Xbox 360 maakt krassen!!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby eYe-Ball » 07 Dec 2005, 21:34:29

WithAttitude wrote:
Ik zie de bui nu al hangen, gaan ze me vertellen dat ik hem niet had moeten kantelen (wat ik dus niet gedaan heb) vernietigd dat ding al mijn andere spellen ook. En dan?


Als M je op geen enkele manier tegemoet komt, uiteindelijk de 360 open maken en zon rubbertje bevestigen.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Lan Di » 07 Dec 2005, 21:35:47

Ik vind het echt belachelijk, van een nieuw apparaat moet je een bepaalde kwaliteit kunnen verwachten, niet dat ie al na 5 dagen je software gaat beschadigen........je kan het kinderziektes noemen of gehaast werk....ik kies voor het laatste.

Zowieso is Microsoft je verplicht je schade te vergoeden/vervangen, dat staat toch vast als je rechten als klant?

Keep us posted enne toch maar weer je dreamcast uit t stof halen he :lol:
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby WithAttitude » 07 Dec 2005, 22:01:10

Lan Di wrote:Ik vind het echt belachelijk, van een nieuw apparaat moet je een bepaalde kwaliteit kunnen verwachten, niet dat ie al na 5 dagen je software gaat beschadigen........je kan het kinderziektes noemen of gehaast werk....ik kies voor het laatste.

Zowieso is Microsoft je verplicht je schade te vergoeden/vervangen, dat staat toch vast als je rechten als klant?

Keep us posted enne toch maar weer je dreamcast uit t stof halen he :lol:

Precies, kom ik nog eens aan het Dreamcasten ook :)
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Frankhulscher » 07 Dec 2005, 22:35:32

Ik denk ook dat MS er niet aan ontkomt dit soort problemen gewoon op te lossen.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby BDT » 07 Dec 2005, 23:48:53

damn, ik moet dan ook maar oppassen met mijn Xbox360. Heb er nog maar amper mee gespeeld, maar het is misschien veiliger om dat ding eerst horizontaal te gebruiken en/of die rubber pads erin te zetten. Ben je lekker mee...

Iemand anders al problemen gehad?
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Appie » 08 Dec 2005, 00:22:46

Horizontaal is altijd het beste voor deze stuff. Cd'tjes willen liggen, niet hangen.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby mrtweak » 08 Dec 2005, 06:39:29

daarnaast staat het in veel gevallen beter (horizontaal) - in ieder geval in mijn woning
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby Donny K. » 08 Dec 2005, 07:06:10

Ik had het ook al gelezen op meerdere plekken en fora. Schijnt te komen door een scherp uitsteeksel in de drive.
Image

aar houdt iedereen het er echter op dat het komt door het kantelen van de box tijdens het spelen (wie doet dat uberhaubt?)

Op internet zijn de nodige meldingen verschenen over de vervelende eigenschap van de Xbox 360 dat deze dvd’s fysiek kan beschadigen. Het probleem kan zich voordoen wanneer de spelcomputer gekanteld wordt terwijl er een optische schijf ronddraait. Alhoewel Microsoft in de handleiding van de Xbox duidelijk vermeldt dat deze handeling inderdaad de spelcomputer of de draaiende dvd kan beschadigen, zijn er al de nodige gevallen bekend waarin gebruikers de handleiding laten voor wat het is en onbedoeld hun sporen op het spel achterlaten. De mensen van de website Llamma.com hebben zich in het probleem vastgebeten en doen via de website verslag van hun analyse. Het blijkt dat de dvd-drive van de geteste Xbox 360 de dvd-schijfjes toestaat om enigszins te kantelen als de Xbox dit ook doet. Het gevolg daarvan is dat het oppervlak botst met het materiaal van de drive zelf. Op de website staan zowel foto’s van de plaats van het misdrijf in de Xbox als een videofilm waarin op hoorbare wijze er een Quake 4-dvd ongewild gegraveerd wordt door middel van Microsofts nieuwste spelcomputer. De schade schijnt in sommige gevallen van dusdanige aard te zijn dat er data niet meer bereikbaar is of dat de hele dvd niet meer gelezen kan worden. Getroffenen lijken niet in aanmerking te komen voor vervanging van de getroffen schijf door Microsoft. De gamesite GameShout meldt dat Microsoft heeft aangekondigd dat gamers met beschadigde spellen in plaats van een vervangende dvd een gratis kopie van het spel 'Perfect Dark Zero' krijgen.
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Markam » 08 Dec 2005, 08:33:04

Donny K. wrote:
blabla. De gamesite GameShout meldt dat Microsoft heeft aangekondigd dat gamers met beschadigde spellen in plaats van een vervangende dvd een gratis kopie van het spel 'Perfect Dark Zero' krijgen.


is dat zo'n kutspel dan? meestal flikken ze dat soort geintjes met slechte spellen, waar niemand op zit te wachten.

maar goed dan prop je die erin en gaat ie ook kapot. lekker dan
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby WithAttitude » 08 Dec 2005, 11:05:15

Markam wrote:
Donny K. wrote:
blabla. De gamesite GameShout meldt dat Microsoft heeft aangekondigd dat gamers met beschadigde spellen in plaats van een vervangende dvd een gratis kopie van het spel 'Perfect Dark Zero' krijgen.


is dat zo'n kutspel dan? meestal flikken ze dat soort geintjes met slechte spellen, waar niemand op zit te wachten.

maar goed dan prop je die erin en gaat ie ook kapot. lekker dan

Ja precies, ik wil een nieuwe x360 ik vertrouw dat ding echt voor geen meter meer.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby General Wong » 08 Dec 2005, 11:06:41

WithAttitude wrote:
Markam wrote:
Donny K. wrote:
blabla. De gamesite GameShout meldt dat Microsoft heeft aangekondigd dat gamers met beschadigde spellen in plaats van een vervangende dvd een gratis kopie van het spel 'Perfect Dark Zero' krijgen.


is dat zo'n kutspel dan? meestal flikken ze dat soort geintjes met slechte spellen, waar niemand op zit te wachten.

maar goed dan prop je die erin en gaat ie ook kapot. lekker dan

Ja precies, ik wil een nieuwe x360 ik vertrouw dat ding echt voor geen meter meer.


Verkoop je X360 dan nú op ebay. Krijg je er nog meer voor terug ook.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby eYe-Ball » 08 Dec 2005, 11:16:48

General Wong wrote:
Verkoop je X360 dan nú op ebay. Krijg je er nog meer voor terug ook.


Is nog maar de vraag, ik denk dat veel mensen (mits ze er van gehoord hebben) verstandig wachten tot de volgende serie waarbij het probleem is opgelost. Kan anders een duur geintje worden...
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby General Wong » 08 Dec 2005, 11:19:24

Welnee man, premium pack gaan nog steeds voor ruim 100 euro meer dan de winkelprijs weg op ebay.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

Postby Lan Di » 08 Dec 2005, 11:52:31

Daar naai je dan wel andere mensen gruwelijk hard mee, als je m verkoopt. Daarnaast laat je microsoft ermee weg komen.
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby General Wong » 08 Dec 2005, 11:55:53

Lan Di wrote:Daar naai je dan wel andere mensen gruwelijk hard mee, als je m verkoopt. Daarnaast laat je microsoft ermee weg komen.


Hoezo naai je ze? Je verkoopt toch gewoon een product waarbij alle exemplaren dat hebben? Het is niet zo dat je iets verkoopt dat alleen bij jou defect is, dan zou het naaien zijn. Maar als er gewoon een 'productiefout' in zit dan kun jij daar niets aan doen. Daarnaast verkoopt hij de bon mee, laat de volgende eigenaar maar met Microsoft stoeien.
De enige échte Vietnamese Tijger

Image
Play-Asia-Coupon, gratis coupons!
User avatar
General Wong
De enige échte Vietnamese Tijger!
 
Posts: 2501
Joined: 19 Sep 2004, 18:03:37
Location: Delft

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group