2 December de Launch!!!

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby eYe-Ball » 02 Dec 2005, 16:32:08

Juul wrote:Must resist ... ARGHH the temptation ...


Ghehe, zet 'm erop voor 1100. Beetje naaistreek maar als niemand reageert kan je alsnog lekker gamen. :P
'Gelukkig' (nou ja) heb ik er geen, anders zou mn Evil Kapitalistische kant het nog winnen van mijn Good Gamers kant ook!!
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Frankhulscher » 02 Dec 2005, 17:14:07

Als ik er nu een had zou ik 'm gewoon verkopen.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby sherudo » 02 Dec 2005, 17:46:17

Het valt echt wel mee met die achterlijke bedragen. Op ebay is er slechts eentje erg hoog... de bieder is echter iemand met 0 feedback. Op marktplaats worden er heel veel boden gedaan boven de 600. Bij elke advertentie zie ik echter wel steeds de zelfde twee tegen elkaar opbieden.. Of ik zoek niet goed :|
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby eYe-Ball » 02 Dec 2005, 18:37:03

staat zeker een bod op van 1000 op n premium + fifa, ook van 700. Als ik nu zo kijk lijkt marktplaats wel erg verzadigd van de 360's. ligt nu 'n beetje tussen de 500-600+. Iedereen probeert er nu zn voordeel uit te halen.
User avatar
eYe-Ball
seMen-Ball
 
Posts: 2054
Joined: 10 May 2005, 15:11:37
Location: Beesd

Postby Juul » 02 Dec 2005, 18:56:34

eYe-Ball wrote:staat zeker een bod op van 1000 op n premium + fifa, ook van 700. Als ik nu zo kijk lijkt marktplaats wel erg verzadigd van de 360's. ligt nu 'n beetje tussen de 500-600+. Iedereen probeert er nu zn voordeel uit te halen.


Ja precies, ik krijg eigenlijk het idee dat de 'storm' al een beetje voorbij is. Volgens mij moest je 'm echt gisternacht nog of vanmorgen aanbieden wilde je de jackpot hebben, nu lijkt het inderdaad telkens zo rond de 600 euro uit te komen voor een kale Premium.

Misschien dat ik nog een 'gekke' prijs zet op Marktplaats, kijken of iemand hapt, anders hou ik 'm lekker zelf. Jammie jammie :P
User avatar
Juul
 
Posts: 1734
Joined: 24 Sep 2004, 22:41:24

Postby maartenoud » 02 Dec 2005, 22:11:04

Juul wrote:
eYe-Ball wrote:staat zeker een bod op van 1000 op n premium + fifa, ook van 700. Als ik nu zo kijk lijkt marktplaats wel erg verzadigd van de 360's. ligt nu 'n beetje tussen de 500-600+. Iedereen probeert er nu zn voordeel uit te halen.


Ja precies, ik krijg eigenlijk het idee dat de 'storm' al een beetje voorbij is. Volgens mij moest je 'm echt gisternacht nog of vanmorgen aanbieden wilde je de jackpot hebben, nu lijkt het inderdaad telkens zo rond de 600 euro uit te komen voor een kale Premium.

Misschien dat ik nog een 'gekke' prijs zet op Marktplaats, kijken of iemand hapt, anders hou ik 'm lekker zelf. Jammie jammie :P


hehe vandaag vanaf 10:00 tot nu NFS opgespeeld en kameo demo gedownload, ik vind het die 360 echt zo vet, die verkoop ik echt niet voor 200 euro winst :D:D
Is iedereen eigenlijk een beetje tevreden met ze 360? Ikzelf speel het nu op een hdtv en ik vind het er echt te strak uitzien, en ik kan goed verglijken want me broertje heeft nfs mw gekocht voor ze ps2 en je ziet toch echt wel een heel groot verschil.
FREE WILLEM
User avatar
maartenoud
Most wanted
 
Posts: 1003
Joined: 06 Mar 2005, 13:20:17
Location: Z.O.Beemster

Postby Toejam » 02 Dec 2005, 23:58:27

Pgr 3 ruled heel zwaar, in car view is de max : mega game
SEGA will come back...
Image
my games
User avatar
Toejam
 
Posts: 423
Joined: 08 Oct 2003, 23:27:24
Location: Belgium

Postby BDT » 03 Dec 2005, 00:44:00

shit man, ik heb de premium staan, maar geen manier om hem aan te sluiten...(aan het verhuizen)

freakin' out haha. Damn, beter verkoop ik hem voor dikke knaken ;)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Markam » 03 Dec 2005, 07:15:13

call me a noob, maar ik dacht dus dat het verschil tussen premium en core was, dat je met de een altijd op inet kan en met core alleen in het weekend. Nu hoorde ik van en vriend dat je alleen met premium ouwe games kan spelen, wat een genaai zeg!

maar nu ie dus uit is maar even een leuk oud xdoosje op de kop tikken
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby sherudo » 03 Dec 2005, 09:44:43

Je kan op een core systeem ook gewoon oude games spelen, maar je moet wel aangesloten zijn op xbl. Dus wanneer je er een oude game indoet, connect hij als het goed is meteen naar xbox live en krijg je een pop up: "downloading updates". Ik had het met halo 2 getest, en hij download gewoon een kleine patch.. Er is iniedergeval geen verschil tussen de core pack en premium pack (behalve de extra hardware die je bij de premium krijgt uiteraard).

Gister heb ik bijna de hele dag gespeeld. En ik ben met mn xbox wel erg tevreden. Op een normale TV ziet het er echt wel vet uit. Heb zelf geen HDtv maar ik kan voorlopig zonder. PGR3 is zoo vet incar, de concurrentie (GT) zal als ze slim zijn dit erook instoppen. Het geeft gewoon wat extra's aan realisme.

En daarnaast heb ik nog Call of Duty 2 en die is ook super goed. Mn harde schijf heeft nog maar 11GB vrij :o Die downloadbare demo's zijn wel handig iig, Need for speed vond ik best leuk wat ik niet had verwacht. Als ze nog een perfect dark demo erop hadden gegooid had het misschien mn twijfel wegnemen maarja..
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Gameholic81 » 03 Dec 2005, 10:01:44

sherudo wrote:Je kan op een core systeem ook gewoon oude games spelen, maar je moet wel aangesloten zijn op xbl. Dus wanneer je er een oude game indoet, connect hij als het goed is meteen naar xbox live en krijg je een pop up: "downloading updates". Ik had het met halo 2 getest, en hij download gewoon een kleine patch.. Er is iniedergeval geen verschil tussen de core pack en premium pack (behalve de extra hardware die je bij de premium krijgt uiteraard).

Gister heb ik bijna de hele dag gespeeld. En ik ben met mn xbox wel erg tevreden. Op een normale TV ziet het er echt wel vet uit. Heb zelf geen HDtv maar ik kan voorlopig zonder. PGR3 is zoo vet incar, de concurrentie (GT) zal als ze slim zijn dit erook instoppen. Het geeft gewoon wat extra's aan realisme.

En daarnaast heb ik nog Call of Duty 2 en die is ook super goed. Mn harde schijf heeft nog maar 11GB vrij :o Die downloadbare demo's zijn wel handig iig, Need for speed vond ik best leuk wat ik niet had verwacht. Als ze nog een perfect dark demo erop hadden gegooid had het misschien mn twijfel wegnemen maarja..


Idd ik heb dan een LCD tv maar hij ziet er nog steeds zeer strak uit zonder HD :) Ik ben ook erg te spreken over PGR3 en COD2.. Naar mijn mening de beste launchgames op het moment!
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen

Postby mrtweak » 03 Dec 2005, 11:33:35

ik heb de mijne ook: met cod2 en pdz. Het zijn wel duidelijk geen echte next gen games (ontwikkeling was/is voor high end current systems -mooie term) maar zeker vermakelijk.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby Lan Di » 03 Dec 2005, 11:50:45

dussss als je een xbox 360 (core danwel premium) hebt kan je alleen oude spellen spelen door een patch te downloaden via xbox live?
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby sherudo » 03 Dec 2005, 13:37:37

ja dat klopt. Halo 2 had ik er eerst in mn premium gegooid en er gebeurde niks, je moet echt je internet verbinding erin doen voordat er wat gebeurt (bij elke game weer:)).

mensen met CoD2, iemand zin om morgen af te spreken?
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby Frankhulscher » 03 Dec 2005, 13:52:17

Ik had begrepen dat je de HD (die je dus ook los bij je core system kunt kopen) nodig is om de oude games te spelen? Ik heb er nu in ieder geval 2 thuis staan, eentje staat er al op ebay.co.uk.... weet nog niet of ik de 2e ook verkoop.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group