Welke concerten ga je naartoe?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby ReinieR » 27 Sep 2006, 20:00:31

8 september was ik trouwens nog naar Rise Against geweest.

10 november ga ik naar Luie Hond =)
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 28 Sep 2006, 08:34:44

Image Image Image Image Image Image Image Image

Zo, dus het concert was echt shweet van Disturbed. Even snelle uitleg bij de foto's.

1. Het publiek, waar bierblikje, sigaretten e.d. tegenaan werd gegooid vanaf het balkon van Paradiso.
2. De beveiliging (HAHA) die zich dood verveelde.
3. De support act die niemand interesseerde. Slechte muziek. De zanger had zijn broekspijpen opgerold, een Nike petje op uit begin jaren '90, en hij dronk thee.
4. Lekker Chinees wijf dat foto's aan het maken was van bands.
5. De pit waar ik gelukkig niet in ben geweest. Was echt te erg voor woorden. Mensen kregen buikstompen; er was zelf een klein blond meisje van 1.60m dat zich erin waagde en head stomps kreeg :P
6. Op dit wijf had ik het gemunt. Wat een lekker wijf. Ik hou helemaal niet van blond, maar zij was echt, te lekker. Ce dikke boobies, alle tekst wist ze uit haar hoofd. Sick.
7. Zanger van Disturbed. Zo dichtbij dat ik z'n hoofd kon aaien.
8. De rest van de band.

Tevens wil ik vermelden dat het rijden met de auto in Amsterdam kut, kut, kut is!

Smalle straatjes, kutgrachten, amper parkeergarages - waar je dan ook flink voor betaald - en waarom moet je je auto afgeven aan de parkeernerd? In Rotterdam flikker je zelf je auto in de garage.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Loempiavreter » 28 Sep 2006, 08:57:31

ReinieR wrote:10 november ga ik naar Luie Hond =)


Vet
---
Misschien 14 October Upsessions (Nederlands beste Skinhead reggae band, en naar mijn mening het beste wat ooit uit nederland is gekomen) en J-stars (uptempo ska van met ex-lid van de Beatbusters) in Arnhem
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Loempiavreter » 29 Sep 2006, 11:21:59

http://www.fabchannel.com
Allemaal Paradiso en Melkweg concerten online _0_

Net ff Concert van Aggrolites en Slackers terug gekeken. wel handig :D had de eerste 5 min ook gemist XD

Dat concert was trouwens errrug vet. Ook lekker veel gedanst op de Ska en Reggae beat.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby ReinieR » 29 Sep 2006, 16:55:24

Zie net dat Alexisonfire in de Melkweg speelt, als ik iemand kan vinden ga ik daar ook heen:D
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 16 Oct 2006, 17:59:14

Di 31.10. REZUREX
BLITZKID
THE OTHER
BLOODSUCKING ZOMBIES
http://www.rezurex.com
http://www.blitzkid.com
http://www.the-other.de
http://www.zombies.at
Einlass: 19.30 Uhr / Beginn: 20 Uhr
Vvk: 10 Euro (+ Geb.) / Ak: 13 Euro
++ Halloween kann kommen! Zum Grusel-Fest Nr. 1 hat Fiendforce Rec. einige der bekanntesten Bands des Horror-Genres in einen Leichenwagen gepackt und schickt sie auf Rundreise. Köln, seit Jahren Horror-Hauptstadt Deutschlands, wird selbstverständlich auch heimgesucht. Seid also dabei, wenn sich Rezurex (Psychobilly, USA), Blitzkid (Horrorpunk, USA), The Other (Horrorpunk, D) und die Bloodsucking Zombies From Outer Space (Gothabilly, A) in passend dekoriertem Club die Ehre geben, zusammen mit heißen Zombie-Girls und alten Monster-Filmen. Das beste Halloween-Outfit wird prämiert.


Siked!
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ReinieR » 16 Oct 2006, 19:30:38

Ik wil 31 oktober echt super graag naar Taste of Chaos, met o.a. Anti-Flag... Maja niemand wil of kan mee.. -_-'

8 december ga ik waarschijnlijk wel naar Alexisonfire
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby ManoRevolver » 16 Oct 2006, 19:38:35

ReinieR wrote:Ik wil 31 oktober echt super graag naar Taste of Chaos, met o.a. Anti-Flag... Maja niemand wil of kan mee.. -_-'


Anti-Flag! :evil:, droeftoeters.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mirg » 16 Oct 2006, 20:48:26

Ik heb de pech gehad ze een keer live te zien...
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 16 Oct 2006, 21:24:42

Mirg wrote:Ik heb de pech gehad ze een keer live te zien...


Ik zou ze ook een keer zien, maar ze hadden gecancelled, had te maken met bedreigingen ofzo... :lol:
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mirg » 16 Oct 2006, 21:32:06

Bij mij was kabinet Balkenende I net gevallen. Die lul van een zanger stond non-stop te preken over Bush dit en Bush dat (zonder fatsoenlijk onderbouwde argumenten, overigens), maar heeft geen woord gerept over de politieke situatie in Nederland. Wel je eigen band als politiek actief neerzetten, maar je niet verdiepen in de politiek van het land waarin je speelt...

Dat gezeik en geklaag over Amerikaanse politiek (lees: Bush) kwam me na een half uur echt de keel uit. Ze kunnen spelen als ik-weet-niet-wat, maar ik heb nog geen band gezien die live zo irritant overkomt als Anti-Flag.

Wat de avond wel erg grappig maakte: er hingen overal briefjes met "De zanger van Anti-Flag heeft astma. Niet roken, a.u.b." erop. Alsof ze dat op moesten hangen. Er kwamen toch alleen maar van die rook- en drankvrije veganisten op af. ;]
User avatar
Mirg
 
Posts: 3698
Joined: 12 Apr 2002, 09:44:24
Location: Rotterdam

Postby ManoRevolver » 16 Oct 2006, 21:45:28

Mirg wrote:Bij mij was kabinet Balkenende I net gevallen. Die lul van een zanger stond non-stop te preken over Bush dit en Bush dat (zonder fatsoenlijk onderbouwde argumenten, overigens), maar heeft geen woord gerept over de politieke situatie in Nederland. Wel je eigen band als politiek actief neerzetten, maar je niet verdiepen in de politiek van het land waarin je speelt...

Dat gezeik en geklaag over Amerikaanse politiek (lees: Bush) kwam me na een half uur echt de keel uit. Ze kunnen spelen als ik-weet-niet-wat, maar ik heb nog geen band gezien die live zo irritant overkomt als Anti-Flag.

Wat de avond wel erg grappig maakte: er hingen overal briefjes met "De zanger van Anti-Flag heeft astma. Niet roken, a.u.b." erop. Alsof ze dat op moesten hangen. Er kwamen toch alleen maar van die rook- en drankvrije veganisten op af. ;]


Precies, alles wat jij nu opsomt is wat mij tegenstaat van die / dat soort band(s).
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Snijer » 17 Oct 2006, 10:55:22

ReinieR wrote:Ik wil 31 oktober echt super graag naar Taste of Chaos, met o.a. Anti-Flag... Maja niemand wil of kan mee.. -_-'

8 december ga ik waarschijnlijk wel naar Alexisonfire


Anti flag is echt de enige kutband die avond

Senses Fail, Saosin, Underoath en Taking back Sunday. Wat een godenline-up <3
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby Snijer » 17 Oct 2006, 10:59:45

Ik ga trouwens naar We are Scientits, 13 november. Niet mijn stijl muziek, maar deze band vind ik wel erg cool

Image
User avatar
Snijer
 
Posts: 6540
Joined: 03 May 2001, 18:13:25
Location: Apenheul

Postby BDT » 17 Oct 2006, 11:00:53

der zijn geen komsnerten waar ik heenwil binnenkort. Der komt zo weinig de laatste tijd :(
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group