Eigen muziek als achtergrondmuziek bij games.

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Eigen muziek als achtergrondmuziek bij games.

Postby hoofdletterp » 22 Jun 2004, 20:30:51

Het is toch mogelijk om je eigen muziek bij games als HALO als achtergrondmuziek in te stellen? Hoe moet dit? Ik kom er maar niet uit.
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Psoman » 22 Jun 2004, 20:41:14

[flauwemode] zet je cdspeler aan en ook het geluid van de game en voila je hebt eigen muziek tijdens de gamez[:p] [/flauwemode]

Nee effe serieus sommige games ondersteunen het alleen je moet dus eerst de betrevende muziek op je harddisc kopieeren er een soort van album van maken dan start je game op en ga je naar audio options en kan je meestal music van harddisc(staat der zo de naam van je album) en dan hoor je dus je eigen muziek tijdens de game. Het staat trouwens achter op het hoesje staat der zo iets van play own music bijvoorbeeld bij protject gotham racing I&II kan je gewoon je eigen muziek draaien wat echt mega coooool is. Het is trouwens ook erg cool bij ESPN BasketBall 2k4 btw bij HALO kan je nie je eigen muziek draaien (vindt trouwens de muziek van HALO prachtig dus is nie nodig[:p]).

In iedergeval hoop dat je der wat aan hebt greetz.
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Ghost » 22 Jun 2004, 20:41:17

Kan ik heel kort in zijn, is niet mogelijk.
Dus pak een discman of mp3speler, sluit je boxen erop aan en luisteren maar [:D]
Ghost
 
Posts: 505
Joined: 17 Mar 2004, 16:46:41

Postby Sen » 22 Jun 2004, 20:46:57

Tja maar ik vind het echt wat anders hoor, zo\'n custom soundtrack functie en gewoon een cd op de achtergrond aanzetten. De soundtrack stopt bijv. als er gesproken wordt of in de menu\'s ofzo en het geluid komt tenminste uit dezelfde speaker...
Maarja helaas support maar zo\'n 10% van de xbox games custom soundtracks...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group