tk: spiderman comics

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

tk: spiderman comics

Postby wrestlemaniac » 03 Feb 2008, 21:43:00

Hey,

ik wil graag van mijn comics vanaf,99% is spiderman, zowel oud als recent,de meeste zijn wel nederlands..

ik heb ze nog niet precies getelt maar het zullen er rond de 120-130 zijn.

het gaat om zowel oude comic series,zoals web of spiderman,en veel jaren 90 stuff,vooral rond de clone-saga tijd...en dan vanaf 2002-2003 tot 2005 kochte ik ze ook regelmatig dus van die periode heb je dan ook veel.

ook een paar mini series zitten er nog tussen, sommige engelstalig, zo heb ik een paar nr's van spiderman 2099 en een mini serie van toen ben reilly/scarlet spider,de "echte" spidey was en dus de hoofdrol speelde,en dan nog een deel "marvel adventures" comics,dat zijn meer luchtige verhaaltjes,te vergelijken met de cartoons, gewoon spidey die in elke adventure tegen een shurk gaat knokken...en ahja ook nog veel team-up comics, dus spidey die samenwerkt met andere helden zoals blade,xmen...

Ik heb eigenlijk geen zin om alles tot in detail te gaan opzoeken en overtypen, bekijk het gewoon als een "surprise-pack" ofzoiets, we zetten er een prijsje op voor de hele boel en weg ermee.

De meeste comics zijn in prima staat,denk dat er maar een 5 tal wat minder zijn,met hier en daar een sheurtje of losse paginas,een paar van de oude 90's comics hebben dat.

Doe maar een bod zou ik zeggen..

comic fans, grijp je kans !
bye
wrestlemaniac
 
Posts: 52
Joined: 23 Jan 2006, 18:47:12
Location: belgie

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group