Wat hebben wij aan mekaar?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Lan Di » 08 Dec 2006, 00:02:12

Madman wrote:Ik ben een kei in electronica. (in afgestudeerd)


Vet! Ik studeer zelf elektrotechniek, of zoals t sinds kort heet, electronic software & design engineering huppeldepup ofzo, de studie bestaat uit electrische netwerken doorrekenen, embedded systems, telecommunicatie etc. Is dat waar je in afgestudeerd bent?
Ik ben momenteel bezig met analoge en discrete filters en heb hier en daar wat microcontrollers/processors geprogrammeerd en de hardware er omheen ontworpen met specifieke doeleinden
Image
User avatar
Lan Di
 
Posts: 2350
Joined: 12 Jun 2003, 19:59:47

Postby ricepuppet » 08 Dec 2006, 00:59:35

Stepz wrote:Volgens mij is Smithers ook zo'n pimp, hahaha.
En Rice heeft de laatste tijd ook al zo'n zin.


Smackdaddy. Je weet.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby jur16 » 08 Dec 2006, 14:10:22

Ik zit in VWO6. Volgend jaar Rechtsgeleerdheid studeren aan de UVA (hoop dat het te doen is).

Wat ik kan:

-Texas Hold'em poker
-F-Zero GX, Baan: Mute City bij die middelste cup;)
-eten
-drinken
-slapen
-uitgaan
-Nederlands en geschiedenis

Sorry jongens, jullie computers maken e.d. kan ik niet :)

EDIT: PESSEN en normaal voetballen vergeten :D
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby Ophyr » 08 Dec 2006, 14:49:27

Ik ben goed in programmeren, bier opmaken en mensen moe maken met mijn vreemde gevoel voor humor 8)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Stepz » 08 Dec 2006, 19:34:44

Ophyr wrote:Ik ben goed in programmeren, bier opmaken en mensen moe maken met mijn vreemde gevoel voor humor 8)


En jouw vreemde gevoel voor humor is?
Ben nu toch wel benieuwd :D
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Hayabusa » 08 Dec 2006, 20:58:00

Ben een student op de SAE film course, ben goed met grafische programmas zoals Photoshop en After Effects en ik heb een geweldig slecht/vreemd gevoel voor humor wat alleen ik grappig vind.
The legendary Dragon Ninja
Hayabusa
 
Posts: 7
Joined: 29 Nov 2006, 23:32:14

Postby markdegeweldenaar » 08 Dec 2006, 21:11:33

jur16 wrote:Ik zit in VWO6. Volgend jaar Rechtsgeleerdheid studeren aan de UVA (hoop dat het te doen is).

Wat ik kan:

-Texas Hold'em poker
-F-Zero GX, Baan: Mute City bij die middelste cup;)
-eten
-drinken
-slapen
-uitgaan
-Nederlands en geschiedenis

Sorry jongens, jullie computers maken e.d. kan ik niet :)

EDIT: PESSEN en normaal voetballen vergeten :D


RECHTENSTUDENTE UNITE! Alleen jammer dat ik net klaar ben als jij begint.

Weet je al welke richting je op wil?
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby jur16 » 08 Dec 2006, 22:05:55

markdegeweldenaar wrote:
jur16 wrote:Ik zit in VWO6. Volgend jaar Rechtsgeleerdheid studeren aan de UVA (hoop dat het te doen is).

Wat ik kan:

-Texas Hold'em poker
-F-Zero GX, Baan: Mute City bij die middelste cup;)
-eten
-drinken
-slapen
-uitgaan
-Nederlands en geschiedenis

Sorry jongens, jullie computers maken e.d. kan ik niet :)

EDIT: PESSEN en normaal voetballen vergeten :D


RECHTENSTUDENTE UNITE! Alleen jammer dat ik net klaar ben als jij begint.

Weet je al welke richting je op wil?


Nee, dat weet ik nog niet. Strafrecht lijkt me fascinerend, maar er moeten wel voldoende mogelijkheden zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Geloof dat fiscaal recht op het moment het beste is qua werkgelegenheid. Ik merk het wel, eerste jaar is vrij algemeen. Ik denk dat ik dan wel mijn keuze kan maken ;).

Wat ben jij voor richting op gegaan ? En wat zijn je ervaringen qua overstap van middelbaar onderwijs naar de universiteit ? Of is dat te lang geleden ? ;)
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Postby Ophyr » 08 Dec 2006, 23:44:57

Stepz wrote:
Ophyr wrote:Ik ben goed in programmeren, bier opmaken en mensen moe maken met mijn vreemde gevoel voor humor 8)


En jouw vreemde gevoel voor humor is?
Ben nu toch wel benieuwd :D


Droogheid, en dan heel veel... Ik word soms moe van mezelf :)
User avatar
Ophyr
Flash-master
 
Posts: 1357
Joined: 19 Feb 2006, 16:06:53
Location: Heel

Postby Razelim » 09 Dec 2006, 00:42:49

Maar mensen moe maken?

je belt ze uit hun bed en begint allemaal gortdroge verhalen te lullen?
Image
User avatar
Razelim
 
Posts: 678
Joined: 09 Dec 2004, 13:13:38

Postby markdegeweldenaar » 09 Dec 2006, 09:43:34

jur16 wrote:
Nee, dat weet ik nog niet. Strafrecht lijkt me fascinerend, maar er moeten wel voldoende mogelijkheden zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Geloof dat fiscaal recht op het moment het beste is qua werkgelegenheid. Ik merk het wel, eerste jaar is vrij algemeen. Ik denk dat ik dan wel mijn keuze kan maken ;).

Wat ben jij voor richting op gegaan ? En wat zijn je ervaringen qua overstap van middelbaar onderwijs naar de universiteit ? Of is dat te lang geleden ? ;)


Ik doe nu een master Grondslagen van het recht, dat is theoretisch, dus filosofisch/sociologisch. Ik ben van de havo naar jaar hbo communicatiesystemen naar jaar werken naar rechten gegaan, dus mijn overstap was sowieso wat vaag. Mijn ervaringen met scholieren zijn echter dat het grootste deel niet goed doet wat er gevraagd wordt, vooral qua annotatie. Als je goed oplet en echt doet wat je moet doen is het een eitje.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby ricepuppet » 09 Dec 2006, 13:57:45

Oeee, OvJ in de maak Mark.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby jur16 » 09 Dec 2006, 19:48:21

markdegeweldenaar wrote:
jur16 wrote:
Nee, dat weet ik nog niet. Strafrecht lijkt me fascinerend, maar er moeten wel voldoende mogelijkheden zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Geloof dat fiscaal recht op het moment het beste is qua werkgelegenheid. Ik merk het wel, eerste jaar is vrij algemeen. Ik denk dat ik dan wel mijn keuze kan maken ;).

Wat ben jij voor richting op gegaan ? En wat zijn je ervaringen qua overstap van middelbaar onderwijs naar de universiteit ? Of is dat te lang geleden ? ;)


Ik doe nu een master Grondslagen van het recht, dat is theoretisch, dus filosofisch/sociologisch. Ik ben van de havo naar jaar hbo communicatiesystemen naar jaar werken naar rechten gegaan, dus mijn overstap was sowieso wat vaag. Mijn ervaringen met scholieren zijn echter dat het grootste deel niet goed doet wat er gevraagd wordt, vooral qua annotatie. Als je goed oplet en echt doet wat je moet doen is het een eitje.


Dus je hebt je P gehaald met die hbo opleiding ? of ben je de (nieuwere) hbo rechten opleiding gaan doen ?
jur16
IPH-lover
 
Posts: 1238
Joined: 19 Jan 2004, 20:37:13
Location: Netherlands

Previous

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group