Sonic 360 demo

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Sonic 360 demo

Postby mrtweak » 30 Sep 2006, 08:25:08

staat op de marketplace! Ik heb hem en vind hem wel heel aardig. Meer sonic adventure en minder van die sonic meuk die de laatste tijd uitkwam (sonic racers e.d.). Jullie mening?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby Xizor » 30 Sep 2006, 09:15:02

staat er allang ;)

vind 'm zelf..erm...bagger...? :?:
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Cyberbeast » 30 Sep 2006, 09:19:25

Ik vond er ook niks aan.
Oncontroleerbaar! Er is nog veel werk te doen.
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Razelim » 30 Sep 2006, 09:54:04

Ik heb hem nu voor de eerste keer na 3(?) Dagen kunnen spelen zonder dat ik om een mysterieuze wijze de afgrond in kletterde.

Ik zla hem wel kopen, wegens het heftige tekort aan goeie platformers, en ik stiekem hoop dat de Shadow gedeeltes goed worden
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby Fonzi » 30 Sep 2006, 15:40:42

Liever Sonic Riders dan deze draak van een demo. Het meeste is al gezegd in een ander topic. De controles zijn veel te gevoelig, de camera is alweer om te janken en vallen in een afgrond zonder dat je weet wat je verkeerd hebt gedaan is er ook weer bij.

Ik hoop dat Sega de E3 demo heeft gebruikt want naar wat ik hoorde was de TGS demo al een pak speelbaarder met strakkere controls. Zoniet, kan ik weer een spel van mijn 'wanted' lijstje schrappen.
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby F-zero » 30 Sep 2006, 17:41:32

Wel cool dat je ieder level op een andere manier kunt spelen, als je gewoon rent dan kom je op andere plekken dan als je grind, of door ringen gaat.

Maar er is helemaal niets next gen aan, sterker nog het is een stap terug vergeleken met SA2.

Ik hoop ook dat de echte game een stuk beter word, ik kan hem in ieder geval niet laten liggen.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 30 Sep 2006, 17:45:08

Ja het voldoet lang niet aan mijn verwachtingen, toch ga ik hem denk ik wel kopen om te zien of de volledige versie beter is dan de demo. Jammer genoeg kan je niet echt snelheid maken wat toch hoort in Sonic, maar als je hier dat doet lig je bij de eerste paar pogingen meteen al in de afgrond. Toch had sommige dingen ook wel weer wat!
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby F-zero » 30 Sep 2006, 17:54:39

Ik weet toch niet wat het is met die Naka. Hij en zijn team hebben sinds Sega een 3rd party is louter boutgames uitgebracht, en eigenlijk waren hun DC games ook al niet perfect. Sonic Rush was dan wel weer heel goed. Dit is zo'n bedrijf dat op zijn best is met 2D.

Waarom durven ze het niet aan om er gewoon een next gen 2d sonic van te maken? Gewoon met absurd mooie en scherpe 2d graphics en belachelijk vette effecten.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Sen » 30 Sep 2006, 18:57:46

Dat zou echt bruut zijn, dat is echt een goede actie.

Denk alleen niet dat ze daar de ballen voor hebben!
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Cyberbeast » 01 Oct 2006, 08:57:47

Naka is ook niet meer bij Sega.
Maar idd, Sonic Rush was prachtig! Dat moet toch ook kunnen!
Image
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby Mirg » 01 Oct 2006, 09:44:17

Ik vond de demo in het begin ook heel erg kut, totdat Ophyr gisteren zei dat je gewoon niet aan de camera controls moet zitten. Eigenlijk net als op de Dreamcast zeg maar. Dan speelt hij inderdaad een stuk lekkerder. Je moet bij deze Sonic gewoon nog wat meer lef hebben en af en toe gewoon maar springen als je weet dat het kan maar nog niks ziet. Net als vroeger op de MegaDrive eigenlijk. Daar moest je de levels ook uit je hoofd kennen om er op volle snelheid doorheen te blazen. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 01 Oct 2006, 09:56:22

Waarom zou je levels uit je hoofd moeten kennen? Ik had in het begin al een hekel aan de demo, en sinds gister heb ik hem met moeite uitgespeeld. Ik vind het echt een stupide spel.

Ik heb een hekel aan trial en error, en deze game heeft er alles van weg. Onduidelijk als de pest - constant in afgronden flikkeren - de veelbesproken camera die je overal en nergens leid.

De oude Sonic is gewoon niet meer terug te vinden in deze shit. Paas mij maar de allereerste Sonic op de DC. Een vleugje RPG, adventure en actie. Dat is de enigste Sonic 3D game die door de beugel kan wat mij betreft.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby F-zero » 01 Oct 2006, 13:46:27

SA1 speel ik nog wel eens, al is mijn GD wel redelijk versleten. Blijft inderdaad de betere 3d sonic. Niet alleen de gameplay en levels, maar Sonic zelf ziet er ook het best uit in die game. Hij leek meer op de MD incarnaties en oogde minder puntig en stoer dan nu.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby sherudo » 02 Oct 2006, 10:40:04

ik koop hem, na hem nog een paar x gespeeld te hebben heb ik de controls echt 100% onder de knie. De learning curve is idd iets langer dan de meeste games van tegenwoordig. Maar ik heb nu het gevoel dat ik sonic voor 100% onder controle heb. Vallen in afgronden enz is er niet meer bij :)
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Hellboy » 02 Oct 2006, 15:31:58

Ik werd moedeloos van deze game.

Zoals eerder vermeld lag ik om de 4 meter in de plomp op geen id wat voor manier. Camera zwaar irritant!!! Als je een homing aanval doet gaat dat ding als een debiel staan zodat je 4 seconde later kapot word geknald!


Neeh, DC versie van sonic adventure's rulen gewoon!!!
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group