Katten tegen spam op forums

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Katten tegen spam op forums

Postby zendar » 24 Mar 2007, 10:40:43

Zoals bekend wordt (vooral) het Sega Markt gedeelte overspoeld met spam.
Er is wat nieuws om het spambots lastiger te maken.
Misschien een idee voor dit forum.

http://www.planet.nl/planet/show/id=747 ... /sc=2c82ce
C64, Pong, 2600 junior, Jaguar, Lynx II, Nes, Snes, PSX
Supervision, MegaDrive II, Saturn, Dreamcast, DS Lite, Wii
Image
User avatar
zendar
Super Segaforum user
 
Posts: 1114
Joined: 21 Aug 2006, 17:44:40

Postby zeta_0049 » 24 Mar 2007, 15:15:34

Let maar op, ik kreeg een waarschiwing na dat ik hier op had gewezen.
Zie de beste WoW Guide!
http://www.world-of-warcraft.tk
User avatar
zeta_0049
 
Posts: 38
Joined: 24 Feb 2007, 15:43:51

Postby ricepuppet » 25 Mar 2007, 08:44:16

Aan de ene kant een prettig systeem. Aan de andere kant; ik maak er ook geregeld fouten mee. Soms zijn de plaatjes zo onduidelijk, je ziet gewoon gekleurde pleureszooi, en dat moet dan een kat voorstellen.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby sherudo » 25 Mar 2007, 09:23:37

misschien werkt het wel.. snap het fijne er niet helemaal van maar goede suggestie.. Xbox 360 gedeelte had vandaag ook al spam :( Lastig voor de mods dus.

@zeta: het is de manier waarop je iets zegd.
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby zeta_0049 » 25 Mar 2007, 10:14:47

Was niks mee mee, zoveel spam, wordt niks gedaan.
Ik heb zelfs aangeboden om het te doen. Maar kreeg alleen gescheld terug en rare verhaaldjes over dat ze in de IT werken en dat het onmogelijk moeilijk zou zijn.
(We weten zelf allemaal dat het pace of cake is.)

Any way, wellicht een idee een nieuw forum op te richten?
Niks geen jaarlijks gezeur om geld, ik betaal hosting en website, zorg voor extra bezoekers en voor de update`s.

Eventueel wil ik deze url wel overnemen.

Laten we eerlijk wezen de eigenaar van het forum heeft er al jaren geen zin meer in.

Let me Know.
Zie de beste WoW Guide!
http://www.world-of-warcraft.tk
User avatar
zeta_0049
 
Posts: 38
Joined: 24 Feb 2007, 15:43:51

Postby BlackDragon!!! » 25 Mar 2007, 10:28:53

Het installeren is inderdaad niet zo overdreven moeilijk, maar het moet wel goed gebeuren en ze moeten wel het juiste gebruiken dat niet van alles wordt geinstalleerd zonder resultaat.

En ja over gezeur van geld, heeft nooit iemand het over voor een bijdrage behalve jij nu, en het is vrijwillig er werd niks verplicht.

En dat de eigenaar wel of geen zin meer heeft laat ik me los van ik weet het niet en kan ik ook niet weten.

Maar laten we ook rieël blijven het bloeit ook wat dood. Sega heeft geen eigen console meer veel spellen zijn niet echt om over naar huis te schrijven enkele daar gelaten. Dus ja wat ik me nog wel eens afvraag voor hoeveel jaar een Sega site nog toekomst heeft. Begrijp niet niet verkeerd hoor want ik kom hier erg graag, maar steeds minder hebben iets met Sega nu de nieuwe generatie uit is zal er ook nog minder op bijvoorbeeld een DC worden gegamed. Sega zal bij mij en bij vele andere die echt wat ermee hebben altijd een plekje in me hart houden. Maar hoeveel hebben echt nog wat met Sega die hier op het forum zijn? En dan bedoel ik niet iemand die maar een paar keer post maar gewoon de vaste leden?

EN DAN NOG WAT BDT HELP ME EVEN MET ME ACCOUNT VAN ME OORSPRONKELIJKE NAAM BLACKDRAGON please :)
BlackDragon!!!
 
Posts: 3
Joined: 24 Mar 2007, 15:21:18

Postby markdegeweldenaar » 25 Mar 2007, 11:22:21

zeta_0049 wrote:Was niks mee mee, zoveel spam, wordt niks gedaan.
Ik heb zelfs aangeboden om het te doen. Maar kreeg alleen gescheld terug en rare verhaaldjes over dat ze in de IT werken en dat het onmogelijk moeilijk zou zijn.
(We weten zelf allemaal dat het pace of cake is.)

Any way, wellicht een idee een nieuw forum op te richten?
Niks geen jaarlijks gezeur om geld, ik betaal hosting en website, zorg voor extra bezoekers en voor de update`s.

Eventueel wil ik deze url wel overnemen.

Laten we eerlijk wezen de eigenaar van het forum heeft er al jaren geen zin meer in.

Let me Know.


Als jij nou zelf een forum begint en daar gaat posten, blijven wij lekker hier zonder jou. Is iedereen tevreden :)
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Xizor » 25 Mar 2007, 11:24:04

zeta_0049 wrote:Was niks mee mee, zoveel spam, wordt niks gedaan.
Ik heb zelfs aangeboden om het te doen. Maar kreeg alleen gescheld terug en rare verhaaldjes over dat ze in de IT werken en dat het onmogelijk moeilijk zou zijn.
(We weten zelf allemaal dat het pace of cake is.)

Any way, wellicht een idee een nieuw forum op te richten?
Niks geen jaarlijks gezeur om geld, ik betaal hosting en website, zorg voor extra bezoekers en voor de update`s.

Eventueel wil ik deze url wel overnemen.

Laten we eerlijk wezen de eigenaar van het forum heeft er al jaren geen zin meer in.

Let me Know.


get your facts straight: Ik zeg niet dat het moeilijk is, ik zeg dat alleen BDT het kan (is zijn forum en heeft alleen toegang) en die heeft momenteel wel andere zaken aan zijn hoofd dan dit forum.

Als je iemand 'beschuldigt' zorg dan wel dat je het juist hebt..dit soort dingen pissed mij alleen maar off..
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Xizor » 25 Mar 2007, 11:26:47

BlackDragon!!! wrote:EN DAN NOG WAT BDT HELP ME EVEN MET ME ACCOUNT VAN ME OORSPRONKELIJKE NAAM BLACKDRAGON please :)

:?: PM mij even wat je probleem is, ik kan het ook fixen..

EDIT kreeg ik net een PM toen ik dit schreef ;)
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Xizor » 25 Mar 2007, 11:34:05

markdegeweldenaar wrote:
zeta_0049 wrote:Was niks mee mee, zoveel spam, wordt niks gedaan.
Ik heb zelfs aangeboden om het te doen. Maar kreeg alleen gescheld terug en rare verhaaldjes over dat ze in de IT werken en dat het onmogelijk moeilijk zou zijn.
(We weten zelf allemaal dat het pace of cake is.)

Any way, wellicht een idee een nieuw forum op te richten?
Niks geen jaarlijks gezeur om geld, ik betaal hosting en website, zorg voor extra bezoekers en voor de update`s.

Eventueel wil ik deze url wel overnemen.

Laten we eerlijk wezen de eigenaar van het forum heeft er al jaren geen zin meer in.

Let me Know.


Als jij nou zelf een forum begint en daar gaat posten, blijven wij lekker hier zonder jou. Is iedereen tevreden :)


precies; voor iemand die pas hier is, al een paar annoying posts heeft geplaatst etc heb je wel een 'irritante' houding, en blijkbaar zijn er meer mensen die er dus zo over denken......
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby zeta_0049 » 25 Mar 2007, 12:39:43

Xizor wrote:
zeta_0049 wrote:Was niks mee mee, zoveel spam, wordt niks gedaan.
Ik heb zelfs aangeboden om het te doen. Maar kreeg alleen gescheld terug en rare verhaaldjes over dat ze in de IT werken en dat het onmogelijk moeilijk zou zijn.
(We weten zelf allemaal dat het pace of cake is.)

Any way, wellicht een idee een nieuw forum op te richten?
Niks geen jaarlijks gezeur om geld, ik betaal hosting en website, zorg voor extra bezoekers en voor de update`s.

Eventueel wil ik deze url wel overnemen.

Laten we eerlijk wezen de eigenaar van het forum heeft er al jaren geen zin meer in.

Let me Know.


get your facts straight: Ik zeg niet dat het moeilijk is, ik zeg dat alleen BDT het kan (is zijn forum en heeft alleen toegang) en die heeft momenteel wel andere zaken aan zijn hoofd dan dit forum.

Als je iemand 'beschuldigt' zorg dan wel dat je het juist hebt..dit soort dingen pissed mij alleen maar off..


Image

Het eerste wat je tegen mij zei was meteen schelden.
Ik heb nieuamdn hier uitgescholden, je mag mij alleen niet omdat ik een net wat andere kijk op de wereld heb.
Je hebt al om die rede gedreigd mijn account te sluiten.
Dat je pissed wordt is jou probleem, jij kon er ook niet tegen dat ik pissed was omdat je steeds begint te schelden en daar geen verklaring voor kan geven.
Nu maakt mij het niet echt meer wat uit, je bent gewoon zielig mannetje die denkt omdat hij 5 jaartjes admin is alles kan zeggen en mensen kan onderdrukken.
Immers praat iemand niet naar jou hand dan krijgt hij een ban.
:lol:
Zie de beste WoW Guide!
http://www.world-of-warcraft.tk
User avatar
zeta_0049
 
Posts: 38
Joined: 24 Feb 2007, 15:43:51

Postby Snijer » 25 Mar 2007, 14:40:42

Zeta jij bent echt een sneu ventje, heb je echt niks beters te doen

Ik post hier al 6 jaar met plezier, en als je het niet leuk vindt ga je toch gewoon weg? Waarom moet je helemaal stennis gaan schoppen en shit? Flikker toch op man.

IP ban op die kerel, imho.
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby blackdragon » 25 Mar 2007, 14:42:06

Dat zal weinig zin hebben IP bannen ze hebben zo weer een andere IP ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 25 Mar 2007, 14:54:45

blackdragon wrote:Dat zal weinig zin hebben IP bannen ze hebben zo weer een andere IP ;)


1 ding. Coke. Nog steeds niet door?
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Xizor » 25 Mar 2007, 15:16:52

nee, is niet Coke :)

En Zeta, ik denk dat ik met mijn 5 jaar meer ervaring/kennis heb over hoe het hier werkt als jij met je '5' posts...

en als je echt kennis ervan had, dan had je moeten BEGRIJPEN dat als zo'n update uitgevoerd wordt, het forum tijdens deze update niet/slecht bereikaar is en/of foutmeldingen kan veroorzaken, en dat is iets wat we NIET willen...

En je hoeft het niet met mij eens te zijn hoor, zijn er hier genoeg niet, maar er is een verschil tussen niet eens zijn of de wijsneus uithangen..

en bannen? nou that's an idea! :twisted:
Image
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Next

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group