[tk/tr] xbox/gba/ps2 games en de GBA gaat ook weg

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

Postby XeNo » 26 Jun 2006, 19:30:45

ik zit hier niet te spammen (teminste niet in deze forum)
zoek je nog games voor n console kijk hier: http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?t=19549
User avatar
XeNo
 
Posts: 83
Joined: 24 Jun 2006, 11:29:56
Location: moergestel

Postby jdrijgas » 26 Jun 2006, 19:40:52

Droomkast wrote:
jdrijgas wrote:
Droomkast wrote:Waarom stuur je mij hier twee pm's over?

Dat is SPAM!

(stomme noob)


waarom doe je zo dom tegen deze jongen :? , sukkel


ah gos.. is het je kleine broertje?
(of je vriendje?)


nee, maar je kan toch gewoon rustig reageren,
niet iedereen past zich gelijk aan aan een bepaald forum
ik blijf erbij: hou het netjes en rustig
User avatar
jdrijgas
 
Posts: 1518
Joined: 08 Aug 2004, 11:21:23
Location: gorinchem

Postby Donny K. » 26 Jun 2006, 19:45:34

Nou kom op jongens, nu weten we het wel. Laat die jongen nou ff z'n spullen verkopen. Ik heb nu al op meerdere plekken gelezen dat ie z'n excuses (al dan niet terecht) heeft aangeboden. Zand erover en laten we opnieuw beginnen. Anders wordt het een zootje.

Ik doe deze op slot, misschien handig als je dan zelf een nieuw topic opent en het nog een keer probeert Xeno. Als andere members verder nog problemen met 'm hebben, vecht dat dan lekker prive uit via pmmetjes of m$n/icq/googletalk of wat jullie ook gebruiken, maar laat ons aub niet meer meegenieten van deze "ruzies".

Komen jullie er niet uit, stuur dan een pm naar ons (de mods dus).


*EDIT* Toch jammer dat m'n 4000e post nou net deze post moest zijn :?
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Previous

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group