Ninety Nine Nights

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Vind jij N3 vet?

Ja, hele goeie game
3
20%
Ja, even leuk oldschool hakken, daarna door met andere game
8
53%
Nee, het is gewoon bar en bar slecht
4
27%
 
Total votes : 15

Postby Ophyr » 30 Aug 2006, 19:15:00

Net de demo gespeeld totdat ik dood ging. Toen ik opnieuw moest beginnen vond ik 't wel goed. Checkpoints waren welkom geweest :)

Verder vind ik 't een prima game, lekker hakken enzo. Grafisch vind ik de omgevingen saai en foggy, maar dat is waarschijnlijk om de hoeveelheid vijanden te compenseren. De camera zuigt. Al met al aardige gameplay, met prachtige filmpjes die ik waarschijnlijk een keer uit een budgetmand ga vissen :)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Fonzi » 12 Sep 2006, 09:35:16

Ik ben een groot fan van het hack'n slash genre. Heck, ik heb alle Dynasty Warriors games (buiten de Empire spinoffs) en Samurai Warriors in mijn collectie maar N3 kan me totaal niet boeien.

Probleem is de gameplay. Je karakter leert wel complexe moves bij nadat je in level verhoogd maar de moves zijn niet altijd even zinvol en bovendien sta je daarna even open voor een aanval. Dus, het beste is dan om de basic attacks te gebruiken wat het spel saai maakt. Ook de verschillende items voegen enkel wat extra's toe aan je karakter. Maar mijn grootste probleem met N3 zijn de onzichtbare barriers (dus je hebt geen toegang tot heel het speelveld).

Ik denk dat het probleem ook is dat ik net Devil Kings van Capcom aan het spelen was. Zelfde genre alleen een heel interessant combosysteem, een perfecte moeilijkheidsgraad en items die er voor zorgen dat je je speelstijl voortdurend moet aanpassen. Akkoord N3 ziet er heel erg goed uit, Devil Kings gaat geplaagd onder enorme pop-up (is dan ook een PS2 spel). Maar het eeuwenoude cliché gameplay over graphics is hier maar weer eens bevestigd.
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group