Halo 2 gespeeld

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Evil_cloud » 13 Sep 2004, 15:49:05

Die kleuren hebben een functie, namelijk de rank van je vijand... Kom je een gouden elite tegen, dan kan je maar beter enkele stappen achteruit zetten, want met één granaat ga je er niet komen. ;)
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

Postby Brein » 13 Sep 2004, 18:25:48

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door fina (DpC)</i>
<br />ik weet echt humor en ze altijd op de leukste manieren vermoorden [:P]
en ja in halo 2 kun je nogsteed alle kleuren nemen want anders is er gen verschil
en ik hoop dat die grote blauwen er nog zijn die kun je zo lekker kappot slaan [:P]
zelfs op legendary
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja die Hunters waren echt triest gewoon dichtbij rondjes rennen en klappen heerlijk!! En vaak als ze kwamen zon dapper muziekje er bij terwijl ze niks konden haha..

Maar ik denk dat ze daar wel rekening mee hebben gehouden en dat ze die sterker hebben gemaakt ofzo..
Brein
 
Posts: 211
Joined: 11 Feb 2004, 11:15:59
Location: Netherlands

Postby Stepz » 14 Sep 2004, 19:53:17

ik vond ze juist vet gaaf... idd, de kleuren hadden iets minder gemogen... maja, \'t is wel makkelijker om ze zo te zien en/of te vinden.
maar halo 2 word/is echt heel dope. ik heb meestal ook geen trek in mainstream games... maar deze wel!
ik heb al meer dan een jaar een poster van halo 2 in m\'n cubicle hangen op m\'n werk! word nu \'s tijd dat ik die game ga masteren, haha
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Frankhulscher » 17 Sep 2004, 16:49:50

Halo 2 is DE reden dat ik een xbox gekocht heb. Ik had Halo 1 op de PC gespeeld....

Maar nu ik de xbox heb moet ik zeggen dat het echt een super ding is. Heb het Ninja Gaiden pack gekocht en dat is echt een vette game(maar dat wisten jullie vast al) en Rallisport Challenge 2 ziet er super echt uit. Sowieso, alle spellen die ik heb zien er erg goed uit, gewoon een goede console...
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Previous

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group