TOP SPIN 2

Praat hier over de grote zwarte kast en de games ervoor.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

TOP SPIN 2

Postby Devis23 » 16 May 2004, 01:24:14

Ik ben een groot fan van deeltje 1 en zag een tijd geleden dat deeltje 2 is aangekondigd. Maar ik zou eigenlijk niet weten wat ze zouden moeten verbeteren/veranderen.


Kan iemand me daar mee helpen???
Devis23
 
Posts: 112
Joined: 22 Apr 2004, 22:55:26
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 16 May 2004, 08:31:43

Ze zouden het iets meer als Virtua tennis (2) kunnen doen.
Dat wil zeggen, veel sneller en vloeiender. En ze zouden wat aan de mega lange laadtijden kunnen doen, en er voor de verandering ook muziek in doen.
Ik zou het ook wel cool vinden als je voor backhand en forehand aparte knoppen zou hebben.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby imbert » 16 May 2004, 12:26:44

Die l en R knop moet eruit,maakt het stukkuh minder,vooral als je speelt tegen lui die hiermee goed mee om kunnen gaan
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby WithAttitude » 16 May 2004, 12:56:56

Valt heel erg mee. Ik erger me altijd aan mijn vrienden die zeggen dat ik als enige die 2 knoppen niet mag gebruiken omdat ik het wel kan en zij niet.
Moet je maar meer oefenen.

Besides, ik vind het spel eigenlijk helemaal niet zo goed, het speelt gewoon niet zo fijn en is gewoon veels te langzaam en onresponsief. ( als dat woord nog niet bestond, dan bedoel ik daarmee dat je soms wel op knoppen drukt maar er verder niks gebeurd )
De besturing is gewoon niet intuitief genoeg zoals Virtua tennis dat wel is.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Devis23 » 16 May 2004, 17:54:30

Nou dat ben ik niet echt met je eens. Top spin vind ik juist erg lekker besturen. De trekkers zorgen ervoor dat je wat meer risico\'s gebrukt. In het begin sla je daardoor de ene na de andere bal uit. Maar op een of andere manier blijft het dan aantrekkelijk om ze toch te gebruiken en dat is nou juist wat het spel zo cool maakt. En ik vind dat de gameplay heel erg dichtbij komt met de real thing. Zie je een bal van tevoren aankomen (oftewel je staat klaar met de knop ingedrukt) dan zal je hem beter plaatsen dan in een reflex. In een reflex speel je vaak naar het midden. Ik vind top spin zelfs een uitgebouwde virtua tennis. Het nadeel van virtua tennis is dat de gameplay te arcade is. Maar eigenlijk zijn het beide goeie games en zal smaak uitmaken welke je het coolste vind, maar zeg niet dat top spin niet goed speeld, want het is echt geweldig uitgebalanceerd. En laat sega maar eerst eens een nieuw deel maken.
Devis23
 
Posts: 112
Joined: 22 Apr 2004, 22:55:26
Location: Netherlands


Return to 1. Microsoft Xbox/Xbox 360/One

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group