[TK/TR] Zwarte Japanse GameBoy Micro voor NDS

Nog bergen oud spul liggen dat je graag wilt verkopen? Of zoek jij nog een bepaalde game? Dit is dan voor jou de plaats om te zoeken.
LET OP: het is NIET toegestaan om illegale zaken zoals copies,copy-boxen e.d. aan te bieden of te vragen! Deze topics worden onherroepelijk aangepast,gesloten of verwijderd. Gameshops en andere commerciele instellingen worden bovendien niet getolereerd zonder enig overleg met de Segaforum.nl staff. info@segaforum.nl

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion, Madman

[TK/TR] Zwarte Japanse GameBoy Micro voor NDS

Postby neogeobinh » 06 Oct 2005, 14:08:23

Hoi Allemaal,

Ik heb een Japanse GameBoy Micro zwart te ruil of te koop voor een NDS. De Micro is in nieuw staat compleet met doos. Eventueel kan ik Golden Sun 1 , Golden Sun 2 en/of Tekken Advance erbij doen afhankelijk van jouw NDS.

Even een korte uitleg voor wie gelijk al een oordeel heeft over de verschillen in prijswaarde. Op dit moment is de GameBoy Micro nog niet in Europa beschikbaar, dus je zou hem moeten importen of een kleine kans dat jouw gameshop heb in voorraad heeft. De kosten die bij het importeren van GameBoy micro zijn verzendkosten en eventueel invoerrechten, daarbij kom je dus uit op een bedrag die gelijkwaardig is aan een nieuwe NDS.

Ik vraag dus ook niet om een nieuwe NDS maar gewoon om een goedwerkende 2ehands NDS.

U kunt me mailen naar dit adres: cabinh85@yahoo.co.jp

alvast bedankt

Image
neogeobinh
 
Posts: 135
Joined: 01 Mar 2004, 19:35:36

Return to 5. Sega Markt

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group