[TK]/[TR] Final Fight Revenge -factory sealed-

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK]/[TR] Final Fight Revenge -factory sealed-

Postby F-zero » 29 Oct 2005, 13:31:26

De aller, aller laatste saturn game nog in de fabrieks seal. Het gaat om de jewelcase versie met uiteraard spinecard. De kenner of collector weet wat ie er aan heeft. Ik heb geen pics maar ik probeer zo eerlijk mogelijk te zijn: hij is nooit uit de seal gehaald, wat ie wel heeft is een kleine crack op de achterkant van de casing aan de linkerrand (waarschijnlijk door de shipping oid). De CD lijkt me perfecto (nogmaals, nooit gezien :P).

Image

Mijn exemplaar is hetzelfde als te zien op deze geripte foto.

Hij is te koop/ruil voor een goed bod, en ik ben niet van gisteren dus voor onder een 3 cijfer getal gaat ie niet weg. Liever ruil ik dan ook, ik zoek Radiant Silvergun, Dungeons dragons, Thunderforce V en anderen voor de saturn of Valkyrie profile voor de PSX
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group