XBOX IS BINNEN :D

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

XBOX IS BINNEN :D

Postby bobracing » 02 Dec 2004, 22:15:26

Heb vandaag mijn xbox ontvangen :D de masive pack heb ik. dus met 2 games en 2 controllers, groject gotham racing 2 en fable. enigste probleempje is dat ik er 3x het boekje van fable bij gekregen heb en geen van project gotham racing 2. heb ze gemailt dus zal wel goedkomen :) voor de rest alles perfect ! spellen zien er zeer goed uit! ben er :D mee ;)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby Sen » 03 Dec 2004, 06:12:10

Volgens mij hoort dat met die boekjes vreemd genoeg zo te zijn. Mijn broer heeft er ook 3 van Fable bij gekregen.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby WithAttitude » 03 Dec 2004, 07:16:10

Gefeliciteerd bobracing. De xbox beland zo langzamerhand in elke huiskamer. En terecht, hij is het meer dan waard.
Ik vraag me af hoeveel hij eigenlijk in Nederland verkoopt. Altijd hoor ik dat de ps2 ruimschoots voorop staat maar om mij heen zie ik iedereen een xbox kopen en ik ken amper mensen met een ps2.
Op het forum na dan natuurlijk.

Ach ja, veel plezier ermee.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby neogeobinh » 03 Dec 2004, 07:48:54

komt allemaal door reclame enzo tmf etc. en dat de spellen FPS RACE mainstream spellen. meeste \'\'nederlanders\'\' meer aanspreken.
neogeobinh
 
Posts: 135
Joined: 01 Mar 2004, 19:35:36

Postby WithAttitude » 03 Dec 2004, 08:24:04

Ja maar die heb je toch juist op de xbox, waarom verkoopt hij dan alsnog minder ?
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Mhajonides » 03 Dec 2004, 11:38:40

kreeg je wel doosjes bij de games?? Bij mijn massive pack van 1,5 jaar geleden kreeg ik geen doosjes bij midtown madness en halo heel vervelend. Maar het idd waar dat de xbox de laatste tijd volgens mij ook best goed loopt. Ik hoor steeds meer vrienden om mij heen die er ook 1 kopen.
Mhajonides
 
Posts: 1992
Joined: 19 Sep 2001, 15:50:00
Location: Netherlands

Postby bobracing » 03 Dec 2004, 17:40:35

Nee helemaal geen doosjes alleen 3 boekjes van fable *(*(& ;) dus heb ze gemailt of ik er 2 kan ruilen ;) heb nu ff snel 2 High res covers uitgeprint op onze laserprinter ziet er redelijk uit alleen doosjes is zwart ipc groen.. het grootste voordeel vindt ik zelf de hd memory die erin zit !!!!
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby Mier » 03 Dec 2004, 18:22:19

de x-box is een mooi stukje hardware(van binnen dan hehe,van buiten kunnen ze er gouden randje omheen doen,hij blijft afschuwelijk).
maar helemaal vet is een gemoddificeerde x-box waar je echt zoveel mee kunt,emu\'s,divx kijken en nog veel meer.
ik geef nix om live,dus ik denk dat ik dat nog wel laat doen.
qua games,een paar uitschieters die de machine meer dan de moeite waard maken om aan te schaffen.
mijn favo titels:
jsrf
toejam & earl 3
doa3
outrun 2
pgr2
topspin
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Fashion » 03 Dec 2004, 19:03:48

xbox is gewoon weg gruwelijk!!!!!!!!vet
toffe games mare inderdaat een kut uitstraling maar ja je kunt niet alles hebben he
User avatar
Fashion
Segaforum Medic
 
Posts: 1268
Joined: 31 May 2004, 07:57:43
Location: bergeijk

Postby bobracing » 03 Dec 2004, 19:13:55

ik vindt dat ze er wel degelijke kabels bij doen !!! bv de AV kabel zeg maar met het scart blokje is van zeer goed matriaal !!! voelt allemaal goed en degelijk aan ;) enigste is dat mijn bureau nu vol staat ;)
bobracing
 
Posts: 1497
Joined: 19 Feb 2004, 17:44:18
Location: @home

Postby Xizor » 03 Dec 2004, 19:57:29

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Fashion</i>
<br />xbox is gewoon weg gruwelijk!!!!!!!!vet
toffe games mare inderdaat een kut uitstraling maar ja je kunt niet alles hebben he
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik vond de zwart ook altijd (en nog steeds) afschuwelijk; gelukkig dat de Crystal Xbox er weer was, MET halo 2 pack en dat heeft me over de streep getrokken.

en inderdaad, JSRF moet ik ook nog een keer hebben!
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby music_maniac1965 » 04 Dec 2004, 16:28:27

het uiterlijk kan mij eigenlijk wijnig schelen. de box heeft veel vette games, en ze spelen heel erg goed. dat is het belangrijkste. jammer genoeg kan ik niet meer komen aan zo\'n reserve grote gamepad. de controller type S word nu standaard verkocht. maar voor mijn grote handen vind ik de lay out van die grote veel beter. en omdat de analoge knuppels groter zijn kan ik outrun 2 met de grote pad veel preciezer spelen.

maar voor ik het vergeet: gefeliciteerd met je aanschaf. je hebt een wondermooi apparaat gekocht die je veel plezier zal geven, en inderdaad zoals iemand al zei is die HD zalig voor je savegames. nu kost het je nix extra\'s als je veel saved. die 8 of 10 gig krijg je echt niet vol met alleen maar saves.

ondanks dat de xbox mijn fav. console is, wil dat niet zeggen dat ik de anderen minder prettig vind. de ps2 heeft mooie klassiekers, en die speel ik ook graag. maar de emu\'s, en al die andere extra\'s die een gemodde box met zich meebrengt (emu kicks ass !) zorgen ervoor dat de xbox meer aanstaat dan welke andere console dan ook.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby LemmiWinks » 04 Dec 2004, 17:02:59

ik vind het uiterlijk niet lelijk,maar het kon inderdaad wel beter,
een grote console mag toch ook eens lol

en de grote controller suckt imo
de d-pad is onmogelijk voor 2dgames e.a.
de lay-out en de knoppen zelf hebben een irritante positie...

(gelukkig heeft de spad nu de psxlayout en betere knoppen)

tja smaken verschillen,maar ik vind echt wel dat ze er goed aan gedaan hebben,om een tweede versie te brengen
als ik nu nog es een grote in mn handen heb,kan ik er gewoon echt niet meer mee playen lol

het doet me een beetje denken aan de dreamcast die dat beter kon doen
(d-pad was slecht imo...)
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Xizor » 04 Dec 2004, 18:20:04

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door music_maniac1965</i>
<br />
maar voor ik het vergeet: gefeliciteerd met je aanschaf. je hebt een wondermooi apparaat gekocht die je veel plezier zal geven, en inderdaad zoals iemand al zei is die HD zalig voor je savegames. nu kost het je nix extra\'s als je veel saved. die 8 of 10 gig krijg je echt niet vol met alleen maar saves.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Thanks [:)] vooralsnog bevalt ie wel met Halo 2 en PDO, hoewel ik nu zo\'n kleine 20 games/demos heb gespeeld en er eigenlijk maar 2 zijn waarvan ik zeg \"Die zou ik wel eens willen halen!\" en dat is Outrun en wellicht DOAU (eerste indruk van het spel was dat ik het #$%ruk vond,maar na er een diepere sessie mee gespeeld te hebben issie toch wel erg goed...)
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby music_maniac1965 » 05 Dec 2004, 00:05:46

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">LemmiWinks:

en de grote controller suckt imo
de d-pad is onmogelijk voor 2dgames e.a.
de lay-out en de knoppen zelf hebben een irritante positie...<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

gelukkig mogen meningen verschillen, want zoals ik al zei heb ik nogal grote handen, en dan is zo\'n bredere pad beter. en mijn neef die ook een xbox heeft zit met outrun 2 telkens tijdens het spelen te switchen van vieuwpoint omdat de zwarte en witte knop nu opeens onder de groene en rode knop zijn gezet, nou, dat is lekker handig als je groen als downshift en rood als upshift hebt. en als de dan de \"shift drift\" wilt doen, en je bent iets te anthiousiast bezig, dan zit je opeens lekker te driften met als vieuwpoint dat je in de wagen zit. maar goed, voor de rest valt het wel mee hoor, maar voor mij is het juist zo dat ik betere tijden rijd met de grote pad. ook al heb ik als extra zo\'n kleine pad erbij omdat ik niet meer aan zo\'n grote kon komen. dus kon ik ze beide proberen. en ik vind de D pad van zowel de grote als de kleine pad iets minder dan bijvoorbeeld die van de playstation 2. maar op wat vecht spellen na, speel ik toch alles met de analoge stick.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Xizor:

Thanks vooralsnog bevalt ie wel met Halo 2 en PDO, hoewel ik nu zo\'n kleine 20 games/demos heb gespeeld en er eigenlijk maar 2 zijn waarvan ik zeg \"Die zou ik wel eens willen halen!\" en dat is Outrun en wellicht DOAU (eerste indruk van het spel was dat ik het #$%ruk vond,maar na er een diepere sessie mee gespeeld te hebben issie toch wel erg goed...)<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

zoals je hier kan lezen vind ik outrun 2 echt een superbe game. na lang spelen hebben we (ook andere sega forumers zoals gouki) wel wat bugs gevonden, maar alles samengenomen spreken we van een super spel dat de vroegere sfeeren doen herleven in een nieuw jasje. arcade gaming is terug met een BOOM ! sega, thanx !!

DOAU is echt gaaf. niet alleen omdat je je tegenstander door sommige achtergronden kan slaan zodat je ergens beneden weer verder gaat, maar ook de bewegingen, en al die gave suits die je kunt unlocken. vooral dat zilver reflecterende \"teletubbie\" pak van die bruine gast is echt gaaf ! en de dames zien er als vanouds weer priema uit. toch als ik een vechtspel moest kiezen, dan zou ik gaan voor soulcalibur 2, maar dat is alleen maar omdat ik wat beter met die bestuuring overweg kan.

halo 2 is een goed spel, maar als je in overweging neemt dat men daar dus al dik 2,5 a 3 jaar mee aan het werk waren om hem te maken vind ik toch wel dat er te wijnig vernieuwingen in zaten. maar grafies is ie echt wel veel mooier. vooral dat bump mapping is goed toegepast.

als je eens wat anders wilt rijden dan auto\'s, dan kan ik moto gp 2 wel aanraden. net zoals bij outrun 2 ondersteund ook moto gp 2 de headset via live en via system link (leuk voor xbconnect en kai xlink evo 7 spelers), en de bestuuring is echt diep. je kan je gewicht verplaatsen, en zo dus sneller rijden als je achter je scherm wegduikt, en sneller remmen door juist rechtop te gaan zitten. ook kun je nu zelf uitmaken of je een wheely wilt doen. wel is er in de replay\'s slowdown te bekennen, maar die replays klik je op den duur toch door. lekker veel banen, video fragmenten van motor races uit 2002, en een goed uitgewerkte bestuuring zorgen ervoor dat ik hem nog vaak uit de kast haal om te spelen, al is het maar in de een speler mode.

zo, ik ga nu lekker snel weer verder met need for speed underground 2. als ik hem vaak genoeg hebt gespeeld zal ik hier uitgebreid mijn mening over geven, maar op wat minpuntjes na, kan ik nu al zeggen dat het een lekkere arcade racer is, met veel unlockables.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group