Garage's en oplichtingen

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Donny K. » 04 Jun 2007, 21:37:26

Madman wrote:@Donny: Kon de vorige auto niet meer gerepareerd worden ? (sorry, flauw grapje)

@Algemeen:
Sommige garages klungelen wel eens wat aan. Het is jammer dat mensen dan denken dat alle garages zo werken.
Als je niet tevreden bent, ga dan in godsnaam nooit terug naar die zaak.


Mee eens, we hebben d'r al heel wat gehad, maar nog steeds geen goeie gevonden :( tot nu toe hebben ze allemaal maar wat aangekloot, meer gesloopt dan gerepareerd of gewoon de boel simpelweg opgelicht. mijn vertrouwen is in elk geval weg. Ik ben d'r tot nu toe nog geen een tegengekomen die het in 1 keer goed gedaan heeft. Zelfs die zogenaamde "erkende" bovag dealers prutsen maar wat aan (prachtige barsten in ons dashboard na de laatste beurt)
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby blackdragon » 05 Jun 2007, 16:03:40

Het probleem is ook geen enkele garage zal een andere garage aanvallen, heb het probleem toen bij een andere garage voor gelegd en ze zijn (niet in de exacte woorden) ja je bent opgelicht. Maar toen ik de garage aansprak waar de ford vandaan kwam en zei tegen hun, waarom zien jullie niet wat andere garages zien, vroegen ze we de auto bekeken heeft dus heb ik hun naam gegeven. Onderling hebben ze contact gehad maar dan wezen ze allemaal ineens van niks. En tsja de BOVAG, ik weet het niet hoor heb hun gebeld voor het probleem, maar ze doen er toch ook niks aan. Ja ze willen de auto wel keuren en kijken wat er allemaal mis mee is, maar ik ga geen geld uitgeven meer aan een auto die naar de sloop toe moet.

Ach volgende week kan ik me Nissan 100nx ophalen, vandaag laten keuren door de ANWB en met vlag en wimpel geslaagd.

Garages zijn over het algemeen gewoon niet te vertrouwen, en tuurlijk zijn er ook goede garages, maar ze praten allemaal naar hun eigen zak hoor.

Alleen vind ik het erg raar dat garages er zo makkelijk mee weg kunnen komen, er is niks of niemand die er wat tegen doet of zelfs er naar luisterd. Ze sturen je van het kastje naar de muur, en een garage die een auto aan je verkoopt weet toch dat je geen poot hebt om op te staan.

Ik kan de garage aanpakken als ik bewijzen heb, maar hoe moet ik bewijzen dat er toen een scheur in het motorblok zat wat ik niet eens wist? Zelfde me al die andere zooi, draagrubbers versleten ja dat zal je zelf wel gedaan hebben, ja hoor in 2 maanden tijd? CiCi balken verrot nou ja daar krijg je als antwoord op dat hebben we nooit geweten, maar het zit nog net bij de grens van goedkeuring APK, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

En dan heb je nog sommige kloothommels die zeggen, ja moet je maar nieuw kopen dan heb je die problemen niet, tuurlijk maar niet iedereen heeft geld voor een nieuwe auto.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group