zo'n pre-order kit gekocht om er (volgens de doos en dus volgens microsoft!) ZEKER van te zijn dat ik de Collector's edition kreeg.
Ga ik gisteren na mijn werk naar FRS,bleek dat ze er gewoon te weinig binnen hadden gekregen en diegene die ze hadden waren al weg, dus de werkende mens wordt weer genaaid!
Ik kon eventueel wachten tot vandaag want dan zouden ze er 'misschien' nog meer binnen krijgen. Die bedrijfsleidster had wel zoeits van "ik baal er ook van want ik heb al meer mensen moeten teleurstellen" en heb toen uiteindelijk maar de gewone gekocht met mindering van de aanbetaling en 10% korting en een CD gekregen voor het ongemak.

Al met al is dus Microsoft schuldig; die 'dwingen' je zo'n kit te kopen om, volgens zeggen, op 17 november je Collectors Edition te kunnen halen, en dan leveren ze ze niet????

Ik ga ze gewoon eens schrijven, kijken of ik er nog wat kan uitslepen...
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Ophyr » 18 Nov 2006, 09:17:14

Vette game ! Gisteravond de hele avond coop gespeeld. Ik kan niet wachten om online te deathmatchen :)

De controls zijn effe wennen, ik heb een totaal ander controlschema dan waar ik aan gewend ben bij shooters, maar dat schijnt voor mij dus beter te werken :)

Ik ben blij met alle mogelijkheden die je hebt met cover, omweggetjes etc. dIs weer es wat anders dan De zoveelste 3D shooter.

Iemand een potje DMen misschien ? :P
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby blackdragon » 18 Nov 2006, 09:36:59

trouwens,melee attack met de chainsaw is ZEER bevredigend


Ja dat is die zeker.

ik vind dat dekking zoeken (schuilen dus) echt goed gemaakt en je kan ook niet te lang achter hetzelfde schuilen anders ben je er gauw bij als je niet uitkijkt.

Je moet overigens wel van trail & error houden dat zit best veel in de game.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 18 Nov 2006, 10:28:25

Ok, ik kom terug op mijn mening.

Het probleem van deze game schuit hem in het feit dat de eerste act, verschrikkelijk saai en stom is. Daar ben ik heel eerlijk in, en ik snap ook niet waarom ze die act er als eerst in gooien.

Reden van mijn meningswijziging, is dat ik gisteren van 23.00 uur tot 06.00 non stop deze game heb gespeeld. Wat een brute shit! Vanaf act 2, waarin je de Berserker tegenkomt wordt het pas echt een keer spannend. Nou was de Berserker op zich niet moeilijk, maar het was wel een keer wat anders dan alleen maar hop-chop alles schieten.

En daarna werd het alleen maar beter. Nou moet ik zeggen dat ik me niet echt meer kan herrineren wat er voor de rest is gebeurd aangezien ik met half kapotte rode ogen aan het spelen was - ik weet nog dat ik 2 uur door die klote mijn heb rondgedoold -

Maar nu ben ik in het begin van act 4. Het verhaal is nog steeds niet boeiend genoeg - mede omdat er niet diep op in wordt gegaan - en de dialogen worden vanaf act 2 een stuk beter. Ook de humor van de dialogen word steeds grappiger.

Al met al een wolf in schaapkleren, deze game. Het is even doorbijten naar het einde van act 2, maar dan begint het pas ook goed.

Oja, en de kettingzaag is echt geen zak aan. Hij is lomp te handelen (traag) en lelijk is hij ook nog. Typisch een wapen voor 12 jarigen die geilen op bloed en het graag willen doorvertellen aan vriendjes over hoe cool het wel niet is.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 18 Nov 2006, 10:32:18

Je hebt nog meer van dat soort moves dat je je vijand kan afmaken he, het is me nog niet gelukt maar dat las ik in een paar reviews. Ik vond act 1 al goed en als het echt alleen maar beter wordt dan kan ik nog veel lol beleven dus hieraan.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 18 Nov 2006, 10:39:21

blackdragon wrote:Je hebt nog meer van dat soort moves dat je je vijand kan afmaken he, het is me nog niet gelukt maar dat las ik in een paar reviews. Ik vond act 1 al goed en als het echt alleen maar beter wordt dan kan ik nog veel lol beleven dus hieraan.


Niet geprobeerd, of gezien. Ik kan alleen nog elleboogjes geven aan vijanden. Ik moest gisteren zo lachen om die tyfus Kryll (die zwarte vogels) die alles en iedereen afmaken als ze in het donker lopen, hahaha.. en dan nog met die Junker (die auto) met UV licht door dat level heen te komen..

Wat me ook irriteert, en dat is gewoon, echt vervelend, is als vijanden dichtbij komen. Niet die Wretches, maar het gewone vijand soldaten volk. Je bent dan zo traag ten opzichte van hun; die kettingzaag is zo gay, je elleboogjes werken triest, en om het nog erger te maken, die camera wilt dan ook niet echt meewerken. Weet je hoe vaak ik bij die gasfabriek in de mijnen ben doodgegaan omdat er zo'n Thoran Guard dicht op me stond, en die camera niet mee wilde werken?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 18 Nov 2006, 10:44:31

Vaak dood gaan is mijn specialiteit in Gears ben in ACT 1 al vaker dan 12x dood gegaan.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Ophyr » 18 Nov 2006, 12:32:48

Net een paar potjes online gespeeld, en 't was echt tof.

De levels zijn erg klein, maar er zijn meerdere plekken die met teamwork beschermd kunnen worden. Als je niet als team speelt heb je grote kans om 't spel te verliezen, dus de headset is echt een must. Zelfs als je dood bent blijft 't spannend om gewoon naar die prachtige vuurgevechten te kijken :)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby WithAttitude » 18 Nov 2006, 12:38:36

Godver ik baal echt nu ik dit allemaal lees. Ik wil hem ook maar heb gewoonweg niet eens genoeg geld voior deze ene game, en dan loopt mijn live abonnement volgende maand ook nog eens af, heb ik winterkleding nodig en komt Lost Planet in januari uit. :evil:
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group