Phantasy Star Universe

Hier spreken de leden van DPC af, maken afspraken over te ruilen items en natuurlijk worden er ook allerlei andere PSO gerelateerde zaken besproken.
Officiele DPC ontmoetingsplek voor PSO op de GameCube: Spica block 5

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby ricepuppet » 23 Jun 2006, 07:59:59

Ik kaartte al in het begin aan dat je ook nog eens 60 euro moet betalen + game (60 euro) + fee (10 euro p/m)
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 23 Jun 2006, 08:07:06

Ik snap niet waarom sommige zeggen dat we een game afkraken enz enz, zoals Rice al de bedragen neerzet heb ik niet echt voor een game over of het moet echt een geweldige game wezen. Ten eerste is het geen game afkraken maar gewoon de betaling waar we ons niet in kunnen vinden en ten tweede is het gewoon een game die je intensief moet spelen om het geld eruit te halen, doe je dat niet dan is het gewoon geen game voor je.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby RinusMaximus » 23 Jun 2006, 08:17:50

ricepuppet wrote:Ik kaartte al in het begin aan dat je ook nog eens 60 euro moet betalen + game (60 euro) + fee (10 euro p/m)


Dan moet je toch bij Microsoft wezen :wink:
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby RinusMaximus » 23 Jun 2006, 08:19:18

blackdragon wrote:Ik snap niet waarom sommige zeggen dat we een game afkraken enz enz, zoals Rice al de bedragen neerzet heb ik niet echt voor een game over of het moet echt een geweldige game wezen. Ten eerste is het geen game afkraken maar gewoon de betaling waar we ons niet in kunnen vinden en ten tweede is het gewoon een game die je intensief moet spelen om het geld eruit te halen, doe je dat niet dan is het gewoon geen game voor je.


Ben ik met je eens. Ben het er alleen niet mee eens om SEGA hier de schuld van te geven. De schuld ligt echt bij Microsoft die je een maandelijks bedrag laat betalen om online te kunnen.
User avatar
RinusMaximus
 
Posts: 728
Joined: 20 Mar 2006, 09:45:13
Location: Heerhugowaard

Postby blackdragon » 23 Jun 2006, 10:00:53

Ehh ja maar wie geeft Sega dan de schuld denk denk dat het meer algemeen wordt bedoeld door Rice dan dat hij daadwerkelijk Sega erop aanspreekt.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Xizor » 23 Jun 2006, 10:38:33

ik word zo moe van dat gezeik over betalen voor online gaan...
stelletje klote-hollanders, dat zijn jullie! Als je gebruik van iets maakt wat onderhoud nodig heeft, is het logisch dat je BETAALD.

Als je een auto hebt en je gaat autorijden, dan BETAAL JE WEGENBELASTING, ongeacht of je nu wel of niet, veel of weinig rijdt.
Je krijgt ook geen korting op de auto omdat je wegenbelasting betaald!

Als je Kabel-TV hebt BETAAL JE DE KABEL, ongeacht of je het nu wel of niet gebruikt. Je krijgt ook geen korting op een TV omdat je kabel neemt!

NIEMAND dwingt je deze dingen te nemen. Niemand dwingt iemand Live! te nemen, en als je het gebruikt, betaal je ervoor!

De tijden van 'gratis' zijn voorbij; get over it, quit whining!

En als Sega geld vraagt voor PSU, kun je daar over janken,zeiken,wakker liggen etc. maar het maakt niks uit. Wil je niet betalen, dan koop je het spel maar niet en koop je een ander spel.
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Markam » 23 Jun 2006, 11:39:54

Fonzi wrote:@Markman: dat de screens van PS2 kwaliteit zijn kan best, aangezien er nog geen 360 screens zijn vrijgegeven. Je bekeek wss dan ook PS2 screens.


ghe jah dan zou het idd wel zo zijn!
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby blackdragon » 23 Jun 2006, 11:51:26

Xizor wrote:ik word zo moe van dat gezeik over betalen voor online gaan...
stelletje klote-hollanders, dat zijn jullie! Als je gebruik van iets maakt wat onderhoud nodig heeft, is het logisch dat je BETAALD.

Als je een auto hebt en je gaat autorijden, dan BETAAL JE WEGENBELASTING, ongeacht of je nu wel of niet, veel of weinig rijdt.
Je krijgt ook geen korting op de auto omdat je wegenbelasting betaald!

Als je Kabel-TV hebt BETAAL JE DE KABEL, ongeacht of je het nu wel of niet gebruikt. Je krijgt ook geen korting op een TV omdat je kabel neemt!

NIEMAND dwingt je deze dingen te nemen. Niemand dwingt iemand Live! te nemen, en als je het gebruikt, betaal je ervoor!

De tijden van 'gratis' zijn voorbij; get over it, quit whining!

En als Sega geld vraagt voor PSU, kun je daar over janken,zeiken,wakker liggen etc. maar het maakt niks uit. Wil je niet betalen, dan koop je het spel maar niet en koop je een ander spel.


<edit> VERWIJDER dit bericht maar heb ook geen zin in gezeur en gezeik ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Appie » 23 Jun 2006, 12:02:00

ricepuppet wrote:Nogmaals, je wind je voor niks op.

Ik kan het zelfde zeggen voor jou, je weet nog niks van dit spel, dus je je windt zelf ook voor niks op, je kan het zo maar super geweldig vinden zoals Fonzi al zei en dan wil je toch die game hebben aangezien je dan je geld er wel uithaalt, lijkt me.

De beelden van PSU zijn niet geweldig als je het vergelijkt met andere 360 games, en ik heb het recht om zo te lullen over een game waar geen reet van bekend is, of iets over bekend word gemaakt. Iedereen lult over games voordat ze uit zijn over hoe goed of slecht ze wel niet zullen worden, dus ook over deze game.

Ik zal wel bij de gestoorde generatie horen die z'n mening alleen laat horen als ik informatie heb die de mening ondersteund. Geen informartie? Geen mening. Ik vind het ook leuk hoe je je mening tot dusver dus baseert op screenshots? Ik zal ook wel bij die gestoorde generatie horen wat dat betreft als ik zeg: gameplay>screenshots.

En ja, voor een game waar geen shit over bekend is wil ik geen extra geld uitgeven tenzij een er geen demo is. Die demo kan ook net zo goed niet komen, aangezien niet elk spel dat nu in de winkel ligt een demo heeft gehad op Marketplace.

Dus niks bekend, maar jij weet al dat je het niet gaat kopen, knap. En je eist zelfs een demo omdat er niks van bekend is. Wat deed je voor dat marketplace er was om je aankoopbeleid te bepalen? Ik gok reviews lezen, spel spelen bij vrienden? Dat is plotseling onmogelijk voor PSU? Oh ja tuurlijk is dat onmogelijk voor PSU, want reviews zijn er nog niet en het spel is ook nog niet released. Dus gaan we hier maar replies vullen met een ongefundeerde mening. Right Rice? Right, want dat doet iedereen volgens jou. (behalve ik dus!)

Nogmaals het eerste maandje is altijd gratis bij MMORPG's dus je verliest helemaal geen geld behalve op de aankoop van het spel zelf en zoals ik al zei, dat kan je bij elk spel gebeuren dat je koopt en dat is dus niet exclusief voor MMORPG's.

Voor de rest: Amen Markam en Xizor.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Silent Shadow » 23 Jun 2006, 15:59:34

Mensen laten we weer eens ontopic gaan. :wink:

Ik ben erg benieuwd naar dit spel. Wellicht wordt deze game wel de reden on een 360 te halen (voor mij dan). Ben benieuwd hoe erg de game wordt afgezeken (wat ie waarschijnlijk wel zal worden :( ).
Silent Shadow
Sega Saturn liefhebber._0_
 
Posts: 1406
Joined: 02 Dec 2004, 12:00:57

Postby ricepuppet » 24 Jun 2006, 06:58:23

Silent Shadow wrote:Mensen laten we weer eens ontopic gaan. :wink:


Idd, heb ook geen zin meer in dit nutteloos gezeik over fee's.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Appie » 24 Jun 2006, 19:58:38

ricepuppet wrote:
Idd, heb ook geen zin meer in dit nutteloos gezeik over fee's.

Haha. Oh dit vind ik humor. Echt.
Maar goed ja, on topic, ik heb niet zoveel te melden, maar vond dit leuk genoeg om toch even een postje te maken XD
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby ricepuppet » 25 Jun 2006, 06:41:35

Lekker boeiend, het hele topic is verneukt om fee's. Ik kan nog pages met je discussieren, maar dat is iig zonde van mijn tijd. Laten we praten over de graphics ofzo, shit.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Appie » 25 Jun 2006, 12:53:45

het hele topic is verneukt om fee's

Don't blame me, jij moest er per se over beginnen op pagina 5, daarom vond ik je laatste reply zo grappig XD

Maar goed, als ik gamespot goed begrijp zijn dit plaatjes van de 360 versie:

Image

Image

Image

Image

Image
Ziet er niet onaardig uit imo.

Kon je trouwens op de Xbox versie niet gewoon praten via ballontjes en mic? Zal vast wel hetzelfde zijn voor de 360 versie.
Image
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Markam » 25 Jun 2006, 13:20:11

ik moet eerlijk zeggen dat ik het grafisch nog niet top vind
Image
mrtweak wrote:fan zijn van bon jovi is als neuken met je zus: het mag wel, maar je moet het niet aan anderen vertellen
Los Destructo Boys
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

PreviousNext

Return to 1. Dutch Phantasy Clan

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group