Post hier je nieuwe aanwinst!

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby Vixion » 20 Mar 2004, 20:30:50

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Speedy</i>
<br />Weer wat toe te voegen:

Image

Saturn model 1 in doos, staat mooi naast m\'n 2 model 2\'s :)
Megadrive
Menacer
Powerbase converter (mastersystem games op je MD, kan die console ook weer opgeborgen worden :))
Gameboy overkill ding, bedoel het is toch een portable :)
Hotwheels SEGA Custom Cougar
Double Dragon IV (SNES)
Double Dragon (NES)
Castlevania (NES)
Wrecking Crew (NES)
Gargolys Quest II (NES)
Need For Speed (Saturn)
Sonic 2 (MD)
Dynamite Heady (MD)
Astrix (MD)
Donald Duck in Mauli Mallard (MD)
Pinochio (MD)
De Smurfen (MD)

buitenbeentje, Puzzle Fighter II Turbo ... pc spel, maar iets met Capcom op de doos moet gewoon mee ;)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Dynamite Heady OWNT! UBER GAME! Mag ik vragen hoeveel je hem gekocht heb? Ik heb hem nog steeds, gekocht toen in nog bij de Bart Smit 35 gulden koste :D Maarja... nu MD niet werken, ik niet spelen kunnen
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Speedy » 20 Mar 2004, 20:45:28

Gekocht voor 3,50 euro

Vergat nog een 4MB ram cart voor de Saturn erbij te zetten (3rd party)
User avatar
Speedy
 
Posts: 768
Joined: 17 Feb 2004, 19:45:54

Previous

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 51 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group