[Mini] Meeting: en nu ECHT ! !!!! GEANNULEERD !!!!!!

Het evenement georganiseerd door de oprichters van Segaforum. Een nieuwe datum voor het vijfde event,en of deze gaat komen is nog niet bekend. Eventueel kun je zelf hier je eigen meetings organiseren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 09 Sep 2007, 13:57:05

ricepuppet wrote:Het gaat er weer om spannen dames en heren!

Gaat de meeting dit keer door? Zullen er genoeg mensen de PM daadwerkelijk lezen en verdomme een keer beantwoorden / in het topic reageren?


Ja zo is het zonde om een hele zaal te huren voor dit select aantal deelnemers. Alhoewel het niet duur is aangezien je ook kan drinken kosteloos. Had verwacht dat meer mensen zich zouden melden, aangezien er zoveel waren die weer eens een meeting wouden.

En ja de locatie met het openbaar vervoer is misschien wel niet het meest centraal liggende, maar voor die ene keer moet dat toch niet zo'n heel groot probleem wezen toch? Maar goed als de locatie centraler zou liggen zouden er dan meer aanmeldingen wezen? Ik betwijfel het wel een beetje eerlijk gezegd.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby markdegeweldenaar » 09 Sep 2007, 15:21:00

blackdragon wrote:
En ja de locatie met het openbaar vervoer is misschien wel niet het meest centraal liggende, maar voor die ene keer moet dat toch niet zo'n heel groot probleem wezen toch? Maar goed als de locatie centraler zou liggen zouden er dan meer aanmeldingen wezen? Ik betwijfel het wel een beetje eerlijk gezegd.


Het is voor mij de voornaamste reden. Ik ben net afgestudeerd, op zoek naar een baan en dus heb maar weinig geld te besteden. Een retourtje Sliedrecht is meer dan 30 euro, dus dat hakt er wel in, zeker als je die 20 euro zaalkosten er bij optelt.

Ik heb begrepen dat de afstand ook Sen's reden is om niet te komen, dus dat zijn er al twee. Als je het ergens anders houdt kan het voor anderen natuurlijk een stuk verder zijn, maar dat geldt vast niet voor zoveel als nu.
Image
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby WithAttitude » 09 Sep 2007, 16:15:57

Tsja ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, ben momenteel blut en heb geen werk/studie. Een retourtje groningen is dan niet niks.

Maar het geld is niet eens de voornaamste reden. Als je het echt wilt dan doe je het gewoon. En ik heb een beetje het idee dat als we een emeting houden dat het dan eigenlijk meer een soort afscheids meeting wordt.
Ik bedoel, SEGA is eigenlijk gewoon passe en zo dit forum ook.
Tuurlijk ze maken nog wel games maar dit stelt ook niet zo gek meer voor, en hoe lastig het misschien is misschien is het wel gewoon tijd om de SEGA liefde achter te ons te laten.

Ik vind het vervelend om de pessimist uit te hangen maar ik krijg steeds meer het idee dat het zo zit. Kijk alleen al naar dit forum en de verscheidene discussies die hier al over zijn gegaan. Er hebben steeds minder mensen zin in en zelfs de beheerder lijkt er nu de brui aan te hebben gegeven.

Dus ja, of het dan de moeite waard is om zo'n hele meeting te houden? :?:
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby ManoRevolver » 09 Sep 2007, 16:28:28

Hahaha een 'afscheidsmeeting'.
Dit topic heeft echt de gay gekregen.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Peet1979 » 09 Sep 2007, 16:37:57

Moet zeggen dat op een of andere manier de moed mij ook een beetje in de schoenen begint te zakken! Net wat Rice zegt: je doet moeite om een hoop PM's te sturen en mensen nemen nog geen eens de moeite om uberhaubt alleen nog maar te reageren! Uitzonderingen daar gelaten!!

Met nu negen mensen is het idd niet echt aantrekkelijk om een meeting te gaan houden. Ten eerste: moeten er minstens TIEN personen zijn om de zaal alleen nog maar te MOGEN huren!
En of het met zo weinig mensen echt een geslaagde meeting gaat worden is ook nog maar te bezien...

Ik snap best dat het voor sommige tever weg is. Utrecht etc. is natuurlijk centraler maar je kan niet iedereen tevreden stellen. Neem bijv. een Blackdragon die zelfs helemaal uit Friesland moet komen en wel komt!!
Wees blij dat er tenminste een initiatief wordt genomen om iets te organiseren!!

Ik weet niet hoe het met de voorlopige deelnemers zit maar voor mij hoeft het niet perse meer...temeer omdat de kosten bij zo weinig aanmeldingen ook hoger zullen worden dan de eerdere € 20 ,=

Dus....lekker..... kan in ieder geval wel stellen dat dit forum idd echt behoorlijk dood is .............
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 09 Sep 2007, 16:50:13

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:10:53, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

MEETING GAAT NIET DOOR

Postby Peet1979 » 09 Sep 2007, 16:58:14

DAAROM...dus zal het hoge woord er dan ook maar uit gooien...Morgen zal ik de "optie" annuleren voor de zaalhuur van 4 november a.s.



!!! DE MEETING VAN 4 NOVEMBER GAAT DUS NIET DOOR VANWEGE TE WEINIG BELANGSTELLING !!!!!


Weer een goed initiatief verloren! Ik zal hier in ieder geval geen poging meer ondernemen voor het organiseren van een meeting !!

Jongens die aangemeld hebben: BEDANKT maar HELAAS !!
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby ricepuppet » 09 Sep 2007, 17:06:10

.......................
Last edited by ricepuppet on 05 Sep 2011, 09:10:58, edited 1 time in total.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 09 Sep 2007, 17:11:14

Jammer, maar jullie hebben jullie best gedaan. Het is niet anders hoewel het wel leuk geweest zou wezen.

Ik bedoel, SEGA is eigenlijk gewoon passe en zo dit forum ook.


Tsja vind dat een beetje flauwekul, omdat een meeting niks wordt is het forum ineens passe. Denk dat het eerder aan de mensen ligt dan aan de site of forum. Bovendien was het niet alleen Sega.

Een forum of site kan je met z'n alle maken of breken. Het is niet meer zo druk als het geweest is, dat klopt. Maar om nu de hele forum ten dode op te schrijven? Het enige wat dit forum wel eens mag gaan krijgen is een frisse wind, misschien wat minder nadrukkelijk op Sega.

Maar goed wie ben ik dit is ook maar een mening van mij natuurlijk. Dat veel vaste leden weg blijven heeft niks met Sega te maken of dat de site/forum in het teken staat van Sega, dat heeft gewoon met andere dingen te maken.

De meeste echte vaste leden, worden ouder. Gamen minder hebben andere intresse's en ga zo maar door.

En waarom is 15 man nou ineens te weinig eigenlijk? Bedoel ik heb ook toernooi's en meetings en dat wordt ook wel eens met minder gedaan daarom is het niet meteen minder gezellig?

Ik heb respect voor Peet die zijn best heeft gedaan en kan me wel voorstellen dat hij zegt dat het niet doorgaat. Want zometeen draait hij allemaal voor de kosten op en komt er geen hond.

Maar goed kan me wel voorstellen dat vele denken nu dit was ook echt de laatste keer. Ikzelf had ook nog een beetje hoop met deze meeting, maar nu deze ook is misgegaan geloof ik er ook niet meer in.

Het is jammer als de site verloren zou gaan, maar die keuze is aan BDT zelf. Het is maar net wat hij zelf er nog inziet en mee wilt.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Peet1979 » 09 Sep 2007, 17:18:44

Ik heb respect voor Peet die zijn best heeft gedaan en kan me wel voorstellen dat hij zegt dat het niet doorgaat. Want zometeen draait hij allemaal voor de kosten op en komt er geen hond.


Bedankt en dat is inderdaad ook een van de main-reasons voor het cancellen van de meeting!
Image
User avatar
Peet1979
 
Posts: 947
Joined: 19 Jun 2003, 09:25:41
Location: Netherlands

Postby Loempiavreter » 09 Sep 2007, 17:26:38

Jammer..

Vreemd dat BDT niet reageert, maar Xizor.. die komt hier zowiezo niet meer
Last edited by Loempiavreter on 09 Sep 2007, 17:29:48, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby blackdragon » 09 Sep 2007, 17:29:22

Inderdaad, maar even een andere vraag waar is BDT enzo eigenlijk? Zie ze niet meer op het forum en ook http://www.servicegames.nl komt helemaal geen nieuws meer bij. Zelfde op zijn Nintendo site die ze laatst hadden geopend.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby WithAttitude » 09 Sep 2007, 17:45:50

blackdragon wrote:Inderdaad, maar even een andere vraag waar is BDT enzo eigenlijk? Zie ze niet meer op het forum en ook http://www.servicegames.nl komt helemaal geen nieuws meer bij. Zelfde op zijn Nintendo site die ze laatst hadden geopend.
Misschien kan iemand anders het overnemen van BDT?
Ik iig niet want ik ben een pc noob.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby rrcplus » 09 Sep 2007, 18:08:40

Beetje jammer dit zo te lezen,
Ik snap het wel als je als student niet zo heel veel geld hebt.
Maargoed zo'n sega meeting heb je niet elke week natuurlijk.

Misschien dat er in de nabije toekomst iets te regelen valt wat wat meer in het centrum van Nederland ligt, Utrecht ofzo? :)
Image
User avatar
rrcplus
Segaforum-B.A.B.E.
 
Posts: 898
Joined: 01 Jul 2004, 14:56:27
Location: Het Walhalla

Postby twisted » 09 Sep 2007, 18:18:17

ja, in de jaarbeurs bijvoorbeeld.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

PreviousNext

Return to 6. Sega Event

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 29 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group