Xbox live trial vraag

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Xbox live trial vraag

Postby Frankhulscher » 30 Dec 2004, 22:25:42

Ik heb nu mijn xbox live lopen op een 2 maanden trial. Nu heb ik van een vriend echter nog een (ongebruikte) trial card gekregen. Kan ik die nu ook nog gebruiken om 2 maanden gratis te verlengen ofzo?
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby mrtweak » 30 Dec 2004, 22:38:28

nee, tenzij je een nieuwe account aanmaakt-maar dat is dus geen verlenging
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby Xizor » 30 Dec 2004, 23:08:28

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door mrtweak</i>
<br />nee, tenzij je een nieuwe account aanmaakt-maar dat is dus geen verlenging
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Nou, volgens mij wel kan het wel. Je kan namelijk via je dashboard je subscription aangeven, en daar heb je ook de mogelijkheid tot het ingeven van een subscription code of hoe het ook alweer heet...

...zou ook mooi zijn als het niet zou kunnen;dan zou je nooit een live! starterset kunnen kopen want die werken ook met zo\'n kaartnummer.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Panzer » 30 Dec 2004, 23:45:52

Dus het komt erop neer dat als je 6 trial kaartjes hebt je een jaar GRATIS op Live kan? [behoudens de houdbaarheidsdatum dan he]

Volgens mij werkt het zo niet......
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Frankhulscher » 31 Dec 2004, 00:46:51

Naja, ik zal het eens proberen en ik post wel of het kan
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Frankhulscher » 31 Dec 2004, 00:48:27

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Panzer</i>
<br />Dus het komt erop neer dat als je 6 trial kaartjes hebt je een jaar GRATIS op Live kan? [behoudens de houdbaarheidsdatum dan he]

Volgens mij werkt het zo niet......
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Misschien wel, je krijgt die kaartjes ja niet gratis (normaal dan) maar alleen bij dingen die met Live werken. Dus als je elke 2 maanden een nieuw spel zou kopen met live 1 jaar lang gratis online spelen lijkt me niet onlogisch.
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby mrtweak » 31 Dec 2004, 11:57:39

wees eens realistisch, waarom geven fabrikanten nu demo\'s, monsters, samples, teasers etc.etc. weg? yep, zodat je het produkt koopt of gebruik maakt van de dienst. Xbox live is niet opgezet als beloning voor iedereen die elke 2 maanden een xbox live game koopt. next!
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby Panzer » 31 Dec 2004, 12:34:45

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door mrtweak</i>
<br />wees eens realistisch, waarom geven fabrikanten nu demo\'s, monsters, samples, teasers etc.etc. weg? yep, zodat je het produkt koopt of gebruik maakt van de dienst. Xbox live is niet opgezet als beloning voor iedereen die elke 2 maanden een xbox live game koopt. next!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

And hereby i rest my case!
User avatar
Panzer
 
Posts: 2075
Joined: 30 Nov 2002, 00:20:50

Postby Xizor » 31 Dec 2004, 13:05:42

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door mrtweak</i>
<br />wees eens realistisch, waarom geven fabrikanten nu demo\'s, monsters, samples, teasers etc.etc. weg? yep, zodat je het produkt koopt of gebruik maakt van de dienst. Xbox live is niet opgezet als beloning voor iedereen die elke 2 maanden een xbox live game koopt. next!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Al eens geprobeerd? Bron waar het zo staat? Een trial code is een trial code. ook al koop je een spel met zo\'n code, je betaald er uiteindelijk toch voor. Je kan best gelijk hebben hoor, maar volgens jouw redenatie kan ik dan geen live! starterkit kopen, omdat ik mijn xdoos met een 2 maanden trialcard heb \'geactiveerd\'. Als dat zo is dan zou ik dat graag weten, dan ga ik niet 50 euro voor zo\'n kit uitgeven...
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Ghost » 31 Dec 2004, 13:18:59

Probleem is dat Microsoft je natuurlijk maar 1x de free-trial van 2 maanden mag gebruiken, daarna word er 60 euro afgeschreven van je CC. Mits je geen annulering hebt doorgegeven. Nogal logisch want anders zat iedereen aan de free-trial.

Wat wel kan is dat je steeds een andere CC gebruikt+nieuw account en dan een nieuwe Free-trial gaat registreren. Alleen lijkt het mij sterk dat je meer dan 2 tot en met 6 CC in huis hebt ( tenzij je steenrijk bent).

Nee microsoft is niet gek, als ze zien dat je een nieuwe Free-trial gebruikt en met dezelfde CC dan werkt het gewoon weg niet. Bron? kijk maar eens goed op alle Xbox Fora\'s zowel in NL als in Amerika. Daar is het 10000x +1*nu dus) besproken.
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby Frankhulscher » 31 Dec 2004, 17:52:10

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Xizor</i>
[Al eens geprobeerd? Bron waar het zo staat? Een trial code is een trial code. ook al koop je een spel met zo\'n code, je betaald er uiteindelijk toch voor. Je kan best gelijk hebben hoor, maar volgens jouw redenatie kan ik dan geen live! starterkit kopen, omdat ik mijn xdoos met een 2 maanden trialcard heb \'geactiveerd\'. Als dat zo is dan zou ik dat graag weten, dan ga ik niet 50 euro voor zo\'n kit uitgeven...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

http://www.xbox.com/nl-NL/live/trialoffer.htm

Met een live starter kit moet het dus in ieder geval werken. Heb vandaag outrun 2 gekocht dus nu heb ik 2 ongebruikte live kaartjes...

*edit* http://www.xbox.com/nl-NL/support/live/billingFAQtwoMonthTrial.htm Het werkt dus niet voor 1 account, maar je kunt met 1 creditcard wel maximaal 10 verschillende accounts openen, als je wilt allemaal met een trial card
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Frankhulscher » 08 Jan 2005, 12:21:42

Ik zag net dat een jaarabonnement net zo duur is als een starter kit. Als je een starter kit koopt krijg je dus een gratis headset. Iemand nog interesse in een live trial abo?
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group