Prijzen Xbox

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Gouki » 28 Sep 2004, 06:45:33

Nee ik heb echt nog geen tijd gehad om te bellen... sorry
Ik moet ook elke dag werken :-(

Wat ik wel hoorde is dat in Nijmegen een winkeltje zit, die wel een stuk goedkoper is dan de meeste winkels. Ik hoorde dat er een Xbox te koop was (nieuw) voor rond de 110~120 euro. Alleen nu weet ik niet met welke controller, en of er een spel bij zit. Ik ga donderdag kijken want dan wil ik eigenlijk een Xbox gaan kopen, goedkoper of niet... Ik laat het hier weten waar het is en hoe het heet en wat de prijzen zijn.

groet

Gouki
User avatar
Gouki
wil 'patser' zijn
 
Posts: 1609
Joined: 30 May 2001, 17:10:25
Location: Netherlands

Postby Lan Di » 28 Sep 2004, 07:15:13

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Gouki</i>
<br />Nee ik heb echt nog geen tijd gehad om te bellen... sorry
Ik moet ook elke dag werken :-(

Wat ik wel hoorde is dat in Nijmegen een winkeltje zit, die wel een stuk goedkoper is dan de meeste winkels. Ik hoorde dat er een Xbox te koop was (nieuw) voor rond de 110~120 euro. Alleen nu weet ik niet met welke controller, en of er een spel bij zit. Ik ga donderdag kijken want dan wil ik eigenlijk een Xbox gaan kopen, goedkoper of niet... Ik laat het hier weten waar het is en hoe het heet en wat de prijzen zijn.

groet

Gouki
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Same for me... alleen jij wilt outrun spelen, ik ninja gaiden...

Zat dr ook over te denken gewoon bij media markt te halen, maar als je de naam van dat winkeltje weet dan zoek ik m ff op
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby BDT » 28 Sep 2004, 07:48:03

Ik hoop dat er een Outrun2 pack komt... Dan is die van mij!!!

Anders heel misschien een Halo2 pack [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group