Waar is Ricepoepert?

Dit is de gezellige hangplek op het forum. Praat over andere dingen dan Sega. Let wel op de regels die zijn gesteld aan topics. Geen sex, politieke en godsdienstige uitlokkingen.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby ManoRevolver » 15 Jan 2007, 17:34:51

Wat maken mensen een problemen om niets, aan het eind van de dag vinden ze elkaar allemaal wel aardig.

+ 1

Het is maar internet hoor:wink:.

+ 2

Precies, net of ik een hekel aan hem heb ofzo?
Ik ken hem niet eens.
Als ik echt een hekel aan iemand heb gaat het een stuk minder subtiel en had ik al lang een ban aan me broek. :P
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mier » 15 Jan 2007, 17:54:38

BDT wrote:Dat meen je niet Mier.

Jij weg om Rice? Nee man. Stay!

Your much appreciated! Stuk THUIG!


Niet zozeer, ik check altijd nog hoor.

SF for life!

Maar ik had ook aangegeven bij het kiezen van de mods dat ik het niet eens was met de manier waarop en de redenen waarom (iemand geeft aan wel mod te willen worden,2 "fans"aka kontelikkers roepen ja,doen! en vervolgens zijn ze mod).

Als er gewoon door de mods onderling vooraf was besproken wie er geschikt zou zijn, was dit allemaal nooit gebeurt.

Met andere woorden, ik had niet anders verwacht dan hoe het sindsdien is verlopen op het forum.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby sherudo » 15 Jan 2007, 18:10:22

4 of 5 jaar geleden had dit nooit gebeurd! SCHANDE! Dat mods zich zo gedragen! Ik verwacht van beide mods een verontschuldeging aan de community.

haha :wink: Gaat weer om niets, kom op jongens zand erover. Maar misschien heeft mier wel een punt..
Image


Perfectie heeft een naam.....SEGA
User avatar
sherudo
* Sega Guru *
 
Posts: 1462
Joined: 04 May 2001, 07:13:44
Location: * Sega Guru *

Postby ManoRevolver » 15 Jan 2007, 18:28:54

Mier wrote:Maar ik had ook aangegeven bij het kiezen van de mods dat ik het niet eens was met de manier waarop en de redenen waarom (iemand geeft aan wel mod te willen worden,2 "fans"aka kontelikkers roepen ja,doen! en vervolgens zijn ze mod).


Doel je nu ook op mij? :lol:
Ik had al eerder bij één van de admins aangegeven dat ik ook wel mod wou worden, en ben samen met Stepz ook door andere leden gekozen.
So far doe ik ook wel me best denk ik.
Ik heb al een ziljoen topics verwijderd en hou op die manier alle spambot rommel ver weg voordat het voor de meeste leden zichtbaar word.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mier » 15 Jan 2007, 18:40:17

Ik doel op niemand, ik doel op het systeem waarop.

Ik had zelf ook wel kunnen bedenken dat sommige combo's van mods niet samen zouden gaan.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby ManoRevolver » 15 Jan 2007, 18:50:26

Mier wrote:Ik had zelf ook wel kunnen bedenken dat sommige combo's van mods niet samen zouden gaan.


To be honest, het lijkt er meer op dat jij de enige ben die een probleem heeft met de combo's.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Droomkast » 15 Jan 2007, 18:51:56

oh oh oh :lol:
Droomkast
 
Posts: 803
Joined: 28 Apr 2004, 00:42:54

Postby Mier » 15 Jan 2007, 19:04:28

ManoRevolver wrote:het lijkt er meer op dat jij de enige ben die een probleem heeft met de combo's.


Het resultaat wijst anders uit. :D
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Stepz » 15 Jan 2007, 19:07:50

Ik kon/kan het super met Rice vinden en zie hem als één van m'n maatjes op dit forum.
Ik werd gelijk mod met Mano en Rice. Ik ben altijd, bij elke topic neutraal gebleven en liet de voor- en nadelen zien van het één en ander en ik beargumenteer altijd alles, dus dat ga ik nu ook doen.

Mano is een provocerend ventje, maar dat maakt hem ook wel weer interessant. Zoals hij zelf al zei, doet hij ook een hoop goede dingen voor het forum. Kijk maar naar de SegaMarkt en ook het opruimen van de vele spybots. Sommige andere mods hebben daar niet altijd tijd voor.
Toch denk ik ook weleens: "Damn Mano, hou je kop ff, ga er niet op in" or whatever, maar zo heeft iedereen zijn rol op dit forum.

Verder weet ik ook hoe Mano en Rice het eigenlijk altijd goed met elkaar konden vinden.
Ik denk dus dat er meer afspeelt bij onze Rice. Ik zal wel even contact met hem opzoeken.
Rice heeft zich nog nooit echt uit z'n tent laten lokken, dus nogmaals, ik denk dat er wat meer loos is.
En misschien is ie er gewoon ff klaar mee... Sinds een paar maandjes game ik ook ineens bijna niet meer... heb ik net XBOX Live gekregen, heb ik het nog STEEDS niet aangemeld... Winterdipje he. En ik heb ook wel meer aan m'n hoofd.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby ManoRevolver » 15 Jan 2007, 19:41:44

Mier wrote:
ManoRevolver wrote:het lijkt er meer op dat jij de enige ben die een probleem heeft met de combo's.


Het resultaat wijst anders uit. :D


Niet echt, want wat er ook tussen Rice en mij mag zijn, wat er wat mij betreft niet eens is, heeft al helemaal niks met mods zijn te maken :D.
We zijn ook gewoon members.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 15 Jan 2007, 20:13:00

ManoRevolver wrote:
Mier wrote:Ik had zelf ook wel kunnen bedenken dat sommige combo's van mods niet samen zouden gaan.


To be honest, het lijkt er meer op dat jij de enige ben die een probleem heeft met de combo's.


Nee hoor :lol:

I gotcha back Mier

Eerlijk is eerlijk.

Na 1 dag ging het toen ook al fout en achteraf was het niet zo slim om tegelijk zoveel mods toe te voegen.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ManoRevolver » 15 Jan 2007, 20:17:39

BDT wrote:
ManoRevolver wrote:
Mier wrote:Ik had zelf ook wel kunnen bedenken dat sommige combo's van mods niet samen zouden gaan.


To be honest, het lijkt er meer op dat jij de enige ben die een probleem heeft met de combo's.


Nee hoor :lol:

I gotcha back Mier

Eerlijk is eerlijk.

Na 1 dag ging het toen ook al fout en achteraf was het niet zo slim om tegelijk zoveel mods toe te voegen.


Was ook maar éénmalig. Soms moet je vallen om door te gaan :P.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Roi » 15 Jan 2007, 20:26:49

Mischien een idee om alle oude users en users die vaak posten niet gelijk mod te maken maar ?
User avatar
Roi
 
Posts: 1065
Joined: 27 Jan 2004, 16:30:37
Location: Amsterdam

Postby Mier » 15 Jan 2007, 21:02:52

BDT wrote:Na 1 dag ging het toen ook al fout en achteraf was het niet zo slim om tegelijk zoveel mods toe te voegen.


Ik heb toen ook bewust niet gereageerd omdat ik niet zo van[zeurmode] "ik zei het toch" [/zeurmode]ben.
Soms kan je dingen beter hun beloop laten gaan. :wink:

Daarnaast is dit eindelijk eens een topic wat de moeite is om op te reageren.

Topics als welke game je nu speelt of welk nummer je nu luistert zouden verboden moeten worden.
Ze eindigen toch alleen maar in posts als: Vandaag,Sonic 2,veeeeeet! zonder enige toevoeging van waarde (lees postcount omhoog krikken).
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Stepz » 15 Jan 2007, 21:25:13

Mier wrote:
BDT wrote:Na 1 dag ging het toen ook al fout en achteraf was het niet zo slim om tegelijk zoveel mods toe te voegen.


Ik heb toen ook bewust niet gereageerd omdat ik niet zo van[zeurmode] "ik zei het toch" [/zeurmode]ben.
Soms kan je dingen beter hun beloop laten gaan. :wink:

Daarnaast is dit eindelijk eens een topic wat de moeite is om op te reageren.

Topics als welke game je nu speelt of welk nummer je nu luistert zouden verboden moeten worden.
Ze eindigen toch alleen maar in posts als: Vandaag,Sonic 2,veeeeeet! zonder enige toevoeging van waarde (lees postcount omhoog krikken).


Jij verhoogd je postcount iig op een originele manier :lol:

Anywayz, on-topic:
Heb een reactie van Rice gekregen. He'll be back ;) Hij chillt 'm nu gewoon even.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

PreviousNext

Return to Sega Cafe

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group