Outrun 2 FAQ

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Outrun 2 FAQ

Postby LemmiWinks » 24 Sep 2004, 15:53:22

nu outrun 2 er bijna zit aan te komen ... (1 oktober ?)

Heb ik toch wel nog een aantal vragen erover :
hoe zit het met die tracks van scud race en daytona 2 zitten ze er allemaal in , en hoe zijn ze te spelen ,een speciale mode ofzo ?

of is het in de levels zelf van outrun 2 dat je een shortcut moet nemen naar deze banen ?

ik hoop echt dat er downloadeble content is want dan kunnen ze nog de autos van scud race en daytona erin doen ... (of zitten ze er al in ?)
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Cyberbeast » 24 Sep 2004, 15:56:53

Naja, een faq lijkt me geen slecht idee.

- Over die tracks: ze moeten unlocked worden in de mission mode. Ze zijn niet zelfstandig te rijden (dus niet even 8 laps op de oval van Daytona USA 2) maar zijn met elkaar verbonden. Dus Scud met SCud en Daytona met Daytona.

- Downloadable content gaat er wel komen denk ik? Ik heb gehoord dat de SP tracks er al inzitten maar dat lijkt me sterk.

- Op de auto\'s van Scud Race moet je niet rekenen, die zijn gelicenseerd en daar gaat Sega echt geen geld in steken. Misschien en hopelijk komt de Hornet er wel in, mijn favo car of all time.
User avatar
Cyberbeast
Super Segaforum user
 
Posts: 1296
Joined: 21 Mar 2003, 18:00:46
Location: Belgium

Postby BDT » 24 Sep 2004, 22:55:14

geen downloads voorlopig... Dat is wat ik direct van Sega heb gehoord
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Evil_cloud » 24 Sep 2004, 23:49:29

Maar er is wel de mogelijkheid toe?
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby BDT » 26 Sep 2004, 16:34:31

ik heb het niet aanwezig gezien. Alleen op Live racen...
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Gouki » 27 Sep 2004, 14:49:49

Er is zoiets van \"cards\" die te unlocken zijn en daarmee kun je denk ik items kopen...
Die cards kun je winnen in de mission mode, je moet wel per missie (waar A, AA, en AAA) te halen zijn AAA halen.
En dat is zeker nog wel ff werken! Maar dat vind ik juist het coole aan zon spel, net zoals bij F-Zero de missions halen en ook alles halen op vhard, dan moet je er tenminste iets voor doen. Maar alles wasin F-Zero te halen ofline en dat zal ook zo nog wel zijn in Outrun 2!

Is het echt dat ze met elkaar verbonden zijn, en HELEMAAL NIET apart te racen zijn? lijkt me toch sterk... Maar je bedoelt waarschijnlijk als een soort championship, alles achter elkaar ...(?) Dan is er waarschijnlijk ook de mogelijkheid om de banen een voor een te rijden, als time trial! Want daar gaat Outrun 2 om, echt japans, time triallen!!! YEAH!

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby music_maniac1965 » 27 Sep 2004, 21:04:38

- de extra tracks (bonus stage 1, bonus stage 2) zijn aan elkaar gelinkt op dezelfde manier als dat in de mission mode gebeurt.

- er zijn euro remixen te unlocken in de mission mode. die mixen betreffen de 3 songs: magical sound shower, splash wave, passing breeze. ook instrumentale gitaar versies van de overige songs zijn te unlocken.

- alle tracks in reverse zijn ook te unlocken. die kan je dan spelen in outrun race (vind je ook bij outrun missions)

- enkele nieuwe wagens: F355 spider, 328 GTS, 250 GTO, BB 512

- multiplayer: via xbox live (8 spelers), en via link cable (ook 8 spelers)

- geen eigen muziek toevoegen.

- bij \"OutRun race\" kan je in alle velden met alle wagens (die unlocked zijn) spelen. met verkeer aan of uit, met 1 tot 8 tegenstanders, of gewoon time trial.

- moeilijkheids graden: verry easy, easy, normal, hard, verry hard.

- helderheid (brightness) is af te stellen.

- knop indeling is af te stellen (handig voor Manual Transmission bediening, omdat de standaard knoppen geel (omlaag schakelen) en rood (omhoog schakelen) zijn, en ik prefereer groen (omlaag schakelen) en rood (op schakelen)

- ghost car is aan en uit te schakelen.

- snelheids meter in KM/H en MPH.

- er zijn meer profielen aan te maken, en als je op het \"select game type\" menu staat kan je met blauw wisselen tussen je profiles. wel moet je (logiesh) dan opnieuw alles unlocken. je kan een profile niet hernoemen. wel kan je profiles verwijderen.

- gevoeligheid van analoge bestuuring niet aan te passen. (vind ik ook niet nodig, want het spel speelt perfect !)

- volgens microsoft komt er downloadable content voor OutRun 2 http://www.xbox.com/nl-NL/outrun2/default.htm <--- lees hier onderaan de page dat ze het hebben over downloadable content.

- als je bij de start (welke mode dan ook) stil blijft staan, dan zie je dat die startman met zijn vlag allemaal oefeningetjes gaat doen. als je de arcade mode op verry easy zet, zie je hem zelfs nog moonwalken [:D][8D]

- de orgineele OutRun is ook te unlocken.

volgens mij ben ik nu niks meer vergeten. als dat wel zo is, vul me dan ff aan [:p][8D]
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby Gouki » 28 Sep 2004, 06:46:38

Weet je toevallig al de namen van de nieuwe auto\'s?
Ik ben benieuwd

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Fonzi » 28 Sep 2004, 08:44:38

Er is een nieuw filmpje van de Daytona track:

http://www.popcultureshock.com/news.php?id=1148

Als het niet lukt om het op dit adres te downloaden, kan je hier ook terecht:

http://www.xboxyde.com/leech_857_en.html

Kwaliteit is goed en de speler vertoont degelijke skills !
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group