Kan een XBOX MP3\'s afspelen?

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Kan een XBOX MP3\'s afspelen?

Postby hoofdletterp » 27 Jun 2004, 17:46:07

En zo ja, kunnen deze dan ook (bij de games die het ondersteunen) in het spel afgespeeld worden? Anders zou ik van al mijn MP3 CD\'s eerst audio CD\'s moeten maken om vervolgens op de XBOX HD te zetten, een beetje omslachtig leek mij zo.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Robert » 27 Jun 2004, 17:59:58

zolang je xbox niet is omgebouwd en/of je aparte truukjes uithaald kan je geen mp3\'s afspelen op je xbox. dus je kan ook niet een mp3 cd \'rippen\' naar de harddisk van je xbox.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby hoofdletterp » 27 Jun 2004, 18:47:08

Dat vindt ik wel heeeel erg jammer [:(]. En weet jij misschien een paar \'truukjes\' waardoor het wel kan? En kan het met een gemodde XBOX wel?
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby WithAttitude » 27 Jun 2004, 21:08:54

Vraag het OPG, hij heeft zo\'n uber gemodde xbox.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Robert » 28 Jun 2004, 08:41:20

met truukjes bedoel ik die truukjes om een ander dashboard te installeren ZONDER een modchip. je kan dit doen doormiddel van een actionreplay en een verbinding tussen de xbox <-> pc... alleen moet je dan niet de laatste live updates binnen gehaald hebben. op geloof xboxscene.com staat wel hoe/wat
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby ManoRevolver » 28 Jun 2004, 08:45:59

Ik kan het mis hebben hoor...
Maar DC games kopieren mag niet, en muziek cd\'s wel?
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby WithAttitude » 28 Jun 2004, 09:29:59

Ja, tuurlijk. Muziek kopen is zo passe.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Drax » 28 Jun 2004, 09:30:26

Middels de Xbox music Mixer kan je MP3s op de Xbox zetten maar dan heb je tevens Xbox live nodig. Vind overigens dat Mano gelijk heeft al zijn er MP3\'s waar voor wordt betaald of welke worden gebrukt ter promo van een album...
Drax
 
Posts: 4400
Joined: 05 May 2001, 16:08:37
Location: Ede

Postby ManoRevolver » 28 Jun 2004, 09:34:32

Uiteraard, mp3\'s waarvoor betaald is (met toestemming van de artiest etc...) zijn gewoon legaal. Ook mp3\'s ter promotie van een album zijn legaal.

Maar wat ik opmaak uit hoofdletterp\'s post is dat hij nu audio cd\'s moet maken van AL ZIJN mp3 cd\'s, en dan gaat het volgens mij niet alleen om legaal verkregen muziek.

Maar zoals ik in me vorige post al zei, ik kan het mis hebben, maar die indruk wordt bij mij wel gewekt, en daarvoor vind ik het krom dat er onwijs moeilijk wordt gedaan over copies van games, maar dat copies maken van muziek meer een gewoonte is geworden.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Robert » 28 Jun 2004, 10:43:41

iets wat er ook mee te maken heeft is dat dit een gameforum is. dus dat zowieso alles wat copyrelated is met betrekking op games uit den boze is. maargoed laten we maar niet \'weer\' de eeuwige copy discussie beginnen.

en op dit moment is er nog niks illigaals hier gevallen dus het is nog allemaal goed [:D]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby ManoRevolver » 28 Jun 2004, 10:56:58

Feit dat het een gameforum is staar hier buiten.
Het is meer een kwestie van principe of je wel of niet copies maak terwijl je het orgineel niet heb.

En dan zou het niet uit moeten maken of het een game, cd, film of een schaap is.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby hoofdletterp » 28 Jun 2004, 16:28:12

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door ManoRevolver</i>
<br />Uiteraard, mp3\'s waarvoor betaald is (met toestemming van de artiest etc...) zijn gewoon legaal. Ook mp3\'s ter promotie van een album zijn legaal.

Maar wat ik opmaak uit hoofdletterp\'s post is dat hij nu audio cd\'s moet maken van AL ZIJN mp3 cd\'s, en dan gaat het volgens mij niet alleen om legaal verkregen muziek.

Maar zoals ik in me vorige post al zei, ik kan het mis hebben, maar die indruk wordt bij mij wel gewekt, en daarvoor vind ik het krom dat er onwijs moeilijk wordt gedaan over copies van games, maar dat copies maken van muziek meer een gewoonte is geworden.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Mijn muziek collectie, of althans een groot deel daarvan, heb ik origineel. Ik luister ook heel veel nederlandstalige hiphop die niet gereleased wordt, of gewoon door de artiest zelf gratis verstrekt wordt (zoals sommige nummers van opgezwolle bijvoorbeeld). Ik heb alleen bijna alleen maar MP3 CD\'s, omdat die gewoon in mijn MP3 mini CD-speler gaan, en daar luister ik alles op. Ik gebruik nergens meer CD\'s voor. Dus dat is mijn dillema.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Droomkast » 28 Jun 2004, 17:14:52

Ik download ook zoveel mp3\'s waar ik het origineel van in de kast heb liggen. Dit is simpelweg niet een vraag die niets anders dan illegale activiteiten in kan houden en is daarom dus niet illegaal te noemen.
Droomkast
 
Posts: 803
Joined: 28 Apr 2004, 00:42:54

Postby ManoRevolver » 28 Jun 2004, 17:30:51

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door hoofdletterp</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door ManoRevolver</i>
<br />Uiteraard, mp3\'s waarvoor betaald is (met toestemming van de artiest etc...) zijn gewoon legaal. Ook mp3\'s ter promotie van een album zijn legaal.

Maar wat ik opmaak uit hoofdletterp\'s post is dat hij nu audio cd\'s moet maken van AL ZIJN mp3 cd\'s, en dan gaat het volgens mij niet alleen om legaal verkregen muziek.

Maar zoals ik in me vorige post al zei, ik kan het mis hebben, maar die indruk wordt bij mij wel gewekt, en daarvoor vind ik het krom dat er onwijs moeilijk wordt gedaan over copies van games, maar dat copies maken van muziek meer een gewoonte is geworden.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Mijn muziek collectie, of althans een groot deel daarvan, heb ik origineel. Ik luister ook heel veel nederlandstalige hiphop die niet gereleased wordt, of gewoon door de artiest zelf gratis verstrekt wordt (zoals sommige nummers van opgezwolle bijvoorbeeld). Ik heb alleen bijna alleen maar MP3 CD\'s, omdat die gewoon in mijn MP3 mini CD-speler gaan, en daar luister ik alles op. Ik gebruik nergens meer CD\'s voor. Dus dat is mijn dillema.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ok duidelijk.
Was verder ook niks persoonlijks, alleen de suggestie werd gewekt.
Maar nu is alles duidelijk [;)]
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby hoofdletterp » 21 Jul 2004, 06:16:19

Ik heb alleen nog geen antwoord op mijn vraag, maar inmiddels wel een xbox [:)]. Hoe krijg ik die MP3\'s er nou op
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Next

Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group