Gears of War

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Gears of War

Postby blackdragon » 10 Jul 2006, 17:46:13

De grote reden dat ik de Xbox 360 heb gekocht komt mede door deze game, die me echt fantastisch lijkt. De trailers laten zien dat dit misschien wel de mooiste game op de Xbox wordt voor dit jaar, maar weet iemand als de preciese datum van Gears of War of is die nog niet bekend? Het laatste wat ik kon vinden is ergens in september, dus moet ik hem in augustus maar pre-orderen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby F-zero » 10 Jul 2006, 18:40:42

Het is bekend dat MS hem vol vertrouwen tegenover de Ps3 release wil zetten. Dit niet zo'n domme zet; de MS fanbase koopt hem toch wel, en de zwevers die GoW zien willen misschien liever een xbox + deze game ipv een duurdere Ps3 zonder aanbod.

Ik zeg dus: November USA, November of December Europe
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 10 Jul 2006, 20:11:19

F-zero wrote:Het is bekend dat MS hem vol vertrouwen tegenover de Ps3 release wil zetten. Dit niet zo'n domme zet; de MS fanbase koopt hem toch wel, en de zwevers die GoW zien willen misschien liever een xbox + deze game ipv een duurdere Ps3 zonder aanbod.

Ik zeg dus: November USA, November of December Europe


Damn ookal tegenover de PS3 release, dat willen ze met HALO 3 ookal. Ik had juist zo gehoopt dat hij eerder kwam dan de PS3 :?
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Silent Shadow » 11 Jul 2006, 09:54:00

Mijn intreseert ie ook wel. Alleen probeer ik zo weinig mogelijk er over te lezen zodat ik niet terleurgesteld raak zoals met Halo.
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby Ophyr » 11 Jul 2006, 10:07:40

Precies, UT2003 en UT2004 werden ook enorm gehyped... Ik vond UT een stuk beter, en daar had ik destijds weinig over gelezen...

Het zelfde verhaal met Fable, die vond ik ook erg leuk omdat ik niet wist wat ik kon verwachten :)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby RinusMaximus » 11 Jul 2006, 10:55:19

Wat ik van het spel gezien heb ziet er geweldig uit. Het gaat duidelijk wel om de multiplayer fun hier, want alles draait om teamwork.

Toch vind ik dit weer geen titel voor een console. Shooters zijn gewoon niet normaal te spelen met een controller. Denk daarom ook niet dat dit een PS3 killer wordt.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Vey » 11 Jul 2006, 10:56:41

RinusMaximus wrote:Shooters zijn gewoon niet normaal te spelen met een controller.

Ik doe het al jaren. Geen problemen mee.
XboxTalk - Xbox.com Outcast Community
Je suis le président de Burundi. La souris est en dessous de la table.
Image
User avatar
Vey
 
Posts: 105
Joined: 24 May 2006, 09:05:02

Postby blackdragon » 11 Jul 2006, 10:59:46

Vey wrote:
RinusMaximus wrote:Shooters zijn gewoon niet normaal te spelen met een controller.

Ik doe het al jaren. Geen problemen mee.


Idd heb er ook totaal geen problemen mee.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby RinusMaximus » 11 Jul 2006, 11:02:26

blackdragon wrote:
Vey wrote:
RinusMaximus wrote:Shooters zijn gewoon niet normaal te spelen met een controller.

Ik doe het al jaren. Geen problemen mee.


Idd heb er ook totaal geen problemen mee.


Heb je wel eens een shooter op een pc gespeeld dan?
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby blackdragon » 11 Jul 2006, 11:14:32

RinusMaximus wrote:
blackdragon wrote:
Vey wrote:
RinusMaximus wrote:Shooters zijn gewoon niet normaal te spelen met een controller.

Ik doe het al jaren. Geen problemen mee.


Idd heb er ook totaal geen problemen mee.


Heb je wel eens een shooter op een pc gespeeld dan?


tuurlijk vaak genoeg, en ja tuurlijk speelt het op de Pc net wat lekkerder, maar dat het op een console niet normaal te spelen is heb ik totaal geen problemen mee.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby RinusMaximus » 11 Jul 2006, 11:18:37

blackdragon wrote:
RinusMaximus wrote:
blackdragon wrote:
Vey wrote:
RinusMaximus wrote:Shooters zijn gewoon niet normaal te spelen met een controller.

Ik doe het al jaren. Geen problemen mee.


Idd heb er ook totaal geen problemen mee.


Heb je wel eens een shooter op een pc gespeeld dan?


tuurlijk vaak genoeg, en ja tuurlijk speelt het op de Pc net wat lekkerder, maar dat het op een console niet normaal te spelen is heb ik totaal geen problemen mee.


Net wat lekkerder? Als wij tegenelkaar gaan spelen, jij op een console en ik op de pc, ben jij 10 keer dood voordat je mij ook maar 1 keer gezien hebt.

Het verschil tussen een controller en de muis/toetsenbord is zo groot dat ik shooters niet speelbaar vind op een console.

Maar goed, dit is wederom een kwestie van smaak :wink:
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby Vey » 11 Jul 2006, 11:22:11

RinusMaximus wrote:Als wij tegenelkaar gaan spelen, jij op een console en ik op de pc, ben jij 10 keer dood voordat je mij ook maar 1 keer gezien hebt.

Aangezien je op Live met GoW alleen tegen andere Xbox-bezitters speelt, heb je geen last van PC-spelers die veel sneller kunnen richten. Het is geen kwestie van smaak, slechts een kwestie van technologie. En beiden werken goed, maar niet gecombineerd.
XboxTalk - Xbox.com Outcast Community
Je suis le président de Burundi. La souris est en dessous de la table.
Image
User avatar
Vey
 
Posts: 105
Joined: 24 May 2006, 09:05:02

Postby RinusMaximus » 11 Jul 2006, 11:29:23

Vey wrote:
RinusMaximus wrote:Als wij tegenelkaar gaan spelen, jij op een console en ik op de pc, ben jij 10 keer dood voordat je mij ook maar 1 keer gezien hebt.

Aangezien je op Live met GoW alleen tegen andere Xbox-bezitters speelt, heb je geen last van PC-spelers die veel sneller kunnen richten. Het is geen kwestie van smaak, slechts een kwestie van technologie. En beiden werken goed, maar niet gecombineerd.


Het is voor mij wel een kwestie van smaak. Het gaat mij niet om het verschil tussen mij en andere spelers in het spel, het gaat mij om het verschil tussen dit spel en andere spellen in hetzelfde genre.

Als ik eenmaal een spel gespeeld heb waarvan de besturing super is kan ik niet meer serieus een spel spelen waarvan de besturing minder is. Dit geldt voor mij bij alle genre's. Het maakt me dan ook niet uit hoe een spel eruit ziet... als de besturing voor mijn gevoel niet klopt, dan speel ik het spel niet.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby blackdragon » 11 Jul 2006, 12:11:11

Kort samen gevat je speelt niet graag FPS op console, dat kan net wat je ligt en wat je smaak is.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby RinusMaximus » 11 Jul 2006, 12:24:11

blackdragon wrote:Kort samen gevat je speelt niet graag FPS op console, dat kan net wat je ligt en wat je smaak is.


Yup, dat zei ik ^^

RinusMaximus wrote:Toch vind ik dit weer geen titel voor een console. Shooters zijn gewoon niet normaal te spelen met een controller.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group