burnout 3

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Xizor » 08 Sep 2004, 22:47:24

dat klinkt interessant, cool [:D]!! Meteen bestellen dan maar [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby WithAttitude » 08 Sep 2004, 23:18:16

Ik vind het alleen wel jammer dat het spel toch wel voor 80% uit beuken bestaat.
Ik houd meer van racen, en dat punt is weer het minste uitgewerkt in het spel.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Xizor » 08 Sep 2004, 23:24:14

burnout is altijd gericht geweest op beuken, en dat vind <b>ik</b> nou weer het leukste aan dit spel...

\'gewone\' racegames zijn er al genoeg en daarom zou burnout (3) geen toevoeging zijn aan het bestaande genre als ze het meer een race-game hadden gemaakt.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby BDT » 09 Sep 2004, 07:14:30

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door flea</i>
<br />xi, online is ie erg goed te doen! erg gave races al gehad... bijv. dat er 2 teams zijn, waarvan de 1 moet proberen te vluchten over een bepaalde afstand en de ander ze moet stoppen... of gewoon racen en lekker veel takedowns krijgen... verder nog niet echt veel gedaan, maar de races die ik tot nu toe heb gehad bevielen me geweldig!!!

eindelijk weer eens wat leuks te spelen...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

eens tegen mij spelen? [:D]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby flea » 09 Sep 2004, 09:48:43

k, is goed niels [:D]

heb alleen vandaag nog tijd, hopen dat je vanavond kan [:P]

morgen komt me meid weer dus komende dagen ben ik dan weer niet op live... maar ik zal haar wel ff burnout 3 laten zien [:P]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby BDT » 09 Sep 2004, 10:03:17

hey, mijn meid is er ook hoor! [:P]

Speelt ook Burnout3. Da Bombdiggi [:D]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby mrtweak » 09 Sep 2004, 10:21:49

begin nu wel erg te twijfelen, echt elke review is lovend
Is de game echt zo goed????
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby flea » 09 Sep 2004, 10:42:59

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door mrtweak</i>
<br />begin nu wel erg te twijfelen, echt elke review is lovend
Is de game echt zo goed????
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ja!

ik speel hem echt non stop nu... echt zoveel te doen, en straks weer op live... hell yeah!

en BDT... LaNic houdt sowieso van gamen... die van mij moet ik het nog ff showen zeg maar [:P] hopelijk gaat ze het leuk vinden... [:P]

gister trouwens alle krantenkoppen behaald! heb nu de brandweerwagen [:D]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby flea » 09 Sep 2004, 13:15:46

jammer dat laden ietwat lang duurt als je bijv. opnieuw een crash moet proberen... irritant... vooral ook als je net een crash maakt... je gaat naar het menu en je wilt snel herstarten, maar op het moment van de crash is dat menu echt langzaam! (ach niet heel langzaam, maar langzamer dan normaal [:P]) achja, wat gemiereneuk ja... [:P] maar ja, niks aan te doen helaas...

en ook jammer vind ik de pickups op de crash courses... vooral die hartenbreker... verpest de fun soms een beetje... verder geweldige game [:)]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby BDT » 09 Sep 2004, 13:21:13

How nice! [:D]

BTW, dit is mijn eerste EA game die ik koop in jaaaaaaaaaaaaaren.

6 jaar ofzow. Maarja, Criterion is niet echt EA studios natuurlijk [;)]

Tis echt een dope game [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Michaelm » 09 Sep 2004, 13:52:46

Ik heb \'m ook gehaald gisteren en ben er zeer tevreden over.
En dat laden bij die crash course valt wel mee vind ik, gewoon meteen op die A knop rammen zogauw dat beeld komt en het volgende beeld is zowat meteen daar. Nog een keer A knop en scheuren maar [:)]
User avatar
Michaelm
 
Posts: 797
Joined: 20 Apr 2003, 21:37:08
Location: Heerlen

Postby Xizor » 09 Sep 2004, 20:52:17

mijn PS2-exemplaar is vandaag verstuurd; morgen ff een weekje weg en als ik thuiskom ligt ie vast netjes in de brievenbus [;)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby music_maniac1965 » 12 Sep 2004, 15:14:04

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door mrtweak</i>
<br />echt elke review is lovend
Is de game echt zo goed????
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

dit ligt uiteraard ook deels aan je eigen smaak, maar hieronder ff wat van mijn bevindingen, en wat vergelijkingkjes met burnout 2.

XBOX versie:

burnout 3 is een spel dat zijn broertje deel 2 in alle dingen voorbij streeft, en de reden is als volgt:

> graphics: 9,8. op een heeeeel enkel klein foutje (knipperen van polygonen in een herhaling) na is dit spel foutloos. superhoge resolutie, nog meer detail dan deel 2, en eindelijk kunnen vrachtwagens nu ook hun lading verliezen als je er keihard inbeukt. neem daarbij het totaal ontbreken van pop up, en het extreem uitgebreide schademodel aan je wagen, en je snapt dat deze game de perfectie benaderd in wat ik verwacht van bournout graphics.

> sound: 6,5. de muziek zuigt hard, en dan BEDOEL ik ook hard. het enige nummer dat ik wel kan verdragen is \"lazy generation\". qua geluid samples is het spel wel weer toppie. het rinkelen van glas, het scheuren en schuuren van metaal, de explosie\'s, het klinkt allemaal even vet. zelf vind ik die radio presentator ook heel erg gaaf. hij valt gelukkig niet zo erg in herhaling, en voegt dus wel een hoop humor toe aan de vette actie.

> playabillity: 9,0. net zoals burnout 2 is de bestuuring puure arcade. het enige dat ik wel jammer vind is het feit dat je toch weer gebruik kan maken van de zeikanten van de weg om zo zonder al te veel stuurwerk toch de bocht door te komen. als je na veel oefenen de banen kent, en het rijgedrag van je wagen, dan word het pas echt leuk. dan merk je pas WAAROM je soms zo makkelijk de zeikant van de banen kan gebruiken. dus het ligt aan hoe je die vergevelekheid van de collission detection neemt. de ene ergert zich er aan, de ander ziet het nut er wel van in met snelheden die dit spel genereerd.

> lastabillity: 10. echt, er is zoveel te doen, en er is zoveel te unlocken, je bent echt wel weer een tijdje bezig voor je er helemaal doorheen bent. en alles op goud halen is een hele uitdaging. dan ben je NOG langer bezig. en de actie in dit spel is toch al zo vet, dus dat trekt je toch al zo snel terug naar het spel. de crash mode is zoveel meer uitgebreid, dat dat je ook wel vaak terug laat keren naar je console.

total score: 9,7. dit is een klassieker in de goede zin van het word. je merkt wel dat EA een vinger in de pap heeft gehad, want de invloeden zijn veel en duidelijk (bijvoorbeeld reclameborden van toekomstige EA spellen), maar dit staat het spel niet in de weg. ik heb het tot nu toe nog niet gehad over de \"after touch takedowns\", maar die voegen echt een meerwaarde toe aan het spel. en als je je boostknop tijdens je botsing vast blijft houden, dan krijg je je botsing a la matrix te zien, en heb je dus nog wel wat controlle over waar je wagen heen moet schruiven. dit kan je helpen om zo in je val toch nog enkele tegenstanders neer te halen.

kortom: houd je van arcade en snelheid ? dan is dit je spel. houd je niet van burnout 3, dan heb je vast geen \"pols\" meer, en ben je toe aan het bejaardenhuis.
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby flea » 12 Sep 2004, 21:08:06

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door music_maniac1965</i>
<br />
> sound: 6,5. de muziek zuigt hard, en dan BEDOEL ik ook hard. het enige nummer dat ik wel kan verdragen is \"lazy generation\". qua geluid samples is het spel wel weer toppie. <hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

lazy generation vind ik juist niks [:P] de rest van de soundtrack vind ik juist wel aardig, lekkere rock! The Ramones, The Von Bondies, Franz Ferdinand... 3 bekende [:P] maar de rest ook wel lekker... maar ik ben ook zo\'n type

toch draai ik het liefst Red Hot Chili Peppers/John Frusciante/The Distillers/Audioslave/The Mars Volta tijdens het rijden [:)]
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

Postby flea » 14 Sep 2004, 12:11:54

ok... nu al ruim 20 uur gespeeld, meer dan 80% voltooid... alle crash courses goud gehaald...

maar heb toch een paar puntjes van kritiek!

- de crash courses mogen dan wel 100 stuks zijn... maar er zitten zoveel dezelfde in, van sommigen zeker wel 4 of 5 dezelfde, waar dan een ramp net op een andere plek staat ofzo

- de burning/preview lap berust soms meer op geluk dan behendigheid... zo moet ik nu met een f1 bak een tijd van 4:50 ofzo halen, iets in die zin... maar soms gaat het zo lekker en dan knal ik opeens met 350 km/u tegen een kruisend voertuig... alsof ik daar omheen kon... no way, en dat kan je flink irriteren, want 1 crash en dan is het wel beter om opnieuw te starten...

- live heeft nog veel te veel probs... althans, voor veel mensen, zoals ik hoor, zelf niet veel live gedaan, maar EA fuckt het flink op... erg jammer! ook jammer dat je niet weet wie praat, wie er voor/achter je ligt en zulke shit

- waar zijn de coole, overzichtelijke wereldscoreboards als in deel 2? het gaat kennelijk alleen om wat je online presteert... erg jammer!

- offline multiplayer is niks! bagger grfx als je het met de fluidness van 2 vergelijkt... tis ook allemaal minder leuk dan 2 in multiplayer... kan er echt geen plezier aan beleven...
erg jammer

- net nog iets... ik sta 1e in een face-off race, ik crash... daarna stuur ik wat bij zodat er een aftertouch takedown komt en de ander ook crasht... mag ik weer verder racen... wordt de ander voor me geplaatst... daar zie ik de logica dus echt niet van in!

- ook wel jammer dat je geen soundtracks kan verwisselen tijdens racen, zoals je dat in 2 wel kon... hier kan je enkel met 1 soundtrack een nummer wisselen... erg jammer... vond dat wel vette feature in deel 2

zo heb ik ook wel meer opmerkingen... maar verder altijd nog wel erg vette game... maar zodra ik alles op goud heb gehaald en outrun 2 er is... dan ben ik bang dat burnout 3 de kast in verdwijnt
User avatar
flea
Vlooienbunker
 
Posts: 997
Joined: 13 Jun 2001, 21:39:45
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group